Skirtumas gali šokiruoti: paaiškėjo, kiek iš tikrųjų eiliniams pirkėjams kainuos „Ford F-150 Lightning“ - nepalyginamai brangiau nei „Tesla Cybertruck“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2021-06-23 00:24
Blin ir sulyginot ta kuris gamina populiariausia pikapa su tuo kuris nepagamino nei vieno pikapo.
immortallt 2021-06-23 00:27
30 000$ ir JAV pinigas. Niekas nesako, kad pardavimų Ford nesulauks, bet jei Tesla Cybertruck kokybė tenkins, gali labai staigiai nusileisti rinkoje. Nokia irgi buvo etalonas, kol per porą metų tapo rinkos atsilikėlis.
AAA000 2021-06-23 00:36
ford pavadinimas viena raide trumpesnis. statistinis berastis amerikietis islosia tuos 30k$ vien ant rasalo sutaupymo ir registracijos formalumu apiforminimo greitumo lizardo ataskaitoj kazkur buvau rades
conjurer 2021-06-23 00:53
Kr ča tap p viea radę tapant glima išlšti 30$? š irg noru.
Pumper 2021-06-23 08:01
Tikra mašina bus brangesnė už neegzistuojančią? Wow. Ir kam tą realią auto lyginti su Elono pažadais? Kai bus abu prekyboj, galėsit ir lyginti kas kiek kainuoja ir kiek nuvažiuoja (Tesla Plaid+ jau išvis atšaukė, o Plaid realius 0-60 įsibėgėjimas 2.28, o ne žadėtos 1.99*, nuvažiuojami atstumai irgi Teslos visada išpūsti, kai kitų gamintojų realiai ir toliau važiuoja - https://www.edmunds.com/car-news/electr ... munds.html https://insideevs.com/reviews/443791/ev ... t-results/).
kukulis4 2021-06-23 08:53
Pala pala, ka reiskia tikra masina? Vaziuojanti cyber truck parode? parode. Vaziuojanti f150 parode? Parode. Kuris nors bent viena batc'a pardavimui pagamino? Ne. Tesla zada CT paleist velai 2021, Fordas savo - 2022 pavasari. Zinant kiek kartu Tesla atideliojo savo launch date's as neduosiu nukirst, kad tesla CT deliverint prades anksciau nei ford'as savo F150, bet ateis laikas ir pamatysim. Kolkas -abu tik prototipai.
Marius.brn 2021-06-23 23:59
Na F150 yra ir važiuojantis, tik ne elektrinis šiuo atveju kas šnekėti apie pickup'us, manau teslai mažai lygintis su Ford, nes mašina deja ne vien baterijos. Negali tiesiog per dieną tapti populiariausios mašinos stampuotoju. Ford yra tiesiog populiariausias pickup'us dešimtmečiais su skaičiais kurie teslai yra tik svajone "to the moon". Ir ne vien dėl to kad nebūtų norinčių cybertruck, bet tiesiog čia ne mobiliakus štampuoti. Tesla tiesiog neturi gamybiniu pajėgumų pakolkas. O ir lyginti f150 su cybertruck nelogiška. Nepanašu kad konkuruos dėl to paties kliento/rinkos.
HardAxe 2021-06-24 10:20
niekas ir nepirks cybertruck darbui statybose ar pas kliaules važinėt. visureigius/pikapus žmones perka ne vien blogiem keliam ir kroviniam. O kaip įvaizdžio dalis cybertruck atrodo tikrai gerai, norėčiau tokio
immortallt 2021-06-24 13:54
HardAxe, Cybetruck darbui gali būti labai patrauklus, nes tau nebereikia kuro laikyti, nuvažiavęs kur į laukus techniką galėsi užmaitinti. Taip pat nerūdyjantis plienas reiškia, kad nerūdys tau niekas ir galėsi ilgai eksploatuoti ir pan. Na Cybetruck jau ne vienoje vietoje matė realiai važinėjantį, tik nėra nei pardavime, nei masinėje gamyboje. Kabinėjasi dėl Tesla įsibėgėjimo 0,2s skirtumo? Įtariu padangų pakankamai gerų nepavyko gauti. Ir vis tiek iš serijinės gamybos ir pagal pagreitį galingiausia už tokią kainą iš toli. Plaid+ atsisakė dėl komercinių priežasčių, ne dėl techninių galimybių nebuvimo. Per daug apsižiojo.
conjurer 2021-06-24 15:41
Nerūdyjantis plienas nėra nerūdyjantis. Jis tiesiog truputį atsparesnis. O lietuvos sąlygoms spėju reikia jūrinio standarto nerūdyjančio plieno, nes žiemą turime labai druskuotą sniegą. Na bent jau nebus kaip su senais legendiniais opeliais, kur gerai įsiklausęs galėdavai išgirsti kaip jis rūdyja.
X-log 2021-06-24 17:47
Plaid+ turejo naudoti naujas 4680 celes, kuriu tesla nesugeba i masine gamyba paleisti. Jeigu tai nesiskaito "techniniu galimybiu nebuvimas", tai ....
conjurer 2021-06-24 18:04
Jei tai netrukdo veikimui, spėju nėra prasmės taisyti. Tokio tipo automobiliai geriausiai atrodo kai yra purvini, ir aptrinti medžių bei akmenų.
AAA000 2021-06-24 18:17
ten tik apdailos skardos nerudijancios, kebulas lygtai ne. siaip nerudijantis privalumu labai daug. persidirba 100%. faktiskai nesiukslina. as nematau problemos sugadintos detales nurasyme - gausi is sandelio nauja dali. ar is deveto/sudauzyto paimsi. o sena detale persidirbs ir atgausi standartine kaina pagal svori. kai tuo tarpu viosokios ten dazytos-spakliuotos detales vistiek genda ir dar siukslina aplinka savaiminiu suirimu. plius visos tos dangos - dazai labai ekologiskai zalinga ir paciu komponentu gamybos, ir padengimo procesai. prarandama tik spalvu gama - visi auto bus labai "vienodi" bet pvz prie stalo irankiu visi priprate - nieks net aliuminiu nebeperka. o visokie daryti ar dengti dangom baigia isnykt - tik peiliai laikosi dar kazkiek ivairesnio metalo... nerudijancio standartas nusistovejo kaip minimumas daugumai ir tiek. prabanga suvokiama tik kokie pasidabruoti-paauksuoti. o pigiena - vienkartiniai - migruojantys i ekologiskus - sakykim mediniai. ir tokia situacija manau puiku. automobiliuose to nera. nors turetu but. turetu but keiciamas ne auto, o tik jegaine. kebulas turetu but ekologiskas. kas netobuleja - turi but gaminama kaip stalo irankiai. o kokie kebulai, ratai, pakabos is esmes netobuleja - tuos saugumo ar patvarumo standartus jau pries 50 metu pabaige vystyt... nes dabar uzsukta tersimo kibirais ekonomika...
X-log 2021-06-28 00:14
, tad betkoks kebulo taisymas susivestu i pazeistos sekcijos ispjovima ir naujos ivirinima.