Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ZeroFM 2021-05-09 11:15
Mano nuomone tankas yra puolimo/skverbimosi priemonė ir daugumai šalių jis nereikalingas.
Mano galva tankai yra praeitis ir jei jau žiūrima į ateitį tai geriausia būtų gynybos linija(ar linija apie itin svarbius objektus) iš po žemės išlendančiom automatizuotom 150mm+ patrankom. Išlindo pokšt, atgal ir kartoja veiksmą.
Benediktas 2021-05-09 15:34
Nepritariu, kad tankai tik puolimui, bet pritariu, kad kitas ginklas būtų geriau - dronai, kaip Turkijos.
Evil 2021-05-10 08:51
"iš po žemės išlendančiom automatizuotom 150mm+ patrankom." - žvalgyba greit išsiaiškins pozicijas, o tada jas apdirbs artilerija, jei reikės ir raketinė. viso gero tavo patrankoms.
"kad kitas ginklas būtų geriau - dronai, kaip Turkijos." - ta patį tanką galima dronu padaryt, ar tu kokrečiai apie UAV?
AAA000 2021-05-10 09:22
jei tas tankas netures skraidymo funkcijos - jis aiskiai JAU atsilikes
Benediktas 2021-05-10 15:19
Tai aišku, kad apie UAV, aš vadinu dronais juos. Kas domisi, kas vyksta paskutiniais metais, Kalnų Karabachą prisimena ir žino dėl ko armėnai triuškinamai pralamėjo.
ZeroFM 2021-05-10 17:57
Jau geriau keli šimtai patrankų nei kad geriausiu atveju 5-i tankai ant visos šalies kurie valandos bėgyje butū kiauros skardinės po naikintuvų ėjimo
conjurer 2021-05-10 18:12
Dronai tik paspartino pralaimėjimą, kariauti prieš didelę valstybę su nato ginkluote niekada nebuvo įkandama tokiai mažai valstybei.
Benediktas 2021-05-10 18:18
Taip būtų pralaimėję vistiek, bet ten momentaliai iš oro suvarė jų sunkiąją ginkluotę. O dronus tuos nušauti labai sunku buvo.
O patys savo neturėjo.
kestutisz 2021-05-10 18:20
Kad turbūt nė viena tokia statinė gynybinė linija neatlaikė rimtai nusiteikusio priešo. Taip, visi dar WWII turėjo tokių (suomiai, prancūzai, vokiečiai), turbūt kaip atminimą apie viduramžių tvirtoves, bet visos buvo įveiktos. Patrankos neužtenka - reikia personalo, amunicijos, pratybų - tad niekaip nepaslėpsi :)
conjurer 2021-05-10 18:51
Nors kita vertus su šita linija per daug nebuvo varginamasi, ir apeita per belgiją, taigi priešo neatlaikė, bet šiek tiek atidėjo prancūzijos užėmimą.
Talkatif 2021-05-11 15:49
Europa jau pasimokė iš gynybinių linijų. Visos buvo apeitos ar sudaužytos. Rytiečiai mėsos apgulčiai turi daugiau nei reikia. Mobilumas ir logistika daug svarbiau.
AAA000 2021-05-11 17:55
taigi partizaninis karas yra tokia linija. ir faktiskai beveik visi partizaniniai pasipriesinimai laimejo, jei buvo masiniai. istorija prastai zinai. neatlaike valdiskos karines linijos. o jos buna parodomosios, su skylem ir trukumais. aplamai linijinis-ginybinis karas suvokiamas kaip teritorinis. kai nera centru kuriuos galima pult. o priesa uzpult gali is kiekvienos skyles. problema cia tame - kad neduodama visuomenei ginklu. neleidziama turet. valdzia visada nori kontroliuot ir pacius ginklus, ir pacia visuomene. ir sukuriama visada neefektyvi kariuomene, kuri laimi tik tokiu atveju - jei labai moderni. jei isardyt valdzios itaka - ir silpnesne techniskai kariuomene gali labai lengvai nugalet prieso intervencija - jei ji okupacinio tipo. ir cia klausimas tik tame - uz ka tu pats kariausi? uz save, savo sali ir savo aplinkinius, ar uz valdzia kuri tave ir taip pyyysa ta prasme jei kariausi reikiamu budu, del aiskaus tikslo - isgyvent ir pasilikt - karas bus laimetas. bet jei kariausi valdzios primestais kariavimo metodais ir ten kazkokiom "taisyklem" - tada rezultatas neaiskus ir reikia skirt, kur karus laimejo tautos, o kur tu tautu valdzios nes cia labai skirtingi dalykai.
kestutisz 2021-05-12 16:46
Su partizanine gynyba išvis turbūt nežinau nė vieno sėkmingo atvejo (jei tą prancūzų liniją dar laikyti kaip sėkminga, nors ir apeitą - nu tada lieka nors gamtinis Lamanšo sąsiauris per WWII kurio nepavyko įveiktil). Visada turėjo būti kita jėga kuri tų pačių partizanų pagalba turi išstumti priešą :)
O dėl ginklų namie tai žiūriu labai skeptiškai - dokumentai nedega, todėl visų wannabe partizanų po okupacijos "gražiai paprašytų" (pvz prie sienos statydami artimuosius) sunešti viską pagal sąrašą. Norėdamas kažkaip neapsišviesti tu jau dabar turėtum kaip tik neturėti oficialaus ginklo, bet dėl to dabar net gi ir visokius pogrinndžio muziejininkus dusina. Juolab dabar miške jau nepasislėpsi, kažkur slapta neišvažiuosi - patys savo rankom esam visus kelius kameromis su numerių atpažinimais susitatę, visur kameros, t.t. ir pan. Nepripartizanausi iš savo balkono :)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kokiomis galimybėmis pasižymės būsimasis europietiškas tankas? Ateities ginklas pakeistų dabar naudojamus „Leclerc“ ir „Leopard 2“ (Video)