„Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobiliams? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-07-19 18:27
Jei beveik negestų tai gal, jei iš tikrųjų didesnis sukimo momentas sunaudoja daugiau energijos, nei mažesnis su daugiau apsisukimų. Kažkaip atrodo, neturėtų taip būti, nes trintis, guoliai.
mixed 2021-07-20 07:13
Nelabai kazka naujo cia sukure variatorius ir tiek
HardAxe 2021-07-20 09:39
būt smagu jei tie patys modeliai eitų su cvt ir su fiksuotu bėgiu. T.y. kad galėtum cvt pasirinkti kaip opciją, o ne duotybę.
Šaras 2021-07-20 11:22
CVT išvis turėtų išnykt.
Atk 2021-07-20 11:59
elektriniam dviraciui begeiai tai praverstu, nes ten variklis neturi tokio plataus efektyvumo diapazono. Elektromobiliu varikliai daug efektyvesni ir platesnis efektyvumo diapazonas...bet vistiek yra tik tam tikri apsisukimai, kur efektyvumas didziausias. Todel is esmes turetu padidet efektyvumas su pavarom, bet gal nelabai stipriai. ypac begejantis ir vaziuojant i kalna...
HardAxe 2021-07-20 17:19
Jei atsirastu elementarus transmisijos modulis, būtų lengva rinktis perkant automobilį. Norėsi dragint at tampyt priekabas, imsi CVT arba fixed-power versiją. Norėsi ekonomijos imsi "eco" versiją. Suges CVT vietoj variatoriaus įmesi fiksuotą rinkinuką iš donoro ir laimingas toliau važiuosi. Nematau priežasčių tam nebūti. Realiai gi fiksuota vieno bėgio, dviejų bėgių ar CVT atlieka tą pačią funkciją toj pačioj vietoj. Nebent pardavėjai nori pagaminti ne geresnį produktą, bet prilupti kuo daugiau pinigų ir jiem nerūpi galimybė vėliau susiremontuoti senstančias mašinas.
AAA000 2021-07-20 20:47
siaip yra tokia specifine transmisija elektros varikliams, kai labai didelis efektyvumas isgaunamas dviem elektros varikliais. vienas variklis bazinis - dirba visada siauram diapazone istisai. su labai geru NK. o kitas variklis, apie 10-25% galios sujungtas planetiniu reduktorium su pagrindiniu. ir jis dirba arba letinime (atbulai/generacija) arba greitinime (padeda pagrindiniam). reguliuojama apsukos tik jam. pagrindiniam - ne. jei reikia vazinet letai - pvz parkuotis aiksteleje - pagrindinis variklis isvis isjungiamas. ir parkavimas vyksta tik su mazuoju. valdymas is esmes prigraminis - kontroleriais. faktiskai tokia paprasta konstrukcija uzgesina visus reikiamus apsuku darbo diapazonus labai geram NK. Ford sita transmisija taike ir taiko hybriduose. bet ji pritaikoma ir grynam EV. tikrai geriau uz visokius variatorius. patikimesne sistema. ir geresni NK. tik cia koncepcija 1 energetinio mazgo - kilus is VDV - kaip vieno mazgo. kai elektromobiliuose galima po varikli kiekvienam ratui naudot... ar net po tokia transmisija kiekvienam ratui individualiai. tiesiog brangu ekspermentuot su laiku manau issivystys kazkas isvis fantastisko. daba visi prilipe ant stereotipu - kuria vis dar lyg vien VDV tegamintu. dabar tiesiog dar per anksti - nes elektromobiliai neisplite... tai tokios radikalios permainos neislenda. o sitas mazgas manau atgyvena...
miiinnde 2021-07-20 20:50
Bando isudyti gendancius komponentus, kitaip servisai su ev be darbo liks. Va ir keisim variatoriaus lekstutes ir dirza kaip sabdziu kaladeles
miiinnde 2021-07-20 20:54
Visi pramoniniai irengimai galiausiai atsikrate nuo to nelaimingo variatoriaus ir atsidziaugti tuo negali. Dabar i naujausia technika juos ir vel kisa. Absurdas grynas
AAA000 2021-07-20 21:01
bus problemu ten sociai. ypac programiniu. automobiliu prgrameriai bus ant bangos. jau daba specializuojasi kruvos ant salyginai primityviu sistemeliu... o su autopilotais ten bus programavimo kosmaras labai dideles babkes suksis.