Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Galonas 2021-06-03 16:57
Na pristatymo laikas tikrai nekertinis autopiloto aspektas, galima pamainom vairuot, bet viskas remiasi į kaštus, kur dvi algos, o kur vienkartinis mokestis. Kiek vien duos naudos įmonėms, kad vairuotojų nereiks ieškot, mokėt algų, komandiruotpinigių, bačkų, nebus kam atsikalbinėt, važiuos nemokamais keliais, nereiks surinkinėt per visą EU pasibaigus maršrutui, derint atostogų, nu pasaka tokioms kaip Girteka kur pačios pirmos užsisakė Tesla Semi. Įdomu tik kaip tada konkuruos mūsų vežėjai su didžiosiom EU šalim, kai neliks konkurencinio pranašumo vairuotojų algoje.
AAA000 2021-06-03 21:27
bus tiesiog kitokia logistika. bus stambus sandeliai, kurie tures savo kelis vairuotojus. paleis toki krovini be vairuotojo. vienas vairuotojas paleis. kitas priims. ir kazkurt vietoje isdalins-isvezios. va ir viskas. furistams nebeliks darbo furoje ilguose marsrutuose. greiciausiai net kai kurie keliai gali specialiai paskirti but tokiems pervezimams. kazkokios tarptautines trasos. ir autopilotavimas koks nors supaprastintas, su davikliais kelyje. o ne pilnai autonominis.
cia manau IMANOMA 100% gana greitu laiku.
bet pvz autobusistai greiciausia isliks.
HardAxe 2021-06-04 00:34
vienkartinį mokestį greit išspręs gamintojai - pasiūlys abonimentus.
Niemand 2021-06-04 11:50
Įtariu dar ne vienas dešimtmetis praeis, kol politikai leis autonominiams važinėti bendrais keliais...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ilgų reisų vairuotojų eros pabaigos pranašystė - autonominis sunkvežimis įrodė, kad yra efektyvesnis, kai dirba savarankiškai