Vokiečių laikraštis juokiasi iš išpūstos „Tesla“ akcijų vertės ir ragina akcijų biržose statyti prieš „Tesla“ - kas čia vyksta?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

conjurer 2021-05-05 18:47
Na tik reikia žinoti kada jos kris, nes kitu atveju degs tavo pinigai. Be to žinant muską jis gali užwallstreetbetinti "to the moon".
netelavivomakabi 2021-05-06 01:28
Conjureris zino kada kris akcijos. Sviesi komedianto ateitis.
AAA000 2021-05-06 02:15
kris iskart kai prades mazet pardavimai ir reikes pigint. dabar dar nespeja gamint norintiems nusipirkt, tai pelningumas greiciausiai padengia gamybines ir "firmines" nesamones. elektromobiliu rinka tikrai labai didele - praziopsojo ir net ignoravo cia ja visi as manau didziausia kalte cia yra net ne gamintoju, o politiku. isderino visokiais mokesciais ir "vartotoju" apsaugojimu situacija automobilizme iki absurdo. vien ka Lietuvoje glusai isdirbineja
zaliaakis 2021-05-06 15:03
Visi pamiršta, kad tesla ne tik automobilius gamina. Energijos saugojimu uzsiima. Į kosmosą jau ilindo. Palydovini internetą paleido.... Ir kiti gamintojai kelis metus nuo jų atsilieka... Jos akcijos tik kils. Čia tik laiko klausimas. Jau ne vienas šortas sudegęs yra.
immortallt 2021-05-06 17:03
SpaceX yra atskira įmonė nuo Tesla. Biški išsiplėsiu, Tesla kad yra pervertinta, tai faktas. Omeny tokią vertę, kokią turi dabar, pateisinti galėtų jei taptų kaip minimum dominuojantis kelių transporto gamintojas (>50 mln. vnt. per metus, arba daugiau nei pusė rinkos). Tam pasiekti šiuo metu nėra net prielaidų. Akumuliatoriai namams - čia niekuo neypatinga rinka, gamintojų yra ne vienas, sistema nėra sudėtinga. Tesla pranašumas - jie celes gauna pakankamai pigiai. Saulės stogas - kaip pranašumas yra dizainas, bet kiekiai maži, kaina realiai kosminė. Mums būtų 5x brangiau kainavę, nei dabar kainavo. Šalyse kur darbas labai brangus, gali būti GALBŪT kada nors konkurencingi, bet yra ir daug probleminių dalykų. Ir tesla nėra vieninteliai kurie siūlo į stogą integruotus saulės elementus, gal tik labiausiai išdirbtą variantą siūlantys. Tačiau irgi, užima mažą dalį, nėra priežasčių dideliam augimui. Bet yra kitas dalykas, kad numušti Tesla kainą, reikia, kad daug "fanų" nustotų tikėti Tesla. Tad kada kris akcijų kaina - sunku pasakyti. Apple pvz. irgi pervertinta, bet akcijos vis dar laikosi.
AAA000 2021-05-06 20:08
spacex manau vertinga vien del turtingu klientu. jei prades kilot visokius fabrikus ir asteroidu gaudymas koks nors bus isisavintas, tai cia nereali verte bus irangos kiekio iskelimo kosmosan. visa zalinga, pavojinga ar glusu draudimais ribojama gamyba ten gali issikelt. gali but kaip aukso karstliges bangos kai visa pelna realiai susizere kokie nors maisto tiekejai ir aukso supirkejai priklausys kiek kainuos pakelt zaliavas. as manau kokie mikroprocesoriai ar labai sudetinga elektronika, ar sudetingu medziagu sintetinimas tikrai apsimokes kosmose gamint. net burbulines ekonomikas gali suzlugdyt nepriklausomi gamintojai ir atsigaus zmonijos inovacijos.
kukulis4 2021-05-06 21:15
Tesla dar turi most advanced self driving sprendima. Kuri realiai galima pardavinet ir montuot i, principe betkoki, kad ir vdv automobili. Cia yra nemenkas asset'as. Nezakau, kad tai padaro teslos akcijas 'ok', bet tai neatsizvelgt negalima.
vanduo4 2021-05-07 21:44
- Šitas sprendimas realybėje dar sunkiai pritaikomas, nes realizuoti visoms jo funkcijoms, reikia infrastruktūros - davikliai sankryžose, pėsčiųjų perėjose, kituose automobiliuose, internetinis ryšys ir pan. - Visa tai reikalinga saugumo spragoms pašalinti, kol to nebus - bent EU neleis tokiam intelektui laisvai važinėtis keliuose. - Tad vien su šia technologija, TESLA auto neturi jokių šansų nukonkuruoti netgi hibridinius auto be šio sprendimo. Išvada: Teslos sprendimai technologiškai pažangūs, bet praktiškai sunkiai pritaikomi. P.s. tad konkurentai užpildo rinką su paprastesniais, bet daug pigesniais sprendimais ir stumia Teslą tiek iš Eu, tiek iš Kinijos rinkos. Pvz.: II Pas. karo metu Vokietija turėjo moderniausius tankus "Tiger", BET.... jie buvo brangūs, sunkiai pagaminami, sunkiai transportuojami. Konkurentai naudojo daug paprastesnius ir pigesnius tankus ir jų turėjo 10 prie 1 santykiu.
