Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-11-08 22:07
Maženė varža ir didesnis srovės stipris ir yra kertinis patobulinimas. Visi cilindrinių celių gamintojai ant to pereis laikui bėgant, nesvarbu, koks baterijų diametras ir kokia chemija.
Chemijos pakeitimas, jau yra kitas žingsnis. 4860 - tik geras pamatas tam. Bet patobulinimas paprastas ir genialus. Niekas nesusiprotėjo iki tol, kad galima kontaktus prijungti iš kito elektrodo šono ir taip nekeičiant chemijos žymiai pagerinti baterijos parametrus.
Paramotoras 2021-11-09 01:09
Nu ok srove padidejo. Is to islosiau jog galiu startuoti greiciau. Kam to reikia. Vidutiniam useriui 120kw per akis tai kaip ir dzin. Tankis energijos nepasikeite o ir jei su prizmatiniais lyginsim tai dar iki to toli. Na ausinimas suprastejo. Tai startuoti galesim tik viena karta o ne penkis iskart. Na krauti galesim greiciau. Tai kad 150kw krovimo per akis. Daugiau tinklai nepajegs atiduoti. O ir apskritai per s bus tinklo kolapsas su tokiai kiekiais ev.
bahuriux 2021-11-09 02:09
Aušinimas pagerėjo nes visos tos susuktos folijos atiduoda šilumą į celės galus, per ten ir aušinasi, beto aušinimo poreikis sumažėjo, nes dėl mažesnės vidinės varžos, mažiau išsiskiria šilumos.
AAA000 2021-11-09 10:43
prizmines (plokscio formato) - taip ir gaminamos - is kiekvieno ar kas antro (-Nto) sulenkimo po elektrodini isvada, kurie paskui suvedami i kruva. ir gaunasi labai geras sroves pasiskirstymas. plius tolydus savaiminis ausinimas. ir faktiskai priverstinis nebera butinas. galima visa ausinimo sistema ismest ir laisviau komponuot isdestymus. cilindrine forma vidurys kaista labiau, pakrasciai atvese ir chemija "nusidevi" netolygiai. del to greiciau degraduoja cilindrines. ir reikalauja papildomo ausinimo. viskas ka cia sutaupe, tai korpusini talpuma. bet prizmines dar geriau taupo erdve, ten kompaktiskiau susidelioja.
prizminiu minusas - leciau gaminasi. bet isliekamoji kokybe visa galva auksciau...
aplamai didelis blokas cilindrinem yra minusas - sugedus celei neplanuotai - sunku remontuot. mazesnes apvalios celes cia turejo privaluma - mazesni gabaleli (1/7 ar 1/14) tik atjungia. o daba akumas suprastes didesniu gabalu. ir suprastejimas bus suolinis, o ne procentinis, kaip skaiciuoja buhalteriai BMS'am didesnis apkrovimas, energijos papildomas svaistymas ikraunant ir kitos negeroves... taip kad cia labiau feikinis patobulinimas... plius papildomas pririsimas prie "firmiskumo" - del sito manau dare labiausia. prisirist vartotoja tampriau. nes jau bega
AAA000 2021-11-09 10:51
cia labai klysti. kai sroves atidavimas gereja - gereja aplamai darbas ir pacio variklio, ir visu elektroniniu valdymo sistemu. jos tiksliau suvaldo ir mazesni nuostoliai komutavimo. cia suolis didelis.
bet minusus tai nutylejo va tas ir juokinga.
as manau net prizmines nera tobulos. tobuliausias erdvinis cheminiu bateriju variantas butu kazkokios plevelines-segmentines. kur pjaustai kaip audekla ir lipini kur nori ir kaip nori sluoksniais. ar panasiai kaip pvz tos LED juostos. va cia butu dar didesnis suolis. galimetu i koropusines detales ar uzpildanciasias ertmes montuot. telefonuose ar mazaverteje technikoje panasiai jau ir daro - priklijuoja "maiseli" i belenkokia ertme. viskas. akumas integruotas. Muskui toks lygis akumuose pasiekt - kaip Jupiterio palydovuose kolonija pastatyt su 1kk gyventoju o pagrinde kinieciai, ir net vokieciai ta jau daro... ne automobiliuose - bet JAU daro. pafinansuos savo milijardais automobilistai, ir "gigafaktoriai" bus pervadinti jusu paciu i "gigaslamstorius" varysit su vegetarais piketuot, kad uzdarytu...
