Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2021-08-23 19:44
Pilni fabrikai tokių "amžinų" variklių
a) dyla guoliai;
b) dėvisi salnikai;
c) aušinamas korpusas negarantuoja tolygios temperatūros laidininke (viduje).
3000 val = 125 paros = 4mėn be sustojimo.
Pramoniniame sektoriuje tai būtų gana prastas rezultatas
manciukaz 2021-08-23 20:42
pasirodo technologijos.lt fantazijose imanoma
AAA000 2021-08-24 00:22
cia jie kalba apie moto valandas. 3k motovalandu yra tikrai labai daug - nes cia nominalus rezimas. jei technika stovi - jos neina. sakykim traktorius daznai nurasomas tik po kokiu 20-40 metu. ir ten realiai buna tik kokie 4-7k motovalandu prisukta... nors droztas imoneje ir keli vairuotojai "pereina" per ji. pas mus dar specialiai prisukineja valandu - kad kuro nuipist ir pavaiduot, kad "dirba". keitineja ir pan.
cia paprasta sistema - asys matau solidziai standzios - guoliai laikys be problemu.
va salnikai nebent - bet manau yra dregmes davikliai kokie - arba kazkokia gerai isdirbta kontroliuojamo sandarumo sistema.
daba nededa gumu su spyruolyte plaktuku sandarumo sistemos patobuleje irgi - ardosi viskas ten ir reguliuojasi...
tame video neparodyta sita vieta smulkiai - bet is paliktu erdviniu gabaritu - kazkas ten tikrai ikista daugiau, nei primityvus salnikas.
ausinimas tikrai ne problema. cia isvis neuzmusama vieta. dega tik kinietiskas slamstas del ausinimo - jie nesilaiko surinkimo standartu. taupo kokybeje. nes pas juos prioritete gamybos greitis-automatizacija-kiekis. o cia sitoje vietoje nefailina - klientai nisiniai. garantuoju - nukopins kitaicai forma - bet bus visisko sudo prideta, isgaidinta ir tada byres
-----
pvz rusai aplamai nemoka ir iki siol juriniu sraigtu gamint pokary net programinio valdymo stakles auksciausiu saugumo lygiu pizdino is svedu, per suomija... iki tol su dildem bruzindavo... kaip sakant - "nera analogu"
mindaugas.vaitiekūnas 2021-08-24 19:22
AAA000, neseniai vakuuminio siurblio aprašymą varčiau - aptarnavimas kas 7500 moto valandų.
Kai gamyba 24/7, tai ir tie ~8 mėnesiai atrodo šūdinai - net garantinio laikotarpio neištempia
Tai jei šitą variklį naudosi pramogai, t.y. savaitgalį į žvejybą, tai tos 3000 valandų tikrai daug. Bet jei pradėsi su šiuo varikliu daryti verslą, pvz. gabenti narkotikus ar patruliuoti ieškant narkotikų kontrabandos, tai tos 3k valandų sukapsės taip greitai, kad sakysi kokį š čia nusipirkau
Čia animacinis filmukas - nelabai ką gali spręsti apie kokybę. Aš pamatau 3D įrenginių modelius solidworks'e, o realybėje paskui juos vos atpažįstu. Ir veikia jie dažniausiai visai ne taip kaip kompe
Esu turėjęs siurblių (beje itališkų, ne kinietiškų), kur norėdamas pakeisti susidėvėjusį salniką pamatau, kad salnikas dar gal ir geras - ašis toje vietoje išdilusi (nuo to paties guminio salniko)
Fail'ina dabar beveik visi. Na tiksliau tie, kurių tikslas pinigai. Prisimink ką Segway pasakė: pagaminome per gerą produktą (praktiškai negendantį), todėl mums tai neatnešė sėkmės (pelno)
Aš nesakau, kad neįmanoma pagaminti gero produkto. Labiau linkstu prie to, kad realybė kiek kartesnė nei skambūs reklaminiai šūkiai
AAA000 2021-08-24 19:29
cia ne tas pats. vakuminiai ar kompresoriai dirba stacionariai, ten poreikis uztikrint nepertraukiama darba. naudojama dubliavimas. poilsio rezimai-pakaitinis junginejimas. ir pan. grafikai remontu. nuperkama tiesiog papildomas kiekis - jei vienas netempia suplanuoto sezono. arba perkama garantijos su papildymais.aptarnavimu.draudimu. esu mates kai puses limono vertes nauja kompresoriu sugadino atstovas montavime. per savaite savo lesom atitempe is olandijos berods nauja, o ta issiveze
tokia technika kaip traktoriai ar motorlaiviai - ten viskas ant vieno mazgo kaba. visai kitas lygis - turi but "neuzmusamas". ir motovalandu maziau yra puikus rezultatas. nu lyginant kaip stacionariam pagal tavo suminetas.
----
italai sudinai gamina beveik viska tu i siaure labiau ziurek - kuo siauriau - tuo atsakingesnes tautos. lenku gamybos lygis tuoj aplenks italus... patys italai is vokieciu vezasi...
HardAxe 2021-08-25 10:48
pamiršot, kad reikės baterijas krauti ir t.t.
AAA000 2021-08-25 14:13
taigi yra ten ekspermentinis katamaranas, kur pasauli apiplauke ant fotovolto, gana gremezdiskas ir letas. bet plauke gal 80%+ laiko nuolatinai. beveeik nestovejo uostuose - tik provizijos pasimt. plius ant greituju surinktas - parodomasis - galima butu isprojektuot optimaliau. o laivu turizme daug laiko aplamai stovima - pasikraus be problemu. ne ikrovime beda.
vienintele problema - akumuliatorine tarsa... o siti mazgai is esmes pakankamai idealus ir persidirba antriniam. laive akumu kiekis gali but milziniskas. problema tik jie. na ir kompozitines medziagos...
conjurer 2021-08-25 14:23
Kruizinis laisvas su baterijomis skamba kaip tragedija. Jau geriau atominę jegainę jame įrengti - bus švariau nei krūva ličio-kobalto baterijų prigrūst į žemiausios klasės kajutes.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pergyventi laiką: naujas elektrinis katerio variklis tarnaus praktiškai neribotą laiką - kaip tai įmanoma? (Video)