Kompensacijų už taršius automobilius priemonė bus peržiūrima iš esmės: fiksuojami piktnaudžiavimų atvejai, o dviračių ir paspirtukų kainos išsipūtė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-03-09 06:46
oi kaip man patinka viesai demonstruojama parazito logika sugenda zmogui tualetas - jis pradeda sykt i kibira ir pilt i kanalizacija per kokia kriaukle. o jei sugenda ir kanalizacija - iskasa duobe ir pradeda pilt ismatu kibirus i ja. praeina prio sali imortalas ir panasus - pamato nesama prisykta kibira - jam smirda - nu neekologija. priima istatyma kad sykt i kibirus negalima , nes imortalams smirda. reikia butinai per kanalizacini vamzdi sykt - nes aplinka smirdi. bet ismatu duobes imortalai nemato - nes ji toli nuo ju. ju nejaudina tarsa - svarbu nesmirdetu panosej (ju mylimam sudkaimy). o tada aiskina - mes kokie afigiennai ekologiski - uzdraudem sykt i kibirus. o visi pagauti sykant i kibirus turi but atimamas namas ir susprogdinamas - nes sykt i kibirus nelegalu ir daba tokiuose technologijos forumuose trimiruoja apie ekologines pergales auksciausio laipsnio parazitavimas... realiai problema NIEKAIP neisspresta, nes sykimo poreikis niekur nedingo. bet baudu "kibirams-katalizatoriams" prideliota ir atimta prigimtine teise. siuo atveju - keliaut-vaziuot (priimtinu visuomenes daugumai greiciu, o ne peskom-dviraciu. pestieji-dviraciai senai is keliu isvaryti ir dar baudziami - jei kokiu ten atskvaistu nesinesa ir pan. ju absoliuti prigimtine teise SUVARZYTA. vardan vaziuojanciu geroves) o dabar ir vaziuojantys pradeti rusiuot, bet tik del sudkaimiu geroves - likusiu saskaita. tie katalizatoriai isvis ne prie ko. tarsa sukelia KURO DEGINIMAS. ir jei tu aiskini apie globaliu mastu gerinama ekologija (tipo visiems) - tu turi aiskint kad REIKIA UZDRAUST PARDAVINET PATI VDV kura. nuo siandien. masinu atiminejimas del katalizatoriu - cia yra PARAZITAVIMAS. siuo atveju tik tavo asmenine geroves didinimui. ir tai tik vieno aspekto - sudkaimio kazkokio naudai. o gliobaliu mastu nukencia salies ekonomika, konkurencingumas ir sukyla gyvenimo lygis kituose parametruose - tame tarpe ir tau paciam o menkaverte nauda sukyla tik sudkaimiam. per daug sutankinti - zaliuju zonu nedaro-stovejimo aiskteles naikina ir t.t. pertankintuose sudkaimiuose gyvena tiesiog susigrude ubagai, kur neiperka normalaus aplinkos komforto. nusitaupe iki tokio lygmens, kad net vdv masina smirda. va ir viskas. FAKTAS. katalizatoriai tarsos nesvelnina. jie tik agresyvesnius junginius padaro neagresyviu bet zalingu junginiu didesniu kiekiu. o tai irgi atsirado is technologijos labiau sudegint VDV kura. sita ageresyvi tarsa. seniau tie patys ubagai taupe kura - pritaupe seno tipo varikliai vdv kura taip nedegino - katalizatoriai ten nereikalingi kaip tokie. katalizatoriai is esmes reikalingi butent kibirams va sito momento imortalas net nesuvokia - kad tarsos problema sita net faktiskai jo asmenine. o kompensacijos jis siekia visos visuomenes saskaita. sita "paramos elektromobiliams" kompensacija skirta tai antrinei zalai kazkiek pasvelnint, kur kruvis ekonomikai... kaip ir pvz kuro mokesciu DALINIS dotavimas ukininkams. o pas mus sita parama aplamai tapo korupciniu dalyku... va ir viskas. parazitines draudimu sistemos visada ta sukelia... nieko cia neiprasto neivyko... bet faktas - kad elektromobiliu neprisipirko... tik parama isisavino ... jei nagrinet lokaliai - isisavino miestu ubagai - prarado paskutini auto - kuri retai naudojo. tapo pesciaisiais. ar isvis turtingieji. kur atsikrate kazkoki treciaji-ketvirtaji auto... pasikeite nevazinejamu elektromobiliu garaze... va ir viskas... ekologija pabloges tik. kad ji pageretu - parama turi but darbinius auto kad pasikeistu.