Paramotoras 2021-11-09 11:21
Siaip jau masina normaliu rezimu valgo kokia 15-25kw. Taip kad tos didesnes sroves nekazkam ir reikalingos apart reklamos kad per 0.1 iki 100 bet tik viena karta. O del begimo tai is mano pazystamu 4 kurie turi (turejo) teslas pabego 2 vienas ant hyundai kitas ant bmw nes trumpas pavadis ir nesibaigiancios bedos su trizenklem saskaitom daede.
Benediktas 2021-11-09 11:41
Jau rašė, kad ne vien įsibėgėjimui nauda. O mažesni energijos nuostoliai tiek kraunant, tiek ekslpoatuojant, efektyvesnis aušinimas - kas pigina mašinos gamybą.
immortallt 2021-11-09 11:44
O akumuliatoriaus krovimas greitesnis, su ilgesniu tarnavimo laiku tau nėra aktualus ar reikalingas?
HardAxe 2021-11-09 12:51
net jei pilnai EV tai nėra pliusas, hibridam bus.
Kai pas tave 12khw baterija greitesnis krovimas/iškrovimas (regeneracija) bus labai naudinga.
conjurer 2021-11-09 14:41
Tai nėra tesla technologinė naujovė, toks metodas buvo seniau. Bet jie masiškai pradėjo gaminti celes tokiu būdu.
Tai savaime nebuvo labai būtinas dalykas, nes visi EV turi daug celių, todėl gali paimti kiek reikia srovės. Aišku pačia cele padidinus, jų telpa mažiau, dėl to reikia keisti kitur parametrus, kad būtų tas pas našumas per masę. Čia pagrinde kaip pliusą matau optimalesnį tūrio išnaudojimą.
Šiap greitas krovimas ir ilgas tarnavimo laikas, yra atvirkščiai proporcingi dalykai. Manau tai naudinga tik ilgoms kelionėms, dėl trumpesnių sustojimų. Kitais atvejais tai baterijų švaistymas, tiek EV tiek mobiliakams.
Beje kalbant apie tesla, jei jų tokio geros baterijos, tai kodėl yra švininė baterija, kuriai išsikrovus automobilis užsibrickina? Kas nors gali paaiškinti, kodėl nuo vienos sistemos negalima visko pajungti, ir pridėti kokių kondikų 12v srovės stabilizavimui?
immortallt 2021-11-09 15:22
Švininis akumuliatorius - standartizuotas, ir įrangos daug jai standartizuota. Taip buvo tiesiog pigesnis sprendimas, nei nuo ličio jonų kurti sistemą, kuri žemintų įtampą. Buvo ir oficialus komentaras tuo klausimu.
Nuo kažkurio modelio turėjo nebelikti švininio akumuliatoriaus. Nebijok, švininis akumuliatorius tikrai ne dėl patikimumo paimtas.
Greitas krovimas ir ilgas tarnavimo laikas yra iš dalies prieštaraujantys vienas kitam, išskyrus kai kalba eina apie pačių celių keitimas taip, kad mažiau šiltų, galėtų geriau išskaidyti šilumą ir pan. T.y. tavo teiginys tiesa, jei imi akumuliatorių ir tiesiog krauni greičiau, bet klaidingas, jei keiti akumuliatorių, o krauni tokia pačia galia, tarkime 200 kW.
conjurer 2021-11-09 16:24
Jei tu nori pasakyti, kad krauti pusę celių vienu metu ir kitas aušinti pasyviai, tai labai abejoju ar čia geriausia praktika. Tokie dalykai ilgiau laiko kai būna kuo mažiau temperatūros pokyčių.
Bet jei nori pasakyti kad akumų komplektai su naujom celėm yra greičiau pakraunami su ta pačia žala, tada pritariu. Iš tikro nelabai supratau ką norėjai pasakyti.
HardAxe 2021-11-09 17:14
Turbūt norėjo pasakyti, kad pakeitus celes į teslos tipo tu gauni didesnę teorinę krovimo srovę akumuliatoriui.
