Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
T 2021-02-23 10:14
Danijoje panaikinus lengvatas elektromobiliams jų pradėjo pirkti mažiau, tai kaip suprantu jų dalies lubos ne tokios jau ir aukštos. Manau dar ilgai gamins automobilius su VD varikliais, o apie visokius užmojus dar ilgai girdėsime.
immortallt 2021-02-23 10:33
Oho, sensacija, prieš lengvatos nutraukimą visi supuola pasinaudoti ja, o tik nutraukus lengvatą, krenta besielgiančių taip kaip lengvata skatina. Sukurk lengvatą pirkti iki 1,6l benzininius automobilius, po pusės metų nutrauk ją. Duodu visas galūnes nukirsti, po lengvatos nutraukimo bus pardavimų kritimas.
VDV gamins masėms tik tol, kol akumuliatorių pagamins tiek, kad patenkinti rinkos poreikį. Jei tą patį Pasatą galėsi nusipirkti VDV arba elektrinį, už tą pačią kainą, tik elektrinis bus saugesnis, dinamiškesnis, o eksploatacija kainuos 4-5x mažiau, ką rinksis? Čia jau net nekalbu apie ribojimus įvažiuoti į tam tikras zonas.
AAA000 2021-02-23 10:53
eilini karta nusisneki.
VDV gamins tol, kol bus pardavinejamas vdv kuras. o jis bus pardavinejamas dar ilgai. nes pigiausias variantas net su 80% mokesciais...
kai prades raukt vdv kuro gamyba politiskai - as manau prasides kazkas panasaus i Brazilijos varianta. kur pusiau legalios spirito varyklos visokios. tik pas mus labiau dyzelinis-aliejinis variantas bus. spaus ten alieju visokie namudininkai, skaidys garazeliuose iki dyzelio ir stumdys. nes pertekliniai kuro mokesciai ir technologijos paprastumas yra paskata seseliniam verslui.
viska su vdv lemia butent kuro kaina. o aliejaus savikaina kazkur 20-35 centu uz litra riboje plaukioja. net maziau - jei masiskai. vdv varikliu gamyba nera sudetingas dalykas. kad laimetu visuotinis elektromobilizmas - turi but pigi elektra+pigus akumai. net ne elektros infrastrukturoje cia problema... pagrinde akumu savikainoje (kokiu 70-85%). infrastruktura gal tik iki kokiu 5%. as manau standartu nesuderinamumas - gal net didesne elektromobilizmo neplitimo problema. nei infrastruktura o cia aplamai glusu buhalteriu-politikeliu tiesiogine kalte!
immortallt 2021-02-23 11:01
Net brangi elektra yra 3 kartus pigesnė nei degalai.
Akumų savikaina 70-85% automobilio kainos? Su apaštalais kalbiesi? 60 kWh akumuliatorius, gamintojui, kainuoja iki 9000€, šiaip panašu kai kurie gamintojai išspaudžia jau 6600€. Sumažės iki gal 4200€-4800€. Tai nebent sakai dabar elektromobilį su 60 kWh akumuliatoriumi perki už max 12k €.
Ir čia dar nevertinant, kad atpigs žaliavos, kai infrastruktūra pasivys, kaip nutiko su ta pačia geležimi, kai paklausa ir toliau augo, o kaina sumažėjo 70% atidarius vos dvi kasyklas.
kestutisz 2021-02-23 11:39
Tai kame problema, kodėl kai EV beveik niekas nieko nekainuoja, dalių išvis mažai - o kainuoja brangiau? Va gal visai svarstyčiau už tuos 5k naują bateriją ir kokią jau seną nudrožtą el pavarą ir transmisiją iš sudaužytos jei kas pasiūlytų kaip dujas susidėt į seną kibirą, bet kad nėra :)
O nafta realiai nieko nekainuoja, tik mokesčiai viską be reikalo išbrangina (ir po to dar skiedžiama kaip čia nėra mokami "ekologiniai" mokesčiai).
AAA000 2021-02-23 12:18
as rasiau apie elektromobilizmo neplitimo pamatines priezastis - ivertinus jas procentiskai. ne konkreciai apie akumo kaina elektromobilyje. elektromobili as visiskai kitaip vertinu. tu vertini kaip buhalteris. 1 elektromobilis ir to elektromobilio vieno akumo kaina pardavimo momentu. cia buhalterinis ivertinimo metodas. jis iskreiptas.
