Gal šitaip atrodys ateities verslo klasės orlaiviai - „Celera 500L“ jau nustebino Kalifornijos gyventojus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Tomas_N 2021-03-22 23:11
O aš pirma pagalvojau, kad dirižablis
bahuriux 2021-03-23 16:39
Tai va, ne lašo forma (bukas priekis ir ištemtas galas storiausia vieta ties 25-30%) turi mažiausią pasipriešinimą! Na taip, labai ištempto lašo forma turi salyginai mažą pasipriešinimą, bet tik tada kai Re skaičiai yra maži, viršijus Re nuo 1 iki 10 milijonų lašą galima drasiai pamiršti ir naudoti laminarinius profilius, o jei tai fiuzeliažas, įkvėpimo galima semtis iš nardančio pingvino formos, storas trumpas su įgaubta uodega storiausia vieta gerokai toliau nei pirmas ketvirtis, ar trečdalis nuo priekio. galima pasižiūrėti čia http://sustainableskies.org/not-goldsch ... -low-drag/ Dizainas superinis šito lėktuvo laminarinis fiuzeliažas su laminariniais sparnų profiliais ir kažkas link sklandytuvo tipo sparnų, čia būtent tas receptas, kur turi nueiti GA (general aviation). Atkreipkit dėmesį, kad sparnas primontuotas per vidurį, nei aukščiau nei žemiau, tai irgi mažina sūkurių susidarymą tarp sparnų ir liemens, sklandytuvų konstruktoriai į tai labai atkreipia dėmesį šiais laikais.