Teksasas ruošiasi apmokestinti elektromobilius - anksčiau ar vėliau tai įvyks ir kitur

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-05-31 21:40
cia yra nesamone. elektromobiliai kelius - YPAC MIESTE - sudevi mazdaug dvigubai intensyviau del regeneracinio stabdymo. hybridai maziau. dar maziau automatines pavaros vdv. o maziausiai devi vdv su mechanine pavara. atitinkamai ir padangu kiekio sudevejimas. elektromobiliai su regeneracija prigamina daugiausiai padangines tarsos. nusimato pajamu karstlige padangu gamintojams siaip man tiesioginis EV apmokestinimas kvepia eiline nesamone... kur sildysis rankeles visokie konservai... o netvarkomu keliu problema tik giles. tai turetu but daroma surisant su elektros infrastrukturiniu mokesciu. bendra sistema su keliais. sutankinimo apmokestinimas. laisvu stovejimo vietu nestatymo zoninis apmokestinimas. ir pan. viskas kas susije tiesiogiai. nes jei neleidziama prisiparkuot nemokamai - vadinasi dirbtinai intensyviau gadinami keliai... nes auto suvaryti drozt kelia. tokia REALYBE. ----- aplamai manau reikia sukurt globalia elektros/energijos mainu sistema. panasiai kaip pinigine sistema. standartizuota-elektronine. (daba kuria kazkokias skiepu sistemas - visiskai beprasmes...). ir viska organizuot per kvotas kiekvienam pilieciui. kazkiek nemokamai vartoji energijos. geroves normatyvas. viska ka virsiji - turi kompensuot. grazinimu pvz zalia virsnormine elektra arba mokestiniais akcizais. kad galimetu padengt sanaudas. is tu kur naudojasi intensyviau keliais (ir energetine vartojimo gerove). net jei tu miestietis be automobilio - tavo gerove yra sukuriama pristatymo logistikos/infrastrukturos pastatymo kastais. laikas butu pradet uz tai moket... vietoj to labiau rupinasi kas kam i kokia skyle "oficialiai" kaisioja... ir jus cia norit pradet geriau gyvent?
kestutisz 2021-05-31 23:00
Baikit su tokim idėjom, sutraumuosit negyvai kokį paspirtukininką-ekonacį, jis gi jaučiasi baisiai žalias kai pats auto neturi ir į parduotuvę visą pusę km eina peškom :))
bahuriux 2021-05-31 23:14
Kelius gadina fūros (arba masė kaip ir rašo straipsnyje), B kategorijos auto labai nežymiai gadina kelius. Dar kelius gadina maži leistini greičiai.
AAA000 2021-05-31 23:56
siaip tie elektriniai paspirtukai - ten buna net iki 2-3kwh baterija. jau jie akumuliatorinio slamsto sociai sociai prigamino ir privartojo. pvz kad ir tie mini riedziai (metus-du tebuvo tik mada) - kur daba konteineriais siukslynan... ten akumas apie puse kwh. o juos net vaikam pripirkinejo... del keliu pabandymu apdribt... taip kad paspirtukininkai nera visiskai "zali". jie siukslina labiau net uz vdv auto turetoja, kur akuma keicia kas kokie 5-6 metai... tipinis vdv auto akumas tik iki 1kwh. vidurkis arciau 0,6-0,7kwh. paspirtukininkai sita akumuliatorine tarsa ispute bent 3-5 kartus... mobilkininkus tikrai aplenke.
kestutisz 2021-06-01 11:08
Na, paspirtukas niekad ir nebuvo "žalias" - nebent tie realiai žaliai nudažyti skirti nuomai (ne, ne dalijimuisi - nuomai) :) Pats turiu 2,5 (riedlentė už pusę) ir be jokių minčių apie kažkokias ekologijas. Tai yra grynai pramoga. kuria legaliai (na beveik jei u žsimerkti į tam tikrus draudimus - bet jų vistiek niekas neseka) galima užsiiminėti viešose vietose. Svarbu kaulai ir sąnariai atlaikytų.
