Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2021-03-16 21:04
Puiki žinia
Aš dar nuo vaikystės pamenu kaip važiuodavau autobusu pro Kauno pilį ir jausdavosi tas šlykštus išmetamųjų dujų kvapas. Ypač karštomis vasaros dienomis.
Aišku dabar transportas gerokai "švaresnis", bet to transporto ir gerokai daugiau. Bet man atrodo kad anuomet efektas buvo stipresnis nei dabar. Arba tiesiog vaikiška uoslė buvo jautresnė.
Žiūrint į šiandieninę situaciją, tai būna kad kartais kokią piko valandą varau pabėgioti. Kadangi jau toks rajonas, tai tenka bėgti šalia visų tų automobilių. Tai iš pradžių nesuprasdavau kodėl kartais pabėgiojus skauda plaučius. Paskui va ir atsisekiau, kad skauda tada, kai bėgioju per intensyvų automobilių eismą.
AAA000 2021-03-16 21:10
ai tu matyt is tu, kur klijuodavosi lipdukus "ir Kaune gyvent galima" , ar "Kaunas yra Kaunas"
cia sindromas.
Balkis 2021-03-16 22:06
negaliu ta smarve kvėpuot, todėl stengiuos eit toliau nuo gatvės, net mašinoj pačiuko nejungiu kol nėra būtina. Nesuprantu kaip žmonės techninėj apžiūroj gali dirbti ir tą smarvę nuolatos traukti. Bet darbas yra darbas, anyway dvėsk vdv ir kuo greičiau, teks pirk elektromobilį kad tik jų pigesnių daugiau paduotų...
mindaugas.vaitiekūnas 2021-03-16 23:33
Tuos lipdukus turbūt vilniečiai sugalvojo, o tie nuo plūgo nulipę priėmė už rimtą vertę ir susiklijavo
kestutisz 2021-03-17 12:24
To idiotiško euro7 "hibridai" įtariu bus kiek kitokie nei dabar įprasta - normalų variklį leis įsijungti tik važiuojant trasoje, tam tikram diapazone, nes kitaip tiesiog negalės jo išpildyti. Bus labai juokinga - žiema, akumas išsikrovė, pilnas bakas kuro - bet net užsivesti neleis (nes netilps į normas tuo metu), turėsi imti seną gerą evakuatorių, kuris vienu nuvežimu pakrauti sudegins visą tavo per metus sutaupytą "ekologiją" :))
immortallt 2021-03-17 13:14
Nereikia prisigalvoti nesąmonių. Euro7 standartas yra ne pagal zonas miestų ir ne dėl momentinių sąnaudų/taršos.
kestutisz 2021-03-17 15:00
Šitam straipsnyje nėra, bet jau kažkur teko skaityti, kad pagal naują standartą ne tik norima (visai be reikalo imho) spausti į 30g co2, bet tai turės būti matuojama ne kaip dabar vidutinė ligonių temperatūra (tarp morgo ir karščiuojančių), o realiom sąlygom. T.y. realiai užmušti hibridus kaipo tokius - jie gi ne dėl kažkokios ekologijos sukurti, o kad būten apeiti biurokratines nesąmones (sudedant normalų pvz 2.5ltr variklį ir el varikliuką dėl kvapo, t.y. vidurkio).
immortallt 2021-03-17 15:35
Hibridas tavo nuomone neefektyvu? Matyt dėl popieriuko, pas mus 90% taksi yra Priusai.
Matuoti realiai, nereiškia, kad kiekvieną akimirką turi tilpti į 30g/CO2. Nepavyksta normaliai įrodyti, savo įsitikinimų, tai prisigalvoji?
vazzy 2021-03-17 19:33
dalis hibridu tikrai neefektyvus. dirbdamas vokietijoje ir italijoje kelis kart gavau 2020 metu ford puma hibrida, tai visad sanaudos mieste 9l benzo, uzmiesti 8l. buvau apakes, nei traukia nei vaziuoja greit, jokiu sansu konfortiskai autobanu vaziuot 180 km/h, vildavaus 130-150 nes tiesiog nera galios. mieste ta regeneracija tiesiog erzindavo, o galiausiai i kolonele nuvaziavus supranti kad ir naudos nebuvo is to.
Dziao 2021-03-17 20:57
Audi strategija, kaip gamino slamsta taip ir toliau gamins.... beje audi vdv vieni is nepatvariausiu...
gytis13 2021-03-17 22:51
Kažkokia dirbtinė pabaiga pranašaujama tam vidaus degimo varikliu. Vos ne kaip komunizmo kūrimas tarybiniais laikais, o tas komunizmas ėjo ėjo ir niekaip ir neatėjo. Visi prisiekinėja lyg pionieriai mokyklos susirinkime kad negamins, netobulins, nepardavinės, bet tai turėtų klientai nutarti. Kai bus elektromobiliai tobulesni tai niekas nepirks vidaus degimo variklių ir viskas. Gal ir arklius kažkada uždraudė kad automobiliai įsigalėtų? Aplamai technikos pažanga turėtų eiti taip, kad paimi naują daiktą ir nenori žiūrėti į seną, o čia kažkokie prisiekinėjimai.
poi 2021-03-17 23:19
Prieš porą mėnesių įveikėme trasą - 5000km/per pusantros paros.
Teko paLenktyniauti su Ferrari, ties degaline supratome ką reiškia ekonomiškas variklis- 200km/h 100kilometrui sunaudojo 10dyzelio.
Klausimas - per kiek laiko įveiktų elektromobilis 5000km trasą?
Važiuojant vidutiniu greičiu 150km/h, tektų krauti optimistiškai žiurint kas 300km?
Apie kokį ššš čia šnekama, jei karvės prišika daugiau co2 ?