immortallt 2021-05-08 15:16
vanduo4, Tesla autopilotas praktinę naudą neša jau dabar, 4-12 kartų mažiau mirčių ir žmonių sužalojimų, nei vairuojant žmogui. Jei pažiūrėtų šalys praktiškai, tai geriau prafinansuoti šitų sistemų į visų naujų automobilių diegimą, nei kišti dar daugiau pinigų į didinimą saugumo esamų kelių. kukulis, net jei visi automobiliai turėtų Tesla autopiloto sistemą, kas yra nerealu, tai vis tiek kainos nepateisintų, tik dalį jos. Omeny su Tesla įmone viskas gerai, bet akcininkų lūkesčiai - nepagrįsti niekaip, kad ir kaip super optimistiškai vertinsi.
Marius.brn 2021-05-08 21:17
"Full Self-Driving (FSD) is a semi-autonomous driving suite". Tai kad netikslu lyginti kazka kas nevaziuoja is tasko a iki tasko b savarankiskai su paprastu mirtinguoju palei mirciu statiska. Nes tiesiog tai nepalyginami dalykai. Tai yra pakolkas dar tik labai mandras asistentas, kuris reikalauja nuolatinio vairuotojo demesio. youtubas pilnas video su FSD beta ir kokios jo galimybes. Antra, tesla statistika yra paremta demografija (nes nu 18niai deja neipirks teslas) ir siaip kas apskritai gali vairuoti tokias masinas. Ir tas pats automobilio vidutinis amzius. Tai kad vargiai butu labai geresne uz bet koki kita prabangios klases marke (ir taip, neabejoju, tai yra tikrai tarp saugiausiu masinu). Bet pacios teigiami skaiciai, nera prienami visiems. O kas i tema tai, tesla kovoja su laiku ir labai priklauso ar inovacijos/technologijos pletosis greiciau nei zmones praras tikejima. Arba padarys epic fail su savo daug stipriai veluojanciais pazadais. Kad ir tie patys kurie mokejo pinigus uz FSD ir jau vaziuoja kokius penktus metus, bet turim geriausiu atveju tik pusiau autonomini vairavima. Tai is vienos puses tas zmogus mokejo uz pazada ir tikejima kad prisideda prie produkto developmento, bet is kitos puses, dar keli metai ir jei netures pazadeto FSD, tai bus kaip ir pinigus uz ora sumokejes. Tesla mano ziniom licenzija priskiria masinai ir jau kai keisi masina, mokesi dar syki uz ora (na ar nebent iki to laiko sulauksim tikro FSD). Tas pats ir su solar roof, kur nesenai pats Musk sake kad epic failina ir t.t. su pazadais. Ir ne, nemanau kad tesla scamina kazka. Tiesiog stipriai pazadai prasilenkia su galimybem, o is to ir nusivylimas.
vanduo4 2021-05-09 09:50
- Praktinės naudos dar neneša, nes jos keliuose yra labai mažai. Visa ta nauda tik teorinė. - Kad visa ta teorinė nauda pasiteisintų, reikalinga infrstruktūra, nes nesvarbu koks geras tas Teslo intelektas, jis nepajėgus savarankiškai vertinti naujų įvykių. Pvz.: Tesla numušė moterį, kuri ne sankryžoje vedėsi dviratį. Buvo viešai publikuota DI analizė: - 100 metrų - prie kelio kliūtis - nesusidursim; - 50 metrų - prie kelio kliūtis - nesusidursim; - 30 metrų - prie kelio dviratis; - 15 metrų - ant kelio dviratininkas - galimas susidūrimas - stabdyti, stabdyti. Rezultatas: per 15 metrų stabdymo kelią, greitį sumažino nuo 70km/h iki 40km/h bet dviratininkė žuvo. Ekspertai aiškina jog Tesla DI bazėje nebuvo užprogramuotas toks variantas kaip "žmogus keliu vedasi dviratį", todėl Di neatpažino kaip dviratininko. - Elementari programinė klaida, arba tiesiog enįmanoma visko numatyti. O kaip tuomet bus su visokiais paspirtukais? Tad tavo Teslo saugumas yra grynai tik teorinis, pagrįstas TIKĖJIMU, lygiai kaip akcijomis ir jų kaina. - DI nauda milžiniška - eismo kamščių mažinimas, BET... tam turi būti davikliai visuose automobiliuose, visose sankryžose, pėsčiųjų perėjose ir tam reikalingas nenutrūkstamas internetas. Išvada: akivaizdi DI nauda bus tuomet, kai visi eismo dalyviai bus pajungti prie DI. Jau nekalbant apie tai, kai prasidės DI nulaužinėjimo era saviems tikslams. Gal netgi dirbtinai sukelti eismo įvykiai blogais ketinimais.
immortallt 2021-05-09 12:09
Jau dabar sumažina įskaitinių avarijų, ir avarijų, kur nukenčia žmonės skaičių.
