Lėktuvo ir lokomotyvo hibdridai – revoliuciniai propeleriu varomi traukiniai: lėkė rekordiniu 200 km/val. greičiu, bet turėjo rimtų saugumo problemų – vienas jų patyrė fatališką avariją (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-08-20 11:40
puikus straipsnis. idomi techninio konstravimo evoliucija. ------------ pagrindines problemos: 1. - kai didelis greitis - nuo gravitaciniu begiu traukinys tiesiog atsiplesia. ir kazkur nudrimba. neuztikrinamas suvaldomas saugumas. tas liecia ir dabartiniu traukiniui begius. vadinas ypac greitu traukiniu begiai turi but apgaubiamieji. kazkas panasaus i amerikietisku kalniuku atrakcionu begius. gali but ir apgaubiamasis vamdis - bet cia neracionalu. begis ar dvibegis - pigiau. pakabint po atramom kieta begi irgi neracionalu. pigiau vaziuot virs kieto begio, o ne kabet po juo. o maskatuojanciu lynu greit nepavaziuosi... 2. - perduot energija reikia kuo paprasciau ir patogiau. cia energija perduodama atvezamu kuru ir ipilant i bakus. su vdv varikliu. labai patogu - patogiausias variantas. o stuma - propeleriu. taigi - atseit "nebeekologiska" - kas tada nerupejo. plius triuksmas ir nesaugu... jei kokia turboreaktyvine sistema prikabins - tai isprotes salia begiu gyvenantys kiti variantai - sliauziklis ant elektros linijos (kolkas pigiausias imanomas variantas). arba elektromagnetinis begis - kas duoda levitacija - bet nerealiai brangu pastatyt. arba galima dalinai vaziuot su akumais/kondensatoriais, dalinai per sliauzikli/levituojant (ivairiom proporciojom)... geriausias variantas - neaiskus - reikia testuot. kinu greitieji gelzkeliai panasu arciausiai realybes. 3. - suderinamumas su esama infrastruktura... naujove paprastai kertasi su esama infrastruktura labai kardinaliai. ir gaunasi labai brangu pereidinet nuo jau veikiancio i "tik siektiek" geresni varianta... bent jau greicio skirtumas turi but didelis. ar kazkokia kita nauda. aplamai - yra gi igreitijimo-stabdymo fazes... didesnis greitis - automatiskai maziau islipimo vietu-stociu. greiciau nukeliausi - bet paskui uzstrigsi kokiose muitinese, konservu pasu/talibano reikalavimu atitikimo postuose, ir pan... transporto sistema gali tapt ant tiek beprasmiska - kad perskom bus greiciau... del visokiu smulkiu parazitu zalingos veiklos ---------- isvados: taigi as is esmes labiau uz individualu transporta... o gelzkeliai turetu talpint ta mano individualu transporta ir dar uztikrint greiti ir neproblematiskuma/piguma keliaut. jei individualiu pigiau ir greitis "tik panasus" - gelzkelius isvis reiketu isardyt - nes zala visuomenei nuo ju didesne nei nauda... net globalia lektuvu sistema galbut verta panaikint vardan dronu/individualiu lektuvu. P.S. cia dar islenda miestu urviniu pasaline problema. mentaliteto klausimas. tie buhalteriai - nu kur "skaiciuoja" psiaudo samatas visokias. ir kliedi abtiekologines-vegetaristines nesamones. pvz: kad gyvent apribotam narve, sykt i vamzdynus, ryt tik zoles ir vazinet su jaris - geriausias variantas. ekologiskai ypac
conjurer 2021-08-20 13:54
O kur tavo mentalitetas tau liepia "sykt"? Gal turi tarną, kuris paskui tave vaikšto su maišeliais? O žoles mes mieste rūkom.
AAA000 2021-08-20 14:02
jei mieste - tai i artimiausia jaris vazinejantis kibiras gi. - kaimiecia i kibirus juk syka, o paskui kai pilnas - ispila i zole, ar siektiek po zeme pakasa. nezinojai?
conjurer 2021-08-20 14:07
Galvojau jie pila į traktorius, ir žaidžia pakso mėgstamiausią žaidimą - strazdanėles.
AAA000 2021-08-20 14:26
neturi traktoriu ir nezino kas tas paksas... deja...