langas 2021-06-01 15:39
Šiaip jei lyginti viską tai lyginti viską, reikia. Sutinku dėl kelių mokesčio, bet reikia nepamiršti dėl užterštumo ir CO2 kur elektrinė mašina jo sukelia daug mažiau nei benzininė todėl reikėtų norint įtraukti kelių mokestį reikėtų minusuoti ir "pozityvų" taršos mokestį nes dabar gaunasi kad benzininė mašina moka kelių mokestį bet taršos kaip ir nemoka. Viską galima apskaičiuoti tai gal pvz tada gautųsi, kad benzininė mašina "kompensuoja" kelių mokesčio praradimą su analogiška pinigine užterštumo nauda
HardAxe 2021-06-01 16:07
degalų akcizas + metiniai taršos mokesčiai (kai kuriose šalyse).
Dziao 2021-06-01 18:42
HardAxe tiesa sako: pvz danijoje, yra akcizas degalams ir vadinamas zaliasis mokestis 2x per metus. Jis mokamas pagal ekologiskumo lentele (panasiai kaip lentele ant el prietaisu) t.y. kiek km su 1ltr degalu nuvaziuoja auto + priedas uz dyz kura. O elektromobiliai moka fiksuota mazdaug 85eu i metus mokesti
Zilvinas123 2021-06-01 21:03
Kai kalbama apie elektromobilius ir jų ekologiškuma, visi užmirtšta, kokia tarša padaroma, gaminant ir utilizuojant baterijas.
Xdmin 2021-06-01 22:09
Jei vaziavimas paspirtuku vietoje automobilio nera zalias, tai tuomet apskritai neimanoma judeti zaliai, net pesciom eidamas daugiau energijos sunaudosi, nes reikes daugiau maisto jegoms atstatyti Persodinus vairuotojus is VDV ant paspirtuko/dviracio/viesojo transporto bendra automobiliu tarsa sumazeja gana zenkliai, nes maziau kamsciu patiria kiti vairuotojai. Kazkur teko skaityti kad uztektu keliuose sumazinti keliais procentais automobiliu ir kamsciu drastiskai sumazetu. Palyginimui, elektromobilis su "maza" 20 kWh baterija, kuris netinka ilgoms kelionems, nes issikrauna, bet idealus miestui. Tokio dydzio baterija gautusi sudejus 200 paspirtuku. Elektromobilis ilgai kelionei su 100kWh baterija - ±500 paspirtuku. Dabar pakeciam 10-20 VDV i elektromobilius. Ka gaunam? Jokio juntamo efekto, tik skundus, kad nera infrastrukturos, bet ir plesti neapsimoka nes per mazai vartotoju. Kas atsitiktu jei pakeistume tuos elektromobilius i simtus paspirtuku? Vienintele infrastrukturos problema - dviraciu takai ir pestiesi kurie dar nesuprato kur vaiksto, bei vairuotojai kurie vadovaujasi as didenis todel man pagrindinis. Gatvese daug maziau masinu, drastiskai mazesni kamsciai, ir nereikia perdarineti visu degaliniu i elektrines su 1 megawato ivadais. Bet kazkodel vis dar zmones renkasi vaziuoti 2km 20 minuciu kamstyje ir tiketis kad rytoj to kamscio kazkodel nebus.
