Neįtikėtina, kaip snieguotoje magistralėje manevruoja „Tesla Model 3“: smūgio į atitvarus išvengta vos per plauką (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Galonas 2021-05-03 14:58
Aš praradau amą. Mašina akivaizdžiai nieko nesuvaldė, tiesiog kapituliavo šioje situacijoje, kokios dar saugumo sistemos ir vairuotojo įgūdžiai, kai mašina padaro 360, čia tikrai negalima sakyti, kad buvo suvaldyta situacija. Tiesiog pasisekė. Pilna tokių vaizdelių 10-20 metų atgal.
HDi 2021-05-03 16:48
Visiškai pritariu. Čia sėkmė labiau sužaidė ir tiek, kad niekur neatsitrenkė. Visi tie ABS, ESP ir dar krūva trumpinių yra tik vairuotojo PAGALBINĖS sistemos, kurios geba užstabtyti konkretų ratą, arba neužblokuoti ratų, nugesinti variklio galingumą taip išvengiant bereikalingo slydimo, arba jį nutolinant, ar sumažinant slydimo kampą paliekant daugiau veiksmų laisvės. Šitas video akivaizdus įrodymas, kad vairuotojui vis dar reikia naudotis galvą ir įgudžiais (kurių čia akivaizdu nėra), kad tokioj situacijoj žinoti kur kada ir kiek vairo susukti, kada nespausti stabdžio, neprarasti budrumo ir t.t. Taip pat čia aiškiai parodyta, kad iki pilnos autonomijos yra ką veikti dar. Aš net pervadinčiau antraštę, kad "neturint įgūdžių, nepadeda net ir saugiausias automobilis su krūva aktyvių sprendimų", nes jau dažnai girdžiu, kad šiuolaikinių mašinų vairavimas tai vos ne vienu pirštu per pūgą.
lizunas 2021-05-03 17:56
Kartą važiavau su senoku automobilio, kuris net ABS neturėjo. Ties vienu kaimu buvo ledo provėžos, judėjau 20-30km/h pusę pravažiavus galvon šovė "Reikia dabar išlipti iš provėžų". Tik šiektiek vairą susukiau ir buvo 360 laipsnių sukimasis. Man grįžus atgal į savo pusę kelyn, priešais nemažu greičiu praskrido kitas automobilis. Tuo metu gal net su klevu dar buvau, tikrai jaunas, be geros žiemos patirties, ir tik sėkmė išgelbėjo nuo tragedijos. Net didelio greičio nereikia, jog suktumeisi ant gryno ledo. O čia jie tokiu greičiu laksto, tas pats ir lietuvoje - mano jog žiemines padangas turi, visas automobilio pagalbines sistemas ir jie tikrai puikiai lakstys lediniais, užsnigtais keliais...
immortallt 2021-05-03 18:30
1. Kodėl manote, kad buvo įjungtas autopilotas? 2. Ar žinote kokios buvo tos pačios padangos? Gal su vasarinėmis važiuota.
AAA000 2021-05-03 18:45
siaip tai kai vairuoja zmogus, po tokios situacijos jam buna stresas. ir sustoja kur nors salikelej atsikvept. pervertina visa situacija, apmasto kas nutiko. arba labai letai vaziuoja. jau niekur nebeskuba. jau aiskiai persistengia ir padidina saugumo laipsni. programiniam valdymui tas giliai pofig vaziuoja toliau pagal programa. is esmes nieko nekeicia. va sita kai uzprogramuos - adaptyvias reakcijas i aplinka - tada gal ir bus neblogi autopilotai. dabar aiskiai nesusitvarke su situacija ir nesimato aplamai jokio valdymo. matosi tik primityvus vairavimo veiksmai. po incidento. visa autopilotavimo sistema dar tobulint ir tobulint. papildant kruvom davikliu - kuriuos dar reikes pritaikyt... as aplamai manau - jei autopilotui, kad veiktu reikia pvz kelio juostu suzymejimo - nu tai sudina programa ir negalima net leist i rinka tokios. o ten visokie pezalai - kad reikes keist infrastruktura ir istatymus - nu tai tokius "inovatorius" reikia sodint. inovacija yra esamu sistemu papildymas. pasene turi "numirt" savaime, o ne but pasalinamos del nauju. va sito buhalteriai nesuvokia... ir programeriai ypac kelimas tokio klausimo "ar buvo ijungtas autopilotas?" nu tai cia buhalterio logika - ieskant prie ko prisiknist. konservai Lietuva valdo (nors gar reiketu rasyt - peeyyeesa) pagal tokius modelius teisingas klausimas skamba visai kitaip - ar vaziuojantis veikejas elgesi adekvaciai? ar buvo pakankamai informuotas apie autopilotavimo programos galimybes? nes jis AISKIAI vartojo nesaugu aplinkai komercini produkta. su padangom - tai isvis - kosmonautai jau cia matyt pas mus vauruoja - automobilio nemate... svarbu TA palaimino protektoriu ir kad butu ne didesnis uz jaris kibira. tada tai viskas OK. ane imortal?