Kas mokėtų atlyginimą už tai kad laukiame kol e-karstas pasikraus?
poi 2021-03-17 23:20
300km pravažiuoji ir lauki 12h kol pasikraus ?
5000km per savaitę??????
Ar turi logikos tas e-karstas ?
AAA000 2021-03-18 04:54
beprasmiska jam aiskint tokius dalykus... jis VISISKAI nesupranta, kad cia ekologinis ufonautizmas. jis galvoja, kad jei politikai spaus maksimaliai - technologija atseit sugebes ispildyt rozines eko fantazijas - tik kad spardoma i sikna... kol jam tiesiai ant galvos nepradesi akumuliatoriu kraut - jis iki tol nesupras vis dar aiskins ir aiskins, kad yra vietos. ir kaip cia ekologiska ir perdirbama ir naudinga. imortalo ekologine pasaulio vizija mazdaug tokia: visa pasauli reikia perdaryt i gigantiska akumuliatoriu - o zmonija gyvens kazkokiuose tame "akumuliatoriuje-Zemeje" prigraizytose specialiose skylutese-urveliuose. o pats jis galvoja - kad tokie visokie imortalai nusipelne gyvent tu specialiu akumuliatoriniu skyluciu kapiliariniuose pavirsiniuose centruose su vaizdu i Saule
immortallt 2021-03-18 10:45
Kiek žmonių vienu ypu, automobiliu, įveikia 5000 km? 0,0001% populiacijos? Tai dabar pagal tai reikia visai populiacijai automobilio?
Važiuojant vidutiniu greičiu, kuris viršija leistiną greitį 20-40 km/h?
e-karstas? Elektromobilis, beveik bet kuris yra daug saugesnis, nei VDV, vien dėl didelių amortizacijos zonų. Karstas tokiu atveju yra VDV. Ar bent teko vairuoti elektromobilį? Bet kurį. Ar tiesiog dyzelgalvis esi, kuris "TIKI"?
P.S. 20% populiacijos Lietuvoje per metus nuvažiuoja 5000 km. Dar kokie 50-60% nuvažiuoja apie 12000 km per metus. Ir turbūt 20% nuvažiuoja daugiau nei 18000 km per metus. Iš kurių per dieną daugiau nei 1000 km nuvažiuoja ne daugiau nei 10% (2% nuo visos populiacijos). Daugiau prielaidos, kai kurių šalių statistika remiantis, ir atsižvelgiant į vidutinį metinį atstumą nuvažiuojamą Lietuvoje, darant prielaidą, kad kiek yra kontrabandos, tiek fūros suvartoja kuro. Jei visgi kontrabandos mažiau, tai vidutinis nuvažiuojamas atstumas dar mažesnis.
Xdmin 2021-03-18 11:51
5000km per pusantros paros? Ar turi logikos automobilis, kai lektuvas iveikia toki atstuma per 5-6 valandas? /s
laurius 2021-03-18 20:09
Elektromobilis užmiestyje arba kaime neturi prasmės. Bent kol kas, kol elektra gaminama deginant anglį. Bet mieste viskas, kas su vidaus degimo varikliais turi būti stipriai apribota. Kodėl? Nes jie pagrindinis taršos šaltinis mieste, labai stipriai įtakojantis gyvenimo kokybę. Paprasčiausia būtų apmokęstinti pagal nuvažiuotus kilometrus, kad kelionė pabrangtų 3x tiems, kurie važinėja tik mieste. Tuo pačiu nebūtų be reikalo nuskriausti kaimiečiai ir visokie bepročiai, kurie važiuoja po 5000 km vienu prisėdimu už miesto.
Apmokęstinimo klausimą paprasta ir santykinai pigu išspręsti pristačius kamerų miesto sankryžose. Galima netgi pagal zonas skirstyti, kuo arčiau centro, tuo brangiau.
Dabartinis variantas spręsti problemą įvedus "taršos" mokestį visiems iš eilės ir nesusieti to su vieta, kur bus važinėjama, visiškai nelogiškas. Juk ūkininkai ar girininkai privalo važinėti galingais visureigiais, nes tiesiog kelių nėra ten kur jie važiuoja. O ir tas visureigis niekam apčiuopiamos žalos nedaro, kai jų važiuoja vienetai kaime.
kestutisz 2021-03-18 20:16
Tai yra jau, mokam 2x kainą už nieką, t.y. tiesiogiai už nuvažiuotus kilometrus. Na taip, galima ten svaigti kaip mieste nereikia auto, zonas kažkokias - bet tada taip, niekam ten turi būti nevalia važiuoti. Net visokiem valdininkėliaim ar užsienio delegacijom - jei pėstute, tai visi. Tokį komunizmą beveik galiu suprasti. Jei realiai būtų kažkokia problema (jos nėra).
Tiesa, pataisymas - net už miesto centrą mokam papildomai, kamštyje (kai jį surandi) ir sąnaudos didesnės! :) (čia praktiškai nemokamas patarimas šimašiui - pridaryti dar daugiau idiotiškų kilpų).
Talkatif 2021-03-19 00:22
Taip, elektromobiliai labai gražu. Ekologiniai mokesčiai, kurie vėliau tiesiog pravalgomi irgi nuostabu. Bet gal galėtų sutvarkyti pas mus vieną smulkmeną - uždraust šildytis kietu kuru miestų privačius namus? Nes pzdc yra kai pradeda kvartalai savo anglis, briketus, senus skudurus, atrabotkę, padangas, staktas ir kitą gėrį leist į orą.
laurius 2021-03-20 18:35
Mažai mokate. Reikia, kad mieste būtų 6x, kaime 2x. Aš rimtai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Artėjanti eros pabaiga - „Audi“ vadovas paskelbė, kaip keičiasi kompanijos požiūris į vidaus degimo variklius