Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Staska 2021-04-16 20:03
Taip ir turetu but, keli stambus bateriju gamintojai, keli stambus varikliu gamintojai elektromobiliams, kaip ir su daugeliu kitu komponentu.
immortallt 2021-04-19 10:49
Tai kai nusistovi technologijų lyderiai sugebantys pasiūlyti optimalius kainos, kokybės ir charakteristikų santykių produktus, įvyksta koncentracija, dėl mažesnių kainų, ir lieka 2-4 gamintojai, priklausomai nuo to, kiek stiprus yra masto ekonomijos faktorius ir ar yra viršutinės lubos jam. Bet kai rinka pakankamai nauja, šita stadija gali užtrukti, nes daug įvairiausių kombinacijų gali būti. Elementariai net dėl tarnavimo resurso, su dabartinėmis technologijomis, 1 mln. km daugiau nei per akis (užtektų ir kokių 600k km, o ekonominės klasės automobiliams ir 300-400k km, nes per savo tarnavimo laiką, kol rūdys suės kėbulą ir važiuoklę, tiek nenuvažiuos), kad atlaikytų variklis, tačiau perėjus prie autonominio, resursas ir 2 mln. km gali būti reikalingas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Yamaha“ pristato galingą integruotą variklį elektromobiliams - joks kitas gamintojas neišspaudžia tiek daug galios