Evil Goku 2021-05-03 19:01
Tu turbūt vienintelis manai, kad jis buvo įjungtas.
Marius.brn 2021-05-03 19:32
Komentaruose video autorius teigia kad vaziavo su autopilotu ir vasarinem padangom. Nelabai sunku surasti info. Bet vienaip ar kitaip toki spin pavadinti autopiloto darbu tai cia tas pats kas tiketi visais fail youtube video ir kad kazkokios lados jau senai varo geriau uz tesla
immortallt 2021-05-04 09:51
Evil Goku, du komentarai virš manęs man atrodo, kad tiki, kad buvo autopilotas įjungtas. Marius.brn, autopilotas bet padangos vasarinės Tai ko čia kitko tikėtis buvo galima?
conjurer 2021-05-04 13:32
Marius.brn 2021-05-04 20:41
Tai kad sekmė vaikinui ir viskas, o ne kokia tai magija nutiko, nes video kaip iš kokio rusyno, kur mirtininkai dar ne tokiuose situacijose per plauką išvengia žiaurių situacijų. Nes kai mašina atlieka tokį nesukontroliuojamą triuką, sunku pavadinti "kontroliuojama situacija".
Evil Goku 2021-05-04 23:06
Tai, kad komentaruose akivaizdžiai rašoma, kad problema prasti vairuotojo įgudžiai. Kaip sugebėjai iš tokių teiginių prieiti išvadas, kad kaltinamas autopilotas?
Evil Goku 2021-05-04 23:06
Tai, kad komentaruose akivaizdžiai rašoma, kad problema prasti vairuotojo įgudžiai. Kaip sugebėjai iš tokių teiginių prieiti išvadas, kad kaltinamas autopilotas?
immortallt 2021-05-05 00:34
"Mašina akivaizdžiai nieko nesuvaldė, tiesiog kapituliavo šioje situacijoje" "Taip pat čia aiškiai parodyta, kad iki pilnos autonomijos yra ką veikti dar." Marius, ar tikrai autopilotas buvo įjungtas? Sniego pilnas kelias, vasarinės padangos, tai kaltinti autopilotą, kaip keltinti kelnes, nes į jas prisiškai.
Giedriax 2021-05-05 02:15
Man įdomus šitoks klausimas: kas bus, jei autopilotas susidūręs su neprognozuojama ar nesuprogramuota situacija nuspręs išsijungti? Kaip ir šiame video, kol automobilis važiuoja tai viskas tvarkoje, autopilotas veikia. Tačiau automobiliui pradėjus slysti autopilotas nusprendžia perduoti visą valdymą (taip pat ir visą atsakomybę už pasekmes) vairuotojui. Net ir patyręs vairuotojas gali nesugebėti išvengti nelaimės likus vienai sekundei iki katastrofos. Niekada tuo nesidomėjau, bet intuicija sako, kad Tesla ir kitos kompanijos samdo keletą šimtų jei ne tūkstančių teisininkų kurie rūpinasi teisiniais reikalais. Prieš pradėdamas naudoti autopilotą privalėsi pažymėti varnelę, kad sutinki su visais "Terms and Conditions". Tuo atveju jei atsitiks nelaimė, žmonių sužeidimai ar mirtys, kompanija tikrai neskubės prisiimti atsakomybės dėl savo neišbaigto autopiloto.
immortallt 2021-05-05 09:08
Giedriax, dar kartą, jei kažkas teigia, kad važiavo su autopilotu, tai nebūtinai yra tiesa. Vien tai, kad važiavo su vasarinėmis padangomis man rodo, kad ieško daryti "šou". Šiaip autopilotas nežinodamas ką daryti stabdo ir sustoja, dažniausiai saugiai. Dabartinis autopilotas yra pagalbinė sistema, vairuotojo nepakeičia.
HardAxe 2021-05-05 09:34
Autopilotas, kaip ir vairuotojas, turėtų sugebėti prognozuotis į priekį tiek trajektorijos, kad galėtų sustoti. Tai visada viena iš alternatyvų lieka tiesiog stabdyti ir sustoti kelkraštyje ar kur ten. O kai nutinka šit-hepen tiesiai prieš nosį, tada turim avariją. Tik autopilotas padaro mažiau avarijų dėl neužsižiopsojimo ir geresnės reakcijos.
deivis 2021-05-05 11:02
Matau apie FSD beta negirdėjęs. https://www.youtube.com/watch?v=REcBsg93YIM