as vertinu visiskai kitai - technologiskai. as imu visa elektromobilizacijos procesa - kaip reiskini. nes as nesu primityvus buhalteris. elektromobilis, konkretus vienetas man issiskaido kitaip: yra ilgaamze dalis - kuri nustipus akumui lieka. ir yra trumpaamzis vienkartinis akumas - kuri is esmes gali tekt pakeis 2-3 kartus. kad visas ciklas elektromobilizme prasisuktu. arba ji gali vartotojas tiesiog supudyt - del nemokejimo eksplotuot. ir net nepaims vertes - apie kuria tu cia vis rasineji buhalteriskai. mes kalbam apie elektromoibilizma. apie tai ir straipsnis. o ne apie buhalterija pardavimo ir eksplotavimo idealiu variantu. o tu pradedi nusigrybaut i elementaria buhalterija kazkokia... ir pastoviai platini kazkokias nesamones - kaip akumuliatoriai bus kazkokiam antriniam panaudojime ir panasias buhalterines pievas. kai REALYBEJ tas nevyksta visiskai. keliauja neatidirbusios celes i lauzynus. isdraskoma is pagrindu. sugadinama. klijuojami blokai is NAUJU celiu. arba daromos vartotoju apgavystes akumuose, prikisant beveik nustipusiu... viskas vos ne priesingai, nei tu cia istisai skiedi ir skiedi...
dar neatsibodo kliedet?
apie ka tu rasai - tai tera tik masines akumu gamybos galimas potencialas. kuris NIEKADA nebus panaudotas buhalteriskai ivertintu dydziu... jei plis visokie Tesliniai "firminiai" akumai - visiskas sudas technologiskai ziurint - sitas galimas akumu isnaudojimo potencialas net nesieks 50%. bet va bereikalingo perdirbamumo mastai isaugs KARTAIS, ir kartu tarsa irgi isaugs KARTAIS. ateis kiti buhalteriukai ir prades ten vel procentelius nekontekstinius pritempinet... nes uz tai neblogai apmokama o mane i akis kisamas akivaizdus parazitavimas ir ekologijos prastinimas knisa. tik tiek ir tenoriu parasyt
FORD aiskiai tepasake - Euro rinka griestesne - nu tai darys pokycius. bet ne del eko geroves ar firmos samoningumo. jie tik paklusta biurokratu taisyklems. viskas kas parasyta sitam straipsnyje...
kukulis4 2021-02-23 12:30
"Experte", tu rasei, kad (Cituoju): "VDV gamins tol, kol bus pardavinejamas vdv kuras. o jis bus pardavinejamas dar ilgai". Ir eilini karta drebei tokia nesamone, kad skaitant reikejo net prisilenkt. Ta prasme, nesvarbu paklausa, svarbu tik pasiula. Jeigu bus benzo tai visi pirks benza, ir visi vazines vdv. Lygiai taip, kaip ir visi informacija raso i flopikus, ir ziuri filmus is vhs kaseciu.
AAA000 2021-02-23 12:39
nu gal neaiskiai parasiau - as minty turiu tai, kad galutini zodi lemia rinka ir poreikis vazinet ir aprupint bezdzioniu civilizacija. vadinas bus ir liks rinkos spaudimas vartot racionaliausia varianta, kuris ir yra vdv kuras PRAKTIKOJE.
tau flopikai ir vhs praktikoje pigiau uz kokius flash ir hdd? tikrai apie tai parasiau? nejuokink.
uztenka tokio isaiskinimo?
cia reikia politinio sprendimo - uzdraust kura pardavinet. bet jis kertasi su logika - nes visa ekonomine sistema sugriausim. o elektra nepaveza ir tiesiog ekonomiskai sugriusim kaip rinka. atsiliksim. to niekas nenori irgi. kol bus taip - politikai nesiimt keist kardinaliai ir vdv kuro nepasalins. matom is Norvegijos - jau ten pamate ant savo kailio kas is ekonomikos keiciasi jie tik pirmi pamate "pasalinius" poveikius - patys nelemia nieko Europoje. nors vertinant technologiskai - tas aisku savaime. per buhalterine prizme tas nesimato. jei yra PIGESNIS variantas, o jis yra (su VDV) - vadinas bus arba seselis ir persekiojimai, arba atsilikimas ekonomikoje, ar dar kazkas islis - tame tarpe kaip akumu masine tarsa - jei nugaidins akuma iki Teslos lygmens. proporcijas sunku ivertint - nes valstybiu vidiniai ir rinkos reguliavimai skiriasi. vienur lenda viena - kitur kita... elektros vartojime pinga tik gamyba, o ne VISKAS. mokestine nasta pvz auga, nes be darbo bet su itaka like parazitai persiorientuoja
immortallt 2021-02-23 13:36
Problema ta, kad pasaulyje per metus kelių transporto priemonių pagamina 100 mln., o elektrinių sugeba pagaminti tik 2,3 mln. 2020 m. Kodėl daugiau nepagamino? Nes nėra pakankamai infrastruktūros. Atitinkamai, kam tau parduoti kažką pigiai, kai parduodant brangiai pas tave eilė 1-2 metams? Kitaip sakant, tu turi 3 darbo pasiūlymus, kurie moka po 4k€ į rankas, bet pasiimti darbą už MMA. Čia taip turėtų elgtis automobilių gamintojai, jei pardavinėtų automobilius už savikainą. Kai bet kurį užsakytą elektromobilį galėsi gauti per 1-2 mėnesius, tada kainos konverguos.
