„Porsche“ ruošiasi naujai vidaus degimo variklių egzistavimo erai - jau kitais metais pradės naujų degalų gamybą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

conjurer 2021-02-18 13:30
Pala pala. Tai reiškia pirmas teiginys yra melas, nes jie patys planuoja, kad tik 85% mažiau CO2 įvaldžius technologijas. Ir šitie sintetiniai degalai turėtų būti brangesni, nes norint artėti link CO2 neutralumo, reikia perdirbti atmosferoje esantį CO2, + kažkiek H, į benziną.
Evil Goku 2021-02-18 14:57
Dar kartą perskaityk abu teiginius. Ypač tą vietą, kur rašoma kokiomis aplinkybėmis automobiliai taptų neutralūs.
immortallt 2021-02-18 15:07
Tokių degalų vien logistika kainuos pasakiškai daugiau. Aišku premium segmento ir fanų gal neatbaidus 2x didesnė degalų kaina, nei su akcizais benzino ar dyzelino.
conjurer 2021-02-18 15:14
Na ir mano išvada, kad jie neplanuoja visos gamybos daryti naudojant CO2 neišskiriančią elektros gavybą. Bet kita vertus, teoriškai tokios nėra.
immortallt 2021-02-18 18:20
Tai ne iš elektros tiesiogiai gamintų matyt, o vyktų kažkokios reakcijos, gal kokias chemines reakcijas. Gal katalizatoriai būtų ar katodai/anodai "degtų".
conjurer 2021-02-18 19:03
Norint iš su benzinu artėti link nulinių CO2 emisijų, yra tik vienas būdas, pagauti CO2 iš atmosferos, pridėti H, ir tada turi visas medžiagas iš kurių gali sintetinti kurą. Tik O2 reikės atskirti nuo CO2, ir šitam procesui reikia išorinės energijos, nes čia atvirkštinis procesas degimui. Teoriškai tam reikės panašiai energijos, kaip automobilis jos sugeneruos degindamas kurą. Kiek žinau pakolkas chemijos apgauti dar nesugebam. Fotosintezė beje veikia dėl organinių saulės baterijų. Mes galime į šito kuro gamybą įtraukti ir vėjo energiją. Bet jei ta gamykla ims tiesiai iš bendros rozetės (kur dauguma šiluminio degimo energijos), žalumo daug neprisidės, nes idealiu atveju kuro išgausi tiek kiek jo sudeginai.
immortallt 2021-02-18 21:08
Tai kaip vandenilį jungti prie CO2 būdų yra daug. Negali net teoriškai sintetinių degalų gamybos energijos sąnaudos būti tik vos mažesnės nei deginant sintetinį kurą sukurs VDV variklis. Jei bus iš bendro rozetės ir įsigys sertifikatus bus žalia, bet bus labai neefektyvu, nes elektros energijos sąnaudos lyginant su elektromobiliu bus bent 5 kartus didesnės.