Jeigu krauni nuo tos pačios rozetės, tai nauji akumai mažiau šils sugerdami tą pačią seną galią. Tai kaip ir win-win.
immortallt 2021-11-09 17:22
HardAxe viską atsakė.
Tik pasikartosiu, Tesla bent planavo atsisakyti švininio akumuliatoriaus, bet jiems tada reikia perdaryti visą krūvą mazgų, kuriuos pirko iš rinkos kaip gatavus sprendimus. Perdarymas kainuoja pinigus, ir neturint pakankamo masto reiškia pabrangimą.
conjurer 2021-11-09 18:57
. Ypač žmogui kuris šią frazę yra panaudojąs kalbėdamas hyperloop. Panašu kad abu dalykai jam per sudėtingi.
Paimkim kompiuterio maitblokį. Ar ji brangesnis už akumą? Ypač kai poreikis daug mažesnis nei VDV, kur, kaip minėjau, daugiausiai elektros reikia elektros starteriui ir žvakėms.
Keisti voltažą iš tikro labai lengva. Ir net geriau nei visą elektroniką perorientuoti į kitą įtampą, nes tau vis tiek reikės 5V usb lizdų ir turbūt 12V pridegiklio lizdo. Iš baterijų eina DC srovė. DC<->DC konvertavimas dar pigesnis nei AC<->DC kurio reikia kompams. Šiap net nežinau kaip dabar važiuojanti tesla pakrauna tą akumą. Ar turi jau konvertuoklį (tokiu atveju švino akumas be prasmės ten guli), ar naudoja generatorių, ir nuo EV sukimosi krauna (papildomas svoris, ir didesni nuostoliai konvertavime). Bet kuriuo atveju. švininio akumo šalinimas atrodo kaip komponentų sumažinantis žingsnis.
Nesakau kad tai labai blogai, bet dėl tokių priežasčių mane erzina tesla. Perdėtai giriasi baterijomis, kurios gal labiau tinka automobiliams, bet nėra technologinis proveržis, o kitoje vietoje naudoja senovines technologijas.
P.S. 48V DC pliusai yra jaučiami tik su ilgais laidais. Tai gal gerai sunkvežimiams ar traukiniams, bet tikrai nebūtina lengvajai mašinai.
AAA000 2021-11-09 22:27
cia del dvieju dalyku. galvaninio atrisimo ir tesla negamina viso automobilio. na panasiai kaip kompuose yra ta batareikyte kur laikrodi ir bios nustatymu atminti saugo tik automobiliuose sudetingiau - labai prirista viskas prie 12V linijos standarto. visa elementu baze. ir ta dare vos ne 100 metu... seniau 6V buvo. tai gal vien 50 metu i 12V pereidinejo o daba dar prastesne padetis.
jei suprimityvint, grazint mechanikas visokias su kontaktinais jungikliais - tai lengva butu ismest.
licio akumai tai cia klausimas - kodel neideda tokio atskiro vietoj svino ... gal lepesni ar kazkas per daug sokineja voltazai. cia nezinau net as - nesidomejau per daug
conjurer 2021-11-09 22:53
Na akumo voltažas ir šokinėja, 12 kol neužkurta, 14, kai generas sukasi. Ličio baterijos duoda ganėtinai stabilų voltažą.
AAA000 2021-11-09 23:41
tu tiesiog nesupranti visu niuansu, nes mazai susidures. as tau daviau siaura pvz. bet aplamai visos linijos kur valdosi signalais yra to pacio 12V standarto. dar yra 5V - bet retesnis. dar yra tokia problema - kad uz kokiu 20m nusilpsta del laidu vidines varzos, del to netinka tas tavo 3,7 ar 5V. furose del to ivede 24V-sudvejino tiesiog. jei laidas prarudija, pradeda neveveikt visokios reles ir kita elektromechanika - kurt siektiek toliau. tu su tuo nesusiduri kasdien - nebent tik USB kabeliuose nori pasakyt veiktu USB kabelis uz 10m tuo susiktu laidu tarp kompu be tarpinio stiprintuvo su 5V? tas kabelis bent 2-3kg svertu, kad normaliai veiktu... taip kad nuvertini problema ir tiek. o kai per keitikli - nepatikima. turi keitiklis pasileist kad butu stabilus. nu galvaninis atrisimas - jei supaprastintai. nepriklausomas maitinimas.
