Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paramotoras 2021-05-05 18:41
Cia buvo didele soulu liga. Pazystu be vuena kas taip pakurdavo saviske. Tiesa ir keleta hyundai kona zinau kam taip buvo.
Dziao 2021-05-05 21:48
Tesloms 12v akumai dvesia daugmaz 1-2m begyje pastoviai, ir niekas del to tragedijos nedaro
Pilkasis 2021-05-05 22:41
Nu geras, kadangi el. mobiliais nesidomiu dar, tai šito nežinojau. Kažkokia visiška nesąmonė, kaip koks apendicitas, rudimentas. Nejaugi negalima įmontuoti step down konverterio, kad konvertuotų į 12V? Dėl standartizuotos įtampos, tai visiškai suprantu, bet dėl to kišti papildomą akumuliatorių į visiškai naujai suprojektuotą platformą skamba kvailai.
Kažin ar negalima būtų akumuliatorių pakeisti jonistorių packu.
AAA000 2021-05-06 01:57
labai brungu tesla ir kiti subanrutuos. straipsny biski meluoja - elektromobiliuose tiesiog nera generatorines "analogines" 12V sistemos, kur buna su VDV. ji pakesta kazkokiais keitikliais-valdikliais su neaiskiais energijos perskirstymo prioritetais. koks nors buhalteris ten programino - del to ir dusina ta 12V akuma...
is esmes tai cia ir vartotojas netechnologinis, pasijungtu per keitikli is didziojo akumo tiesiogiai. tiesiog siuo atveju atsivaryt kita auto su PATOGIAIS 12V gnybtais ir krokodiliniais laidais GREICIAU.
kai kuriuose elektromobiliuose idiegta AC230V rozete. tai tada turginis 12V akumo ikrovejas irgi tikru. bet cia irgi reti dar atvejai - tokia naudinga galimybe eina tik kaip papildoma iranga. tiketina nusistoves iki standartinio komplekto. tas 12V akumas nera butinas - bet su juo PIGIAU. komponentu gamintojai nepersiorientavo i elektromobilizma. nes nemato reikalo irgi...
jei wv pasieks didelius pardavimus ES - pajudes ir cia reikalai. leafai sitoj vietoj gal daugiausiai persidare turi visko, tik kazkodel niekas neraso kaip apie elektromobiliu pasaulinius lyderius, kisa vis koki nors muska nors tesla teturi is esmes tik autopiloto sistema. smulkesniu sistemu - ne.
HardAxe 2021-05-06 09:41
galima turbūt bet kokį buferį įdėti.
12v vartotojų automobilyje daug ir jie labai nepastovus (lempos, elektronika, audio aparatūra, visokie pečiukai, šildymai), buferis yra reikalingas.
Niekas nenorėtų, kad po saloną būtų išvedžiota kalnas 400v laidų ir kiekvienas kompas turėtų dar ir maitblokį
mobilunkas 2021-05-06 14:03
na padarytu is pagrindinio akumo papildoma atsaka, nuo keliu celiu licio batarkiu, kad butu 12 v ir butu ramu, nereiktu jokiu konverteriu , nieko. Nesuprantu kam viska daryt sudetingai. Programiskai apriboji, kad is tu 12v celiu nebutu gilaus iskrovimo ir tiek
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pilnai įkrautą elektrinį „Honda E“ pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą „Cupra Formentor“ - kas nutiko?