Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-05-22 12:24
Labai perspektyvus variklis, tiksliau paskutinis rimtas vdv pasispardymas, pereinamuoju laikotarpiu. Tik galėtu dirbti ne dyzelio ir ne žvakinio (spark ignition) uždegimo principu bet kaip mazda developina kompresinio uždegimo. Šitam konkrečiai varikliui reikia rimtų patobulinimų, problema su tokia konfigūracija yra kad jam reikia efektyvaus kompaktiško ir galingo linijinio elektros variklio/generatoriaus pakaitom. Dabartinėj stadijij gali dirbti Atkinsono cikle ir, tas labai ekonomiška, bet jo vibracijos būtu baisios, todėl jam reikia arba antro tokio pat variklio dirbančio priešinga kryptim bokserio tipo, arba kažkokio balansuojančio tas vibracijas veleno. Dar problema su juo kad elektronika kuri valdys visą tą sistemą turi būti išdirbta su begale daviklių, praktiškai turi matuoti kiekvieno takto temperatūras, abarotus, slėgį, detonaciją ir tt.
Paramotoras 2021-05-22 12:42
Siaip tai tokius variklius jau 30 metai naudojo. Dazniausiai kaip kompresoriu arba hidrsulikos siurbli. Taip pat bmw turi berods keturiu cilindru. Toyota durba orue tokio generatoriaus hibridam. O ir yiutubej metesi video kur siaip megejas buvo generatoriu padares. Sio variklio didziausia problema kontrole kada misini padegti kad stumokliai neisireztu i galvute.
bahuriux 2021-05-22 13:31
Na tai reiškia davikliai turi matuoti dar ir stūmoklio padėtį erdvėje, gal su kokiu lazeriniu, ar holo davikliu. Vienu žodžiu valdymas komplikuotas, bet toks vdv tipas pats ekonomiškiausiais koks tik gali būti teoriškai. Nes galima kaip jau rašiau jį priversti dirbti ir Atkinsono cikle (kai įsiurbimo tūris mažesnis už išsiplėtimo) ir tuo pačiu uždegimas gali būti pats pažangiauisas ir ekologiškiausias HCCI.
https://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneo ... n_ignition
AAA000 2021-05-22 14:42
siaip vienfazi kintamos elektros sroves generatoriu padaryt galima labai nesunkiai. tiesiog stumdysis magnetas pro rite pirmyn atgal. vieno impulso generatorius irgi labai paprastas. greiciausiai padarytu net imortalas . daznis bus taktu skaicius. problema - kad kuo mazesnis daznis - generatoriaus dydis/svoris dideja berods eksponentiskai net... o jei dazni uzkelt - nelaikys variklis ir(arba) magnetai perkais/issimagnetins...
neaiskus konvertacijos NK ir eksplotacinio problematiskumo balansas... sita vieta paprastai nesitobulina
va trifaze sistema jau sudetingiau bus padaryt. reikes triju varikliu kazkokio sinchroninio suderinimo arba statyt dazniu keitiklius kazkokius... cia jau bus dar papildomai ir brangu.
as laikausi minties, kad geriau toks variklis hidraulika kokia stumdytu - ten kompaktiskiausi varikliai (galios/svorio/dydzio poziuriu) - mazesni net uz elektros - energijos konvertacija matyt arteja i 100%. tiesiogiai verst i elektra greiciausiai labai prastas konvertacijos NK (nors specialiai tuo nesidomejau).
oro kompresorius irgi greiciausiai neblogas variantas, bet manau prastesnis uz hidraulika. greiciausiai bent kokiu 20-50% siekia - jei naudojama.
tiesiog yra sriciu kur jie verta naudot. o yra kur - ne. ir nieko ten nepatobulinsi.
cia straipsnis buhalteriams apmaut - nes nekontekstinius variklio rodiklius istraukia ir lygina su kitokio principo varikliais...ar gal tiesiog reklaminis, iesko finansavimo. geriausia kai kisamas ne kazkoks "variklis", o gatavas sprendimas naudojimui. kazkokia veikianti sistema. tada suprantamiau pasilygina privalumai. o kai ziurima tik i plika varikli - buhalteriai tiersiog mato kazkoki veiksma, kazkokius skaiciukus (kurie kaip ir geri ), ir vistiek nesupranta nieko...
----------
foto tikrai daugiau nei 20 daliu. kazkur ne maziau 50-70 detaliu... nestandartiniu gal tik apie 20. kazka patobulinus daliu atsiras simtai...
Paramotoras 2021-05-22 16:35
Pradziai apsisvieskit didieji genijai free piston engine use google
bahuriux 2021-05-22 20:09
Nieko naujo nepasakei ko "didieji genijai" nebūtu žinoje, nežinau čia prisikyrei save prie tų "didžiūjų genijų" ar ne, jei ne, tai liko du aš ir AAA000. Net neaptarinėjom, nes tai ir taip aišku palei nutylėjimą, kas tie free piston engine. Turbūt šimtai valandų praleista skaitant ir žiūrint į diagramas ir video, tokių ir panašių technologijų.
Jei nori prisikabinti prie raidžių, tai aš HCCI paminėjau tik kaip uždegimo būdą, kuris yra pats efektyviausias ir ekologiškiausias, o ne kaip paprastą variklį su alkūniniu velenu. Nes kai nėra alkūninio veleno gali manipuliuoti suspaudimo laipsniu ir išsiplėtimo vs įsiurbimo tūriu kiek nori (kiek tai leidžia variklio konstrukcija). Dar privalumas tokio variklio nekamuoja pumping loses, nes jam nereikalinga gazo sklendė, vietoj to tiesiog įsiurbimo taktas trumpinamas su atidarytu įsiurbimo vožtuvu, gaunasi Atkinsono ciklas ir over expand'inti gali kad ir 10 kartų jei apkrova maža. Manau max nk laisvai galėtu būti kažkur 60-70%.
Evil Goku 2021-05-23 23:11
Pažiūrėjau jų puslapyje, tai jau nauja revizija yra variklio. Kur oro įsiurbimas (tiksliau įpūtimas) vyksta per tuščiavidurę ašį, taip sumažinant jos temperatūrą ir išsiplėtimą.
Pats variklis man panašus į dvitaktį su priverstiniu oro padavimu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šis vidaus degimo variklis turi tik 20 dalių, sveria 10 kg ir praktiškai nenaudoja alyvos