Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-04-09 18:27
Kokie begedziai, nieko tie Norvegai nesupranta
Darius995 2021-04-09 20:27
"...kaip skrydyje miręs juodasis čiurlys..." - šitas geras! Tik smalsu, kodėl ignoruojamas baltapilvis alpinis čiurlys arba kokia kregždė?
Gedis 2021-04-10 11:42
žiūrint iš kitos pusės,užteks sutrikdyti elektros tiekimą ir elktrukai visi stos,kai tuo tarpu dyzelio ir benzino atsargų užtektų gan ilgesniam laikui.Apskritai jau dabar viskas surišta su elektra labai smarkiai,jei tiekimą nutraukus taip,na viskas stotų,net grynais parduotuvėje maisto nenusipirktum,nes kasos nedirbtų,kiltų visiškas chaosas,išgyventų tie,kas maisto užsiaugint gali,jei jų nesunaikintų badaujančių armija.
Benediktas 2021-04-10 12:36
Tai be elektros net kuro nepagamins. Baigsis atsargos ir viskas
mindaugas.vaitiekūnas 2021-04-12 01:10
Kai šikane vandens negalėsi nuleist, tai apie kurą mažiausiai galvosi
kukulis4 2021-04-12 09:45
Sakyciau, gal truputi per daug mad max'o prisiziurejot...
HardAxe 2021-04-12 10:37
Norvegija turi daug hidroelektrinių, staigus ir visuotinis elektros energijos dingimas jiem nesišviečia.
immortallt 2021-04-12 11:37
Ką čia nepagamins, o kaip išpumpuosi iš talpų? Rankine pompa? Kolonėlei nutraukėme elektros kabelį, nes tas be kevalo, nežymėtas ir paklotas vingiuojantis ir ne pagal patvirtintą žemėlapį. Nutraukėme kabeliuką, ir nepylė niekam kuro. Keista, bet kuro kolonėlė generatoriaus neturi už 1-2k€ nors kuro visada turi...
Man tai juokingiausi tie, kurie kategoriškai prieš elektromobilius ir prisigalvoja pritemptų argumentų. Tuo tarpu, visiškai ignoruoja bet kokius realiai atliktus tyrimus nuginčyjančius jų nesąmones. Aišku nėra ir bandę vairuoti elektromobilio jokio, o argumentams naudoja, kad vienas konkretus elektromobilis, neatitinka visų galimų žmogaus poreikių iš automobilio - ir sportiškas, ir autobusiukas, ir visureigis, ir lengvai vairuojamas, ir toli važiuojantis, ir dar pigus. Ne esmė, kad tokio VDV irgi nėra.
Dziao 2021-04-12 18:19
As uz elektromobilius, bet ne tokius kokie yra dabar. Prie absoliucios daugumos modeliu negalima kabinti priekabos, man tai minusas. Visi tie kurie vaziuoja apie 200, realybeje dar maziau irgi atkrenta. Na ir paskutinis dalykas kaina.
O siaip jei dabar pristatytu koki elektrini, kuris vaziuotu realiai apie 500km, galetu temti bent 500kg priekaba ir kainuotu kokius 25k eu, iskarto eiciau i salona ir pirkciau
Benediktas 2021-04-12 21:31
AAA000 2021-04-13 04:12
jei turetu vdv generatoriu - tai ir ispumpavimas nebutu problema. aplamai pompas kuro veziojimo furos turi irgi integruotas. galima kuro isiurbima integruot ir i asmenini auto. nereikia tiesiog daugumai. ir problema cia daugiau del visokiu buhalteriu, kur visokias kurio kontroles prigalvojo. cia matai jiems aktualu... nes dar kiti buhalteriai mokesciu ant kurio prideliojo - nes jiems aktualu... koloneles is esmes tik del tu glusu poreikio dirbt palengvintai reikalingos. kad apskaita butu kontroliuojama... kur nereikia kontroles ir parazitiniu apmokestinimu, kad parazitams darbo vietas islaikyt - nera problemu tada. - tiesiai pilsto - kaip kokie ukinikai pvz... pilna baka iskart tiesiai is savo backos. bet daba juk net garaze backos negalima turet - be visokiu buhalteriu palaiminimo... nes matai nustos vartot nuolatinai melziamieji - gales atsargu turet. negerai... mokesciai bus sunkiau skaiciuot... va iki kiek visuotinis buhalterizmas jau kenkia visuomenei... bet pats ta pripazisti - kabeli pazeidei, nes kiti buhalteriai sudinai buhalterizmo laikesi - nepakankamam TAU ASMENISKAI buhalterizmo lygyje apiformino - turejo kabelio visus vingius suzymet tam gi kabelio apsaugos zonos yra - keista kad energitikoje istisai rasinejantis buhalteris apie jas nieko negirdejo... yra aktyviu kabeliu detektavimas - bet pataupe buhalteris kazkoks matyt irgi...