Marius.brn 2021-05-09 13:31
Kaip ir kiekviena moderni masina, kuri turi visas modernias saugumo sistemas. Gal ir yra mini zingsnelis geresnis, bet net elementarus 2018 leaf turi tokias funkcijas kur duoda vairuotojui signala jei masina krypsti is savo juostos, automatiskai stabdo jei per greit arteji kitos masinos, palaiko atstuma nuo kitos masinos naudojant autopilota, rodo ekranelyje paskutini registruota greicio zenkla ir t.t.. Ir tai neabejotinai padeda buti maziau budriam uz vairo, bet tuo paciu tai siek tiek ir pavojus, kol neturim tikro FSD. Nesnekam apie visas kitas standartines saugos priemones (ESP, ABS ir t.t.) kurios egzistuoja is seniau.
immortallt 2021-05-09 14:57
Marius.brn, koreguoti duomenis reikėtų pagal kelis dalykus. Bent anksčiau būdavo, kad vidutinio EV savininko nuvažiuojamas atstumas per metus būna iki 2x didesnis, nei vidutinis VDV savininko nuvažiuojamas atstumas. Tai jau labai didelę dalį paaiškina. Didesnė EV galia, ypač Tesla, aišku yra rizika. Bet visa tai ką tu išvardinai, beveik viskas yra smulkūs įvykiai, kur nėra nukentėjusių asmenų. Mes neprieštaraujame vienas kitam, tik apie skirtingus dalykus kalbame. Man asmeniškai žmonių gyvybės ir sveikata svarbiau, ir tai yra pagrindinis saugaus eismo tikslas, ne mašinų padaužymų ir pabraižymų, kad neliktų. Geriau kad nebūtų, bet paskutinėje man eilėje tai. Pasižiūrėk elementariai citybee autoparką, automobiliai būna 5000 km nepravažiavę, o jau nuzulinti ar aplankstyti bent poroje vietų. Ir atmeskime tuos variantus, kai vairuotojas paleidęs Tesla pats miega, sėdi telefone ar pan.. Asmeniškai kai leidžiuosi į kelionę, nesvarbu ilgą ar trumpą, ir esu keleivio vietoje priekyje, visada stebiu kelią, ypač kai situacija sudėtingesnė, o ką jau kalbėti, kai esi už vairo, kad ir su išmaniu autopilotu, kuris pats lėtina ar stabdo. Ar kur ir žmogus gyvenime nebūtų matęs - visiškoje tamsoje be atšvaitų einantis pėstysis keliu, kur leidžiama 90+km/h greitis.
AAA000 2021-05-09 21:27
buhalterines sapaliones. man zverys nakti kelyje aplamai vos ne kasdienybe - ypac jei ilgus ijungi - jie apsiakina ir pradeda lakstyt kelyje neadekvaciai. naktim beveik visada tik su trumpom vaziuoju - saugiau. o be atsvaitu buna isokineja net i kelia visokie durniai. ypac ziema nuo kokiu pusnu ir ledo kruvu - nes jiems matai PATOGIAU bidzenti kur pavalyta gali nukirst net 30km/h vaziuodamas. tos tavo teslos ten aplamai klausimas ar pravaziuoja, ir aplamai ar tas autopilotas isijungia tokiom salygom... o tu lygini kad ivykiu turi daugiau, nes kilometrazo atseit kazkas ten buhalteriskai daugiau privynioja su EV... aplamai, kur gamintojas savo myzalus dezodorantu maskuoja, kur yra nepriklausoma-nesaliska info... vien jau pirminio info saltinio topologija - visai kitas patikimumo lygmuo... va ka galetu padaryt - tai idiegt sakykim papildoma vairuotojo vieta. jei vaziuoja du ar daugiau vairuojanciu - sakykim galetu perimt valdyma - panasiai kaip mokomuose - bet labiau alternatyviai. sakykim ir is galines sedynes - kad galetum sustabdyt ir letai pavairuot. ar net is automobilio isores. islipi ir iparkuoji auto. fizinis papildomas asistentas-kazkoks + valdymo pultas. kai viskas principe jau elektronika - tas juk nebrangu. mano nuomone kol nebus automobilyje bent 3-5 programiniu atestuotu nepriklausomai autopilotu - isvis neleist tokiu i gatves. daba su neaiskiu "firminiu" softu jau nori ikist lakstyt 2 tonu gremezdai 100km/h+ greiciais be jokios atsakomybes, kai net pestiesiems masiskai baudos visam pasauly visokios jei ne ten nuo saligatvio koja nukele... vysto jie atseit autopilotus, kai tokiu elementariu siuolaikiniu funkciju net neidiegia... tegu tik nejuokina su savo "inovaciniais" pezalais...