Ir ne, perkant vieną akumuliatorių, tu tikrai negausi tokių kainų, kokias gauna kai gamina 500 tūkst. akumuliatorių ar tuo labiau 5 mln.. Ir perdarymas visada kainuoja brangiau nei gaminant masinėje gamyboje naują ant linijos.
AAA000 2021-02-23 14:16
vel nusisneki. eilini syki...
automobiliai nera laisvos rinkos preke. cia labai apribotos, reguliuojamos ir suvarzytosa rinkos priemone... nuimtum parazitu suvarzymus, butu prigaminta iskart perteklius, kaip Afrikai, Azijai ar p.Amerikai kokiai. pagal vartojimo poreiki.
jei lygint su darbo pasiulymais - tai butu mazdaug renkiesi is darbo uz MMA. arba is triju pasiulymu uz 4k€ i rankas - bet tu triju pasiulymu butinos salygos: - nupjaus galva ir uzdes dirbtine, nupjaus birka ir uzdes pizda, na ir trecias - sakykim turesi parduot tris pirmus vaikus 20 metu vergijon. tada mokes tau tuos 4k€ tavo teise rinktis... dauguma vertina adekvaciai, o
imortal renkasi tik is tu triju, o ketvirta niekina - nes buhalterinis parametras prastas. - tik va neaisku kuri issirinko, pasakyt pats nenori - tipo duomenu asmeniniskumas koks nors ir pan, o is tikro - geda matyt...
immortallt 2021-02-23 16:35
Net neturiu žodžių ką tau atsakyti, kai taip nusišneki. Kurioje ligoninėje guli, pakviestume seselę, kad pažiūrėtų ir vaistų dozės nesumažino.
Aš esu samdomas darbuotojas + freelance. Freelance moka už dieną kartais daugiau, nei tokie kaip tu uždirba per mėnesį. O įvardinti ką dirbu - nesu durnas. Tokiems kaip tu priešingą pusę parodysiu. Su psichiškai nesveikais atstumo reikia laikytis, nes nenustebčiau, jei sugalvotum ką ir padegti. Logiškai mąstyti gebėjimų nerasta. Skaičiuoti irgi nemoki. Fiziką dar bent kažkiek supranti.
AAA000 2021-02-23 21:44
pagal aprasyma panasu i prostitucija ir retkarciais sumedziojama vienetini super pelninga klienta
immortallt 2021-02-24 09:27
Konvėjerio darbuotojui visada atrodys, kad unikalios galimybės yra "prostitucija", nes nesupranta kas yra projektai, kaip jie daromi ir kodėl jų reikia. Bet tik demonstruoji savo išsilavinimo ir suvokimo spragas.
AAA000 2021-02-24 10:34
supratau, prostitucija pagal individualizuota i pelninga klienta projekta
immortallt 2021-02-24 12:32
Na kadangi tau labai patinka prostitucijos alegorija, galiu perfrazuoti, man moka už tai, kad sugalvoju, kaip efektyviai "dulkinti" tokius kaip tu, ar organizuoti "grupinį išžaginimą", jei kažkas elgiasi taip, kad kenkia kitiems. Šioje situacijoje aš turbūt suteneris, o prostitutės - tokie kaip tu, kurie dirba prie "konvėjerio" už mažai ir galvoja, kad yra nepriklausomi. Nepriklausomų nėra iš viso, net turtingiausi pasaulio žmonės yra priklausomi nuo kitų, gal kiek mažiau, jei nesiekia turtų išlaikyti, bet labai priklausomi, jei nori turtus išlaikyti ir juos didinti.
Iš viso ligotas požiūris yra manyti, kad už pinigus vergaujame, "parsiduodame" ir pan. Kiekvienas laisvas pasirinkti ką jisai nori veikti gyvenime, tik noras nereiškia, kad gulėdamas ant sofos pasakiau, noriu būti turtingas, ir kažkas turtingu turi padaryti. Jei iš tiesų nori būti turtingas, sugalvosi kaip pritaikyti savo gebėjimus ir juos įgyti. Ir arba pvz. padėsi parduoti brangų NT, kurio kiti nesugebėjo, ar sukursi naują technologiją, ar išmoksi keisti kitų įmonių veiklą taip, kad sutaupytų žaliavų/pagamintų daugiau su tiek pat darbo ar pan. O tu kovoti bandai realiai pats su savimi, įsivaizduodamas priešus aplink, ir kokia visuomenė ar priklausomybė nuo vienas kito bloga.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ford“ koncerne – neregėti pokyčiai: atsisako vidaus degimo variklių