immortallt 2021-03-09 09:30
Moko ne visuomenė ar kultūra, o šeima. Naujas automobilis ES gaminamas daugiausia iš perdirbtų medžiagų. Kitas dalykas, jei automobilis prižiūrimas, tai tu ar taip, ar taip, pakeisi tą katalizatorių. Jei tu jo nekeisi, gavus pinigų, tu jo ir nekeisi. Neapsimetinėk šlanga, ir negalvok, kad kiti durniai. Remontuoti seną apsimoka iki tam tikros ribos. Kai remontas reiškia, kad pusę automobilio turėsi perrinkti, o efektyvumas kuro naudojimo vis tiek liks prastas, tada ir ekologiškai neapsimoka remontuoti. Jei tik katalizatorių keisti reikia, tai matyt automobilis kitomis prasmėmis yra tvarkingas.
mindaugas.vaitiekūnas 2021-03-09 09:59
nusipelnė būti toks ypatingas, kad jam savininkas keistų katalizatorių už 200-300EUR, t.y. maždaug už pusę tiek kiek auto kainuoja Ir čia visi važiuojantys, "be defektų" ir su galiojančia TA. Kaip matai niekur tie pigūs automobiliai nedingo. Ir kai su tokiu nepraeisi TA dėl dūmingumo, tai kažin pats kokį sprendimą priimsi: eisi TA už pinigus klastojant dūmingumo rodiklius, ar keisi tam automobiliui vieną detalę, už kurią mokėsi pusę tiek, kiek kainavo auto? Pvz. mano auto katalizatorius kainuoja 500-600. Ar pats asmeniškai ryžtumeisi tiek investuoti, ar galvotum kaip čia apeiti sistemą?
kukulis4 2021-03-09 10:19
Nu kas per durnas klausimas. Katalizatorius - susidevinti detale, kaip kad ir stabdziu kaladeles. Jeigu turi susidevejusia detale, vadinasi turi sugedusi automobili. Sugedusi automobili reikia remontuoti. Jeigu daikto neisgali suremontuot, vadinasi daiktas ne tau. Man keista, kaip tu sugebi kaltint 'sistema' kai tikroji problema yra patys zmones, katrie ryte vazineja su malkinem, per pietus degina atrabotke, o vakare skundziasi kvepavimo taku ligom. Daugumai zmoniu reikia ne masinos, o keliu papildomu punktu prie IQ.
immortallt 2021-03-09 10:55
Man tokia situacija nekiltų, nes niekada tokio automobilio nepirkčiau. Po galais, mano dviračio padangos kainavo apie 80€, tik dvi. Jei būtų keturios, tai kainuotų vos ne brangiau, nei automobilis (jei bakas pilnas).
Xdmin 2021-03-09 23:44
Si problema buvo ilgai nesprendziama ir galiausiai tapo norma pravaryti tech uz pinigus. Idomu kiek laiko praeis kol tai bus isspresta, nes tiesiog pridejus papildoma mokesti ar papildoma istatymo eilute nieko nepakeisi, cia jau reikia reformos paciame TA centre, kad sumazinti galimybes sukciauti. Darbuotoju rotacija, slapti tikrinimai, ar kazkoks dumingumo automatizavimas. Galbut viesas nuotrauku registras padetu, jei butu galima paziureti masinos bukle kokia ji buvo TA atsirastu klausianciu, kaip sitas auto praejo TA o mano ne Kita problema, katalizatorius yra vertinga detale kuria nesunku pavogti.
kestutisz 2021-03-10 10:40
Kažkada jau buvo visai neblogas resursas, kad pagal vien pagal numeriuką (be VIN ar ten registracijos liudijimo numerį) buvo galima pasižiūrėti kokio kibiriuko TA istoriją. Bet, deja, uždarė. O šiaip, čia jau vakar dienos problemos - na tie seni jie ir taip galų gale supus (ar bus suvažinėti weekend races), naujesni dar greičiau, o ir tie patys dabar visi tokie kuklūs bei "netaršūs" :) Galės tik tikrinti ar koks EV bagažinėj generatoriaus nesivežioja (nu čia rimtas klausimas, kaip išvažiavus kur į miškus, dar sugebėti ir grįžti - ir čia turbūt vienintelis variantas :)