Įdomus eksperimentas atskleidė tikrąją tiesą: štai kokį atstumą „Model Y“ gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg svorį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-05-31 22:07
o tai kame problema? yra gi labai aiski metodika. naudojama pvz kokiems saldytuvams ar televizoriams. vadinasi "energetinio naudingumo klase". cia del to nenaudoja, kad jei vdv technologija bus kokie "B" klases - ant elektromobiliu tektu rasyt koki nors "D---", o ant kokiu sportiniu EV net "E" ? ar net papildomas raides naudot? sakykim "Z naudingumo klase" kai krauni krauni, energija ikrovimui vartoji - o akumas nuo stovejimo issikrauna ar isvis isputoja ir sprogsta...
bahuriux 2021-05-31 22:43
Kokią klasę parašytum jei EV pakraunamas iš saulės baterijos, ar vėjo jėgainės? Ir nesvarbu kad nuo stovėjimo 10 kartų išsikrovė, bet jei nuvažiuosi bent 1km klasė bus A+^∞, nes CO2 emisija bus 0 neskaitant kas buvo išmesta gamybos metu. Kokią klasė parašytum nelabai sandariam namui kuris iš atsinaujinančių šaltinių pagamina sau visą energiją visiems metams ir dar lieka pilnai EV krovimui? Jei ir priskirsi kažkokią klasę, tai bus nonsensas.
AAA000 2021-05-31 23:38
taigi vertinama ne sistemine nauda vartotojui, o "prietaiso" savybe. klase nepakistu. EV nesiulomas kaip sistema. siuloma tik apmokamos paslaugos visokios. kurios galbut pagerins kvailam vartotojui padeti... jei tu nusipirksi sudina EV... as suprantu kad cia buhalterinis parametras ir terupi tik buhalteriams sita "problema" . nors viska lemia pats vartotojas. 95% vartotoju nemokes isgaut naudos vistiek... nepriklausomai, kad tu uz juos gudresnis - net jei parodysi - nemokes vistiek. ar nenores vargintis. ir jiem tai svarbu. zinot toki durna parametra kaip energetinis efektyvumas... as tiesiog nemegstu to is EV puciamo burbulo, kad jie "VISUR IDEALUS". jei net nuo VDV realiai 95 atvejais is 100 atsilieka... o cia butent atvejis is tu nutyletu 95 o tu situacija sumodeliavai is tu 5 likusiu
HardAxe 2021-06-01 01:00
matuoji kiek kwh energijos reikia kilometrui ar šilumos palaikymui. O kas tą energiją pagamino - jokio skirutmo šiuo atveju.
bahuriux 2021-06-01 01:08
Palei tavo logiką gaunasi kad 1l darbinio tūrio vdv benzininis mažas kibiriukas yra ekologiškesnis nei cybertruck, nes sunaudojo tam pačiam atstumui įveikti 2-3 kartus mažiau energijos matuojant kWh?
kukulis4 2021-06-01 11:00
Bet principe, tai jis teisus, taciau kibirukas nebutinai efektyvesnis nei CT. Nes reikia ziuret koki darba nudirba ir tas ir tas sunaudodamas ta pati kieki energijos. Ir jeigu CT sverdamas du kart daugiau uz kibiruka su VDV nuvaziuos ta pati atstuma sunaudodamas tiek pat energijos, tai CT bus efektyvesnis.
Paramotoras 2021-06-01 12:11
Nu Nu. Sunaudojo 54Kw. Greitam krovime 1 kw kaina norvegijoje 0.3 euro. Ekvivalentas butu 16.2 euro cia teslos chargeryje jei paprastam 1kw 0.45 euro ir ekvivalentas 24.3 euro. Paverciam tai kuru 1.3 euro uz litra ir gaunam 18.6 lirto. Sakyciau praktiskai tas pats kas dyzeliuku vaziuoti ir neraizyta vietove o jei kalnas kitas ir jau dyzeliukas pigiau. neskaitant astronomines pradines investicijos kai po 10 na max 15 metu masinos kaina tampa lygi 0. Idomu koki padeveta auto ruosiasi liaudis pirkti kai dauguma bus elektrines. 10 metu elektrine jau lavonas visiskas. P.S. vienas kolega keite tika teslai s spyruokles gale ir sakes virsutines priekines. Kaina tik detaliu 5000 euru. Welcome tesla lovers.
kukulis4 2021-06-01 13:14
1. Energijos kieki matuojam kWh, ne kW. 2. Energijos kaina niekaip nesusijusi su energijos panaudojimo efektyvumu. Nesvarbu, suvalgysi bulviu ar bulkos uz 1000 kcal, energijos gausi tiek pat, nepaisant to, kad bulka, galbut, brangesne. 3. Yra tesla loveriai ir racionaliai mastantys zmones. As save laikau racionaliai mastanciu zmogum, todel sakau, kad seip jau tesla yra zjbs, bet pats tesla pirksiu tik tada, kai/jeigu bus isspresti klausimai su jos kaina, draudimu bei techniniu aptarnavimu Lietuvoje. Gyvenciau USA, tesla turbut, jau tureciau.