buhalteriai jau pradeda nurodinet - aplamai kaip gyvent vergu... ir dar tie vergai kalti del visko...
AAA000 2021-04-13 04:42
kablys gi sveria apie 30-50kg - kaip tu nesupranti? iskart maziau kokiu 50km nuvaziuotu tuose lempiniuose testuose - kur buhalteriams labai svarbus, ir apie juos istisai trimituoja...
normaliems zmonems kaip as ir tu - arba vaziuoja vezimas kaip reikia; arba ne koks skirtumas, VDV ar elektrinis...
------
bet tu ivertink pvz kad ir toki dalyka - jei vezime su akumuliatoriais uzdet ant kebulo saules baterijas ir laikyt vezima lauke - jis sugeba susigeneruot sau kuro. vdv vezecios taip nesugebejo NIEKADA! nors teoriskai imanoma padaryt irgi, bet su VDV tokia savybe buvo prarasta. o cia gana pigus variantas elektromobiliuose - tokia sistemele. va kas mane zavi elektromobiliuose - naujos galimybes. ar susigrazinta prarastosios.
as pvz mastyciau toliau - jei elektromobilis stoves lauke pakankamai ilgai - pasikraus pilnas akumas. nu tai uzsiperki kokiu 10 elektromobiliu, ir pakaitom naudoji - isvis niekada kuro nereiks pilt. ir net kazkokio suknisto kabelio, (ar ten kuro slangos, kaip pas vdv) kazkur kaisiot cia LABIAU PILNAVERTIS vezimas. "pasimaitina" pats - kaip koks arklys aisku cia labiau prielaidos - bet TAIP IMANOMA.
kablys - nenaujove... su kabliais pas elektromobilius sudina situacija nu bet cia buhalterija... neidomu...
immortallt 2021-04-13 09:12
Dzaio,
Hyundai Kona galima iki 600 kg priekabą naudoti.
Vėlgi, kiek naudoja priekabą dažniau nei 1 kartą į 10 metų?
Kaina, ar į kainą įtraukiate 8-10 metų kuro ir eksploatacines sąnaudas? Tai palyginamą VDV pirktum už kokius 15k€? Kitas dalykas, šiuo metu kainos dar yra didesnės dėl to, kad pasiūla nėra pasivijusi paklausos, kam tau parduoti su maža marža, kai perka ir taip, kaip karštas bandeles.
immortallt 2021-04-13 09:24
Spėju tave buhalteris vaikystėje tvirkino kaip reikalas.
Ir vėl rašai apie sitauciją, kurios nežinai. Buvo ir detektorius, ir apsaugines zonas pasižymėję, tik eina ne tik vienas elektros kabelis, o eina trys kabeliai. Ir aktyvus aptikimas nėra labai tikslus ir visada veikiantis ar teisingai parodantis, tik orientaciškai. Kai iš "buhalterijos" tai žinai, tai tokia situacija ir yra.
P.S. kabelis tiestas sovietmečiu, gulint po žeme irgi trūko.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Benzininių ir dyzelinių automobilių pardavimai Norvegijoje krenta labai greitai - taip bus ir kitose šalyse