„Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės drago trasoje? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Litraz 2021-08-03 05:55
Būtų įdomu plaid vs dodge demon
kukulis4 2021-08-03 09:43
Radau tik official laikus - demon 9.13s; plaid - 9.08. Jei laikai ne is oro, tai trasoj turetu laimejimus mazdaug 50/50 pasiskirstyt.
sub 2021-08-03 09:49
Tesla iš vietos rauna daug geriau nei VDV, tai viskas priklauso nuo atkarpos ilgio, ar VDV pasivys ar ne. Ketvirčio mylios - nelabai pasiveja (na išskyrus tuos hyper car'us, kaip Buggati Chiron, Kionigseeg Agera, McLaren F1, Pagani Huayra), visi kiti nelabai spėja pasivyti. Gal puse mylios ar visos mylios trasoje pasivytų, bet persvara nebūtų kosminė.
Paramotoras 2021-08-03 10:30
O kiek kartu is eles tesla tai gali. 2 ar 3 kol perkais batarke ir motoras.
bahuriux 2021-08-03 11:01
1 kartą kol baterija pilnai pakrauta, dar galimas daiktas kad pakilus baterijų temperatūrai po pirmo važiavimo pašyla baterijos tada sumažėja jų vidinė varža ir antras važiavimas gali parodyti gerą laiką, gal net geresnį, nei pirmo. tame video tai tik ketvirtis mylios baterijos net nespėja pašilti per vieną važiavimą matyt. Po to einančiuose važiavimuose atiduodama galia iš baterijų krenta, o nuo 70% lygtai krenta gana juntamai, bet tas kritimas reliatyvus vistiek galia milžiniška net ir su 40% įkrauta baterija. Dėl perkaitimo turbūt tai jau nebėra tokia didelė problema teslose baterijos yra aktyviai aušinamos, tik reikia palaukti keleta minučių kol grįši prie starto ir praeis tas laikas. Motorai gali perkaisti bet jei ten asinchroniai kaip pirmosiose teslose tai jie gali atlaikyti didelį karštį virš 100 laipsniu, nes tan juose nieko nėra kas bijo karščio tik minkštas plienas ir varis, na dar yra aušinami skysčiu, tai po kelių minučių po tokio važiavimo ataušina. Aišku jei kelyje maigytum gazas dugnas, stop, ir vėl gazas dugnas, visa laiką, tada perkaitintum ir kontroleris sumažintu galią. Tas yra suprantama pvz. dronai ir lėktuvų modeliai su lipo baterijom, ESC ir bešepetėliniais varikliais elgiasi lygiai taip pat, galėtu atiduoti diesnę srovę, bet nukritusi įtampa to neleidžia padaryti ir galia krenta juntamai. Baterijos su dideliu C reitingu (ko nėra elektromobiliuose) pvz 100C beveik nekaista, net jei ją iškrausi per 10 minučių, tai tuo atveju galia nepadidėja pradžioj truputi paskraidžius, salyginai padidėja pradžioj ir trumpam su mažu C reitingu. C reiškia kiek kartų amperais saugiai galima viršyti baterijos talpos nominalą Ah, jei baterija 1,5Ah tai 100C bus 150A. Aš dar pastebėjau tikį dalyką kai lipo baterija yra apie 60-50% įkrovos like, tai nenaudojant kurį laiką kokiom 30s įtampa kažkiek pakyla atgal ir kokiom 10s gaunu salyginai padidintą galią, po to aišku nukritus įtampai prateka mažiau amperų ir galia krenta juntamai. Apskritai tarp 100% ir kokių 40% įkrovos atiduodama iš baterijos galia skiriasi vos ne dvigubai.
Paramotoras 2021-08-03 11:32
Teslo matarai kombinuoti su nuolatiniais magnetais tad karscio jie bijo net labai.
bahuriux 2021-08-03 12:06
Kas autoamtiškai reiškia, kad pagal "triple A triple zero" tesla mirs dar greičiau nei jis prognozavo Čia vienas iš linkų, bet visur rašoma taspats ir niekur nerašoma kokio tipo tie varikliai. Kadangi minimas varis rotoriuje tai automatiškai reiškia, kad PM (permamant magnet) nėra juose, bet tai nepasako ar tie varikliai sinchroniniai ar asinchroniniai. Asinchroniai turi didesnę galią ir didesnę toleranciją tokioms nesąmonėms kaip draginimai.