Paramotoras 2021-06-01 15:58
Deja teslas perka tik loveriai. Racionalus supranta jog betkuri kitas auto atlieka ta pacia funkcija. Nuveza mase is tasko a i taska b ir uz tai akd kazkas klykauja garsiai nera reikalo moketi. Tesla loveriai nemto kaip nekokybiskai teslos surinktos. o jei ir mato tai sako jog sitai nieko tokio. Tesla loveriai nesuvokia jog vienas ekranas ne de ju patogumo o del pigumo ir reklamos galimybiu. Tesal loveriai nesuvokia jog pagal kaina tai turetu buti premium klase o ne pirduskes kai atsisedi. Tesla loveriai net remontui ima paskolas del neadekvaciu ikainiu ir vieninteles galimybes remontuotis ten kur pasake ir moketi kiek pasake. Tesla loveriai nesuvokia jog tesla jau subscritionu auto o ne tavo auto. Tesla loveriai nesuvokia jog teslai viskas priklauso kas vyksta su tesla ir tik laiko klausimas kada kas nukirs ju serveri ir sustabdys visas teslas tuo paciu metu.
HardAxe 2021-06-01 16:17
racionaliai mąstantys žmonės neperka ir suv/premium/sportinės klasės automobilių. bazinė Octavia su priekabos kabliu yra pakankamai praktiška/racionali/talpi mašina. Mano aplinkoj najas tešlas perka tie, kas daug važinėja darbo reikalais, gauna kompensacijas už kurą (už km), o remontu - garantinis/draudimas rūpinasi. Ir taip, pati prasčiausia įmanoma saolono izoliacija su iš akies suleistom skardom važiuoja tyliau nei idealios kokybės auto su už metro nuo vairuotojo riaumojančiu varikliu. Deja...
kukulis4 2021-06-01 18:58
Del racionalumo... as seip palaikau tavo minti, bet kartais racionalu vazinet su kokiu premium'u. Vien tik tam kad padarytum ispudi savo potencialiems klientams
Xdmin 2021-06-01 22:25
O kodel ne? Juk vien del to jog CB elektrinis nepadaro jo ekologisku. Nors ir elektromobiliu ekologija yra tik del to, kad sugeba daug efektyviau energija panaudoti.
kukulis4 2021-06-01 22:42
Galimybe energija panaudoti efektyviau - gerai. Bet ekologija ne tik is to atsiranda. O standartiniam namu ukiui ne tik kad Lietuvoje, bet ir Europoje aplamai, ar JAV, priejimas prie ekologiskai pagamintos elektros energijos yra gana ribotas. As kad ir kaip megstu EV, bet tas selling point'as, kad EV yra ekolgiski, yra bullshit, iki tol, kol namu ukis negauna galimybes pirkti ekologiskai pagamintos elektros energijos (nu arba gamintis pats). Net ir tokiu atveju, lieka klausimas del kainos, nes paprastai, tai kas ekologiska, yra brangiau. Cia panasiai kaip su beond meat burgeriais ir sasyskom - vienas is selling pointu - karves eliminavimas is zoles-karves-burgerio grandines, kas burgeri turetu atpigint, bet realybeje, tai beond burgeris per kg gaunasi bemaz dvigubai brangesnis.
bahuriux 2021-06-01 22:44
EV yra daug ekologiškesnis už vdv net jei tai TC net jei krausim su elektra kurios pusė pagaminta naudojant anglis. Nes tarša NOx, suodžiai, HC, CO pavidalu iškeliama iš miestų ir gatvių bent jau ir beto elektrinės anglies energija į elektrą konvertuoja su 60% nk su galimybe nufiltruoti visus suodžius ir neprigaminti NOx. O jei krausim iš hidro, saulės, ar vėjo jėgainių, net nėra ką ir aiškinti.
Xdmin 2021-06-01 22:53
O cia jau priklauso kuriame taske ekologija matuosi - ar prie duslintuvo ar gamykloje. Ir kiek kilometru tas automobilis padarys.
