Brangiausias Prancūzijos inžinerinis megaprojektas – naujasis Reunjono jūros pakrantės greitkelis, kainuosiantis 1,6 mlrd. eurų (Foto, Video)  (1)

Naujasis pakrantės greitkelis arba Nouvelle Route du Littoral (NRL) statomas siekiant pakeisti esamą Reunjono salos pakrantės greitkelį, dar žinomą kaip Route du Littoral arba RN1. Tai yra brangiausias šiuo metu statomas Prancūzijos kelių projektas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujasis kelias sujungs du pagrindinius Reunjono salos miestus – Saint-Denis ir La Possession. Projektu siekiama užtikrinti saugesnį ir patikimesnį susisiekimą tarp dviejų miestų.

Greitkelis pradėtas statyti 2013 m. pabaigoje, o visas kelias turėtų būti paruoštas iki 2022 m. Numatoma, kad projektas kainuos 1,66 mlrd. eurų, iš kurių 715 mln. eurų kainuos 5,4 km ilgio viaduko statyba (bus ilgiausias Prancūzijoje).

Reunjonas (pranc. La Réunion) – sala Indijos vandenyne, Prancūzijos užjūrio departamentas (todėl oficialiai priklauso ir Europos Sąjungai). Salos skersmuo yra 50-70 km. Reunjonas yra maždaug 800 km į rytus nuo Madagaskaro ir kartu su Mauricijumi bei Rodrigeso salomis priklauso Maskarenų salų grupei, kurias 1511 m. atrado Pedro Mascarenhas. Salos sostinė – Sen Deni. 2021 m. sausio mėn. duomenimis joje gyveno 858 450 gyventojų.

 

Naujasis greitkelis pakeis šiuo metu eksploatuojamą šiaurės vakarų pakrantės kelią, kuris yra strategiškai svarbiausias salos transporto koridorius, kuriuo per dieną pravažiuoja 60 000 transporto priemonių.

Dabartinis plentas jungia Sen Denisą, administracinę sostinę, ir La Possession bei Le Port miestus, kuriuose sutelkta trečdalis salos gamybos, transporto ir paslaugų įmonių.

Esamas kelias, žinomas kaip Route du Littoral arba RN1, esantis uolos papėdėje, yra žinomas dėl jo pavojingumo, kurį lemia krintantys akmenys ir jūros bangos, besidaužančios virš jo.

Nors tai yra pagrindinė transporto infrastruktūra tiek žmonėms, tiek kroviniams vežti, dėl saugumo ji turi būti uždaryta vidutiniškai du mėnesius per metus.

 

Naujasis pakrantės kelias bus 12,5 km ilgio ir sudarytas iš trijų pagrindinių segmentų, įskaitant 5,4 km ilgio pakrantės viaduką ir du kelius (tarp jų ir La Grande Chaloupe-La Possession sankasą).

5,4 km ilgio viadukas statomas palei pakrantę nuo Saint-Denis iki La Grande Chaloupe. Viadukas stovės 20–30 m aukštyje virš jūros lygio ir bus 70 metrų atstumu nuo kranto. Paaukštintas greitkelis bus 30 m pločio su dviejų trijų juostų konfigūracija, kurioje tilps autobusai, automobiliai, pėstieji ir dviračiai.

3,6 km ilgio kelias tarp La Grande Chaloupe ir La Possession bus dviejų trijų juostų kelias. Tikimasi, kad La Possession sankasa sudarys kitą naujojo jungiamojo kelio dalį.

Tęsinys kitame puslapyje:

Pasidalinkite su draugais
(25)
(2)
(23)

Komentarai (1)