Benediktas 2021-08-03 12:08
immortallt 2021-08-03 13:06
O dauguma street legal, kurie sugeba su Tesla susilyginti, kiek kartų gali tokį startą daryti? Tik neaiškink, kad neribotą. Kitas dalykas, kokia kaina tokių automobilių? Nesakyk, kad nesvarbu, nes labai svarbu. Sudėti daug brangesnę šaldymo sistemą gali į EV, kad kompensuoti perkaitimus. Taip pat yra tas niuansas, kad automobilis, kuris skirtas iš esmės tik dragams, visada geriau pasirodys drage, nei automobilis kuris yra labai galingas, bet skirtas važinėtis keliais. Tesla būtent tam ir optimizuota - sąnaudos energijos mažos, didelis saugumas ir t.t. Tiesiog labai juokinga, kai prieš 10 metų tie patys žmonės aiškino, kad su troleibusais elektriniai automobiliai galės lenktyniauti, o dabar kai apdeda 10x brangesnius hypercarus dievinamus kai kurių, tai pradeda vergti.
kukulis4 2021-08-03 15:26
Is esmes - taip, bet kai masina nuo starto isvaro 'vienke' tai, galima sakyt, kad is vietos rauna irgi neblogai Anyway, drag'as yra apie tai, kas greiciau nusvilina ta 1/4 mylios, ir bent jau ant popieriaus atrodo kad siti du ta daro per labai panasu laika. 1/4 mylios nera tas dalykas del kurio VISI zmones perka teslas. Aplamai, sita tesla vs Porsche rivalry prasidejo butent porche iniciatyva, kai jie su savo kartu praleke Nurburgring'a per 7.42, ir leptelejo, kad va, mol greicausiai pasauly. Negi jie neisarde bent jau keliu teslu, kad isivaizduot, koks galimas potencialas?
Paramotoras 2021-08-04 00:35
Tesla saviske niurburgui perdare ir paruose specialiai tam nes temperaturos greitai psiektu kritines. Tuo tarpu porsas stockinis. O del teslos mataru nera sunku psigooglinti kokia tai konstrukcija ir kokios bedos.
kukulis4 2021-08-04 07:30
Tai siulau porsche padaryt ta pati.
HardAxe 2021-08-04 10:00
galėtų autopilotas niumbergą pralėkti, tada užbaigtų diskusijos VAG vs tesla.
kukulis4 2021-08-04 10:50
Manau, kad butu pakankamai sudetinga adaptuot autopilota butent lenktynems. Nors jeigu tuo rimtai uzsiimt, turbut butu galima generuot toki rezultata, kokio zmogus su tuo paciu automobiliu negeneruotu niekada.
bahuriux 2021-08-04 16:11
Preiš kokį 10 metų F1 komandos sakė galim suprogramuoti savo bolidus, kad važiuotu patys trasoj ir tai darytu kaip čempionai, bet tada tai ne F1 varžybos bus o bepiločių su 4 ratais. Praras žiūrovus ir azartą, nes sporte reikia ir žmogiškų kliadų, kad gražiau žiūrėtusi. Radau apie "tesla model S plaid" variklius jo pasirodo jie visi 3 yra su magnetais, tik ten rotoriai dar apvynioti su karbono siūlais ir epksidkės kompozitu, kad neištištu rotoriai. Bet kitose šaltiniuose teigė, kad yra vario, tai gal ten kažkokie hibridai? https://www.motortrend.com/reviews/2022 ... st-review/ Kaip ten bebūtu laukiu kol kasnors perpjaus rotorių su turbynke ir parodys internetuose.
HardAxe 2021-08-04 17:42
šiuo atveju konkrečiai vienai trąsai apmokyti. Ir važiuoti be konkurentų. Esminis pranešimo vinis būtų "tesala aplenkė poršė, vairavo teslos autopilotas".