Marius.brn 2021-06-02 09:08
arunas.tuzikas 2021-06-02 20:43
Pabandysiu uzstoti "loverius". Daug zmoniu perka teslas del sportinio automobilio savybiu uz prieinama kaina. Koki kita automobili ziani kuris galetu isibegeti iki 100 per maziau nei 3.5s ir kainuotu tarkime maziau nei 40kEUR (Tesla 3 performance kaina 41kEUR be mokesciu). Apie patikimuma - Tesla suteikia 4 metuir ~100k km pilna garantija, tai lygtais irodo kad masina patikima. Apie nekokybiska surinkima - kai kita kart pamatysi priparkuota tesla, apeik ir pasiziurek ar pamatysi koki nekokybiska surinkima? O jei pavyktu atsisesti ir pasedeti - galesi ivertinti ar tai premium klase ar ne (yra daug apzvalgu internete ir kazkodel visi vienareiksmiskai vertina model s premium klase). Tesla surinkimas yra labai stipriai automatizuotas, tad pirmosiose serijose gali pasitaikyti visko, bet tai greit issprendziama. Apie serveriu nulauzima tai visiski mazvaikio paistalai.
conjurer 2021-06-02 21:35
Na dėl šito nesutinku. Čia pilka teritorija, ir apžvalgininkai neturi galimybių tai pilnai ištyrinėti. Jei tesla turi galimybę atjungti tam tikrą automobilį nuotoliniu būdu, ar pakoreguoti konkretaus automobilio charakteristikas, kai jis prisijungia prie interneto, tai yra įmanoma. Na jei net neturi tokios funkcijos, ją gali implementuoti naujame atnaujinime. O jei žmogus su kenkėjiškais tikslais gali prieiti prie atnaujinimo serverio, jis gali įdėti žalingą kodą, kuris tai ir padarys. Ir tai galioja ne tik tesla automobiliams, o visiems, kurie yra per daug išmanūs. Tesla su startupo mąstymu visgi sugeba nebloga softą kurti, bet apie kitus gamintojus yra buvę pranešimų, kaip automobiliai nustoja veikti dėl programinės klaidos. Čia dešimtys gerų programuotojų prieš šimtus vidutiniškų, tie šimtai gamins kodą panašiais tempais, bet dėl sudėtingesnio bendradarbiavimo atsiras daugiau painiavos. Bet nei vienų nei kitų kodas nėra tobulas, ir serveriai 100% saugūs. Kita vertus užblokuoti visus autumobilius yra šiek tiek be ryšio, tai sunku monetizuoti. Bet įkelti softą, kuris leidžia užsakovui matyti vaizdą iš automobilio kamerų, žinoti gps koordinates, ir klausytis ten esančių žmonių pokalbių, būtų labai pelninga, ir niekas nepastebėtų. Kad tai daro tapšnokliai, ir nauji windows, retas žmogus pastebi. Net nenustebčiau, kad patys tesla papildomai iš to užsidirba, kaip ir mobiliakų gamintojai.
kukulis4 2021-06-03 07:15
Ir taip ir ne. Teoriskai, bet kas, kas yra prijungtas prie interneto, gali buti nulauztas. Praktiskai, na paziurekim, tarkim, i xbox one - ne tik, kad prijungtas prie interneto, taciau visiskai prieinamas bet kam, kas jo noretu - gali imt, ardyt, nagrinet hardware'a, reverseengineerint - ka nori, bet faktas tas, kad nepaisant to, jog nuo isleidimo praejo 8 metai, nepaisant to, kad buvo begale softo ir hw atnaujinimu, nepaisant 40+ milijonu parduotu konsoliu, unsigned kodo niekas taip ir nesugebejo paleist.
conjurer 2021-06-03 12:11
, kad "write" konktaktą užtrumpintum. PS4 beje, tik nesenai buvo optimaliai nulaužtas. Irgi tik iki tam tikro FW. Bet kaip minėjau, jei kažkas gali įmesti blogą kodą į teslą atnaujinimą, čia visai kitas nulaužimo tipas. Buvo taip su kažkokia ubuntu alternatyva - kažkas gavo priėjimą prie download serverių, atsisiuntė iso failą, išsiskleidė squashfs, pridėjo malware, suskleidė atgal ir įkėlė į nulaužtus servus. Ir berods buvo keli tūkstančiai atsisiuntimų, kol tai buvo pastebėta. Manau akivaizdu kad PC su malware kelia mažiau pavojaus, nei automobilis. Ir jei kalbam ne tik apie tesla, bus kompanijų, kurios bus nulaužtos, ir buvo kompanijų, kurios paliko automobiliuose blogą kodą. Ir čia jau kalbame apie žmonių gyvybes, o ne apie kompo ekrano daužymą.