aplamai standartas mazu voltazu, kad saugu. del to ir nekele. plius keliant DC - prasideda kontaktu prilipimas-susivirinimas...reles isdega... as manau kazkur 36V butu gal dar optimalu - nors apie 48V yra pasiulymu tarp auto gamintoju padaryt atramine linija ir viska perdaryt. paieskok intere - sita stuma berods audi ir porshe. bet kiti nepalaiko - nori mazesnio ar nekeist isvis. visa elektronika standartizuota... ant 3,3/5/12V... ir dar yra mazesni voltazai, ten isvis voltu dalys mikroelektronikoje... ir viskas ant 12V kaba, tame tarpe ir tavo keitikliu jegos elementai kur tu siulai naudot...... daugiameciai tarptautiniai standartai... niekas nenori knistis... net dabartines irangos nebespeja pagal senus stampuot... va ka reiskia tas akumas "pakeist"... primityviai - nesunku... viska ismetam. visus abs, klimato kontroles, varikliu cipavimus ir simtus kitu "siuolaikisku", piuse pasaulio visokios slamsto fabrikeliu reiks per nauja sertifikuot. tada keiciasi ir akumas... bet iskart kokie imortalai atleks - ES rinkos saugumo standartu neatitinka... tik afrikai ar indijai... va kaip ten surista tas suknistas akumas... pirminis sprendimas nepramastytas - nes buhateris koks nuleme. cia kaip su laiko sukiojimu - vienas glusas ivede, daba simtu saliu kruvu delegaciju pastangom neina nesamone panaikint... as elgciausi primityviau - priimciau salyje vienasaliskai - ir nenorit - neprekiausit viduje - kol nederinsit...tame tarpe ir su laiku - visa technika kur elektroniskai(hardvare) sukioja - neileidi - nes neatitinka "salies" normatyvo . ir tegu tada visi vazineja ir knisasi gamintojai patys taip negali elgtis - jei eksportiniai. o va biurokratai nors ir rytoj gali. bet nenori - specialiai vilkina. kysiu nori. akuma irgi galimetu ismest. bet cia net teslai per sunku. del to ir traukia per danti nes ta kiekvienas garazinis gali. modifikacija tokia. nes jam pofig standartai ar jei kazkas neveiks. o tesla - negali. per daug imortalu prikurto kosmoso cia biurokratine lazda per kita gala kala ir tiek.
conjurer 2021-11-10 00:06
Kad aš nerašiau kad reikia naudoti kažką kito nei 12V, ir net rašiau, kad daugiau naudoti yra prasmės fūruose. Perskaityk ankstesnes žinutes.
USB lizdai (taip jie reikalingi kaip ir puodukų laikikliai, kiekvienoje mašinoje, nes dabar turime kamščius, ir daug nuobodžiaujam vairuodami), galės gauti visus 12 Voltų ir konvertuoti tik išėjimo lizde. Dabar tam naudojam mažiukus pridegiklio konverterius. USB kabeliai gali būti 5m be stiprinimo, bet vėlgi kol duomenų neperduodi, gali duoti 6V ir už 10 metrų turėti apie 5V. Aišku aš to nesiūlau, čia kvaila įdėja.
Aš tik sakau, kad švininį akumą pakeitus konverteriu nuo baterijų 3.7V, dingtų dalis problemų, ir sumažėtų svorio tesloje. Nesakau kad reikia keisti elektroniką kitam voltažui, nes puikiai žinau koks tai užsiknisimas. Tiesiog sakau kad čia per daug baterijų, ypač kai jie turi labai optimalų variantą automobiliams.
Tik dabar nepagaunu kas čia vyksta, ar aš kažko elektronikoje nesuprantu, tarkim 12V neįmanoma gauti be akumo, dėl tarkim vėjo greičio ir panašiai, ar manęs visi nesupranta ir neįsivaizduoja kiek nedaug elektronikos reikia voltažo keitimui. O gal visi yra per daug musko fanai, ir mano kad jis negali būti neteisus, dėl to visi argumentai nesutampantys su jo tampa niekiniais.
Marius.brn 2021-11-10 19:40
Cia geras video apie 12V problema su tesla.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Lucid“ generalinis direktorius: „Tesla 4680“ baterijos nėra didžiulis proveržis - bet ar tikrai? (Video)