Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2021-02-17 08:32
- Esu bandęs skrydžio simuliatorių.
- Tad vienintelis orentavimosi būdas yra prietaisų skydelio parodymai.
- Beje, automatinė aukščio kontrolės sistema pastoviai rėkia - "pull up" jeigu per greitai leidiesi. Kažin kodėl malūnsparnis tokios funkcijos neturėjo?
- Nesu tikras ar gerai darydavau, bet tik darydamas aštrius posūkius gebėdavau trumpam atgauti variklių trauką, nes lėktuvą vartė aukštyn ir žemyn ratais, tad reikėjo laiko reaguoti kada kontrolerį traukti į viršų, kada stumti žemyn, tik išskridus iš audros pavyko atgauti stabilią trauką ir tolygiai pakilti virš debesų,
- Žodžiu pasitikėjimas instinktais tokiose situacijose tik rodo jog veiklos galimybės yra labai ribotos. Situaciją reikia vertinti individualiai, t.y. sekti prietaisų parodymus, o instinktai tik bendram vertinimui. Negalima daryti atvirkščiai.
- Beje skrydžio simuliatoriuje nėra pojūčių efekto, nes ekranas to neperduoda, o realioje situacijoje pojūčiai atsiranda, todėl jais pasitikima labiau nei prietaisais. Įdomu ar mokymų metu apie tai kalbama? Jeigu ne, būtent todėl ir atsitinka tokios avarijos, nes atmetama instinktų klaidos galimybė.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paaiškėjo viso pasaulio sporto bendruomenę sukrėtusios tragedijos kaltininkas – tyrėjai paskelbė, kodėl sudužo Kobe Bryanto sraigtasparnis (Video)