AAA000 2021-06-01 22:24
pritempineji pats kur tu ten gauni simtus paspirtuku? 100kwh baterijas teturi EV uz 100k€+ eiles jau... tipiniai elektromobiliai tetures tik 25-40kwh baterijas. artimiausiaus 10 metu... tai tera tik apie 50-80 tipiniu paspirtuku, jei pagal tavo pritempinejimus. o jei laikyt kad visgi 2-3kWh tai apie 10-15 paspirtuku tersia atidroztais akumais kaip vienas elektromobilis. o pas tave net "500" skaiciukas islenda... PRITEMPINEJI!!! mopedai eina jau apie 3-5kwh+ akumai (tokie jau nuomoje pagrinde ar pas rimtus paspirtukinikus). mocai net iki 10kwh. iki 1kwh - cia vienkartinis slamstas. tipo dviratis su gaidiska elektros pavaros komplektacija, kur reikia padet mint - nes truksta akumo resurso..... kai VDV 1kwh akumas, cia jau faktiskai verslo klases akumas. tie kur kokioje Norfoje akumai per ispardavimus - ten 0,5kwh gal net nebuna realybeje
Xdmin 2021-06-01 22:38
Xiaomi M365 Pro turi 474Wh baterija. Paprasta versija turi 300 Wh baterija. Tie tavo minimi "paspirtukai" su 3-5kWh baterijomis, sveria nuo 30kg ir turi 1.5-3kW variklius, kitaip tariant - ten tikras mopedas, tik programiskai apribotas, ir ta apribojima nuima 1 mygtuko paspaudimas. Viskas tik tam, kad nereiketu registruoti kaip mopedo ir eiti TA bei moketi draudimu. O elektromobilis (ne plug in hibridas) su 25kWh baterija reiskia kad turesi brangu elektromobili, bet vistiek busi priverstas ieskoti alternatyvos jei noresi pavaziuoti toliau. Nelabai liaudis tokiu nori, tai rodo ir kainos skelbimuose, kai Leafai pigesni uz tokiu paciu metu VDV. 40kWh baterija patogu, bet velniskai brangu ir gamyba tarsi, kol kas neatrodo kaip geras variantas masems.
immortallt 2021-06-02 09:58
Nu baikit jūs su tuo "baterijos gamyba tarši", taip, pirminė gamyba tarši, bet reikia vertinti per visą jos tarnavimo resursą. Baterija elektromobiliyje atitarnaus kokius 200-500k km (jei ne daugiau) ir tada dar bent antrątiek atitarnaus kaip stacionarus akumuliatorius. Tada bus perdirbta ir perdirbimo metu su 3-5x mažesne tarša, nei buvo pagamintas akumuliatorius iš naujų žaliavų, bus pagamintas naujas akumuliatorius iš perdirbtų. Taip kad perdirbimas iš viso taršos nesukurs, nes to metu atsiras naujas akumuliatorius, su ženkliai mažesne tarša. Ir priešingai nei kai kas bando nuteikti, litis nėra išgaunamas daugiausia Kinijoje, o didžiausia tarša susijusi su CO2, nes reikia energijos daug išgarinti vandeniui. O čia sparčiai auga atsinaujinančios energijos kiekis, nes ji pigesnė. Lygiagrečiai aiškina, kad vaikus naudoja kobaltui - nenaudoja, visi, bent jau vakarų, EV gamintojai kobaltą perka iš audituojamų įmonių. Tuo tarpu naftos perdirbėjai perka iš pigiausių kobaltą. Važinėji dyzeliu? Išnaudoji vaikus kobaltu kasimui.
kestutisz 2021-06-02 10:14
Galiu paspėlioti kas nutiktų/nutiks - dar daugiau traumų iš karto ir begalė problemų su sąnariais ateityje :) Ir traumos ne tik dėl to, ka va automobilis nepraleido - teko ir pačiam krist dėl duobių, ir matyt kaip krenta išgąsdinti kad ir paukščių :)
conjurer 2021-06-02 10:25
saviškiams, bei ilgus metus turėjo įstatymus, dėl kurių kalėjimų populiacijos augo, tam kad būtų daugiau beveik neapmokamų darbuotojų. Na o pas mus nesenai skambėjo frazė "fūrų vergai". Tai kad vaikai tampa vergijos dalimi, neturėtų nieko stebinti. Jei tėvai įkalinti sistemoje, kurioje patiria nepriteklių persidirbdami, vaikams nelieka kito kelio. Na nusikalstatmumas visada bus geriausias kelias iš vergijos, nes kitų tiesiog nėra. Ir realiai dauguma valstybių šitų klausimų nesvarsto, nes vergijos, ar dalinės vergijos metodų šalinimas vestų prie pablogėjusios ekonomikos, o ekonomika yra švenčiausias, ir daugumos piliečių ginamas dalykas (pastebėjau per paskutinius metus), net jei piliečiai nesupranta kas tai yra. Taigi toliau garbinkim pasaulio turtingiausius, neklausykim apie prastas darbuotojų sąlygas, ir VARTOKIM. Px tie vaikai, apie juos visi šneka tik kad save morališkai pakeltų kitų akyse, ir pamiršta po 2 minučių.