Dar negaminamas „Tesla Cybertruck“ buvo atnaujintas - teko sureaguoti į pasikeitusias rinkos sąlygas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-12-06 20:18
va cia tai skamba labai gerai. pagaliau pradejo konstrukcija keist is esmes. pagaliau naudos elektros suteikiamus privalumus. pvz uzsilenkus vdv architekturos automobilio varikliui - masina isvis nebevaziuoja. o cia dar puikiai vaziuoja ir uzsilenkus vienam. ir uzsilenkus dviem. ir net trim varikliams. aisku tobulint ten pilna bus dalyku. va cia jau realios NAUJOVES. ir vien del ju pirks kruvos fanatu.
iPienius 2021-12-06 20:54
kaip cia neprivemei, kad baterijos niekam tikusios?
poi 2021-12-06 22:31
iPienius2021-12-06 20:54 - o kada kas sakė kad jos netikusios? Jas kaip ekologiškas transporto priemones vadinti negalima, bet kaip transporto priemonė tai afigenas variantas jei tenkinantis kilometražas yra (na neskaitant šito grabo, bet aš prieš ir džipus/SUV'us) Aš už emobilius, bet prieš kad jas vadina ekologiškomis/draugiškos aplinkai-jos tiesiog nieko bendro neturi. AAA - spėju panašus požiūris.
Benediktas 2021-12-06 22:38
VDV ekologiskesnes? Kur prieš nosi dūmų paleidžia?
kestutisz 2021-12-06 23:18
Na nžn, vat šiuoj vietoj aš kiek skeptiškas. "kompiuteris ir keturi varikliai atliks geresnį darbą nei bent koks mechaninis diferencialas" - su mechanika tu žinai ko tikėtis (kaip važiuos fwd, rwd, awd), o su softu (ir kiekvienu atnaujinimu, kiekvienai situacijai) jau beliks tik tikėti. Taip, ir su vienu varikliu gal galėsi nuvažiuoti iki servisiuko, bet tik ramiai ir be posūkių :) Aišku mechanika irgi gali sugesti, bet ten kur kas akivaizdžiau nei bug'as softe.
poi 2021-12-06 23:24
O nauji anekdotai ateina. Geriausias iš jų cituoju : "net jei elektra būtų pagaminama visu 100% iš anglies, jemobiliai būtų vis tiek ekologiškesnesni" Pefrazuoju - Jei nešiki savo kieme, tai nereiškia kad pas kaimyną nepalieki tonos šūdo. Nes šūdas yra šūdas, o jei šūdą nori perdaryti į mešlą - tai papildomai kainuoja, bet kažkodėl iš karto nėra susimokama už tą perdirbimą. 2/3 energijos pagaminama iš iškasenų, tik 5% ličio baterijų yra perdirbima ir nėra pigaus perdirbimo varianto šiandien, bei jų gamybai panaudojama oi kiek resursų, taip pat saulės baterijų plokštės nelabai te jau jos nekaltos pasirodo... Galima dar vardinti ir vardinti... Tik problema kad kaip ir antivakseriai, nesugebate tiksliai pasakyti didžiausius jo pliusus, o jie yra ir labai geri yra. Deja smegenėlių ląstelės nesugeba padaryti išvadų.
AAA000 2021-12-07 12:02
cia tiesiog tavo nepasitikejimas softu, nes jis turi savybiu - kad buna nusimusa labai kritiskai suderinimai bet sita tavo baime niekuo nepagrista. iracionali. tu gal mazai susidures - kaip ten viskas veikia. paprastai tada isijungia kokie nors apribojimai elektronikos lygmeny. baziniai. ar net tie patys "seni geri" mechaniniai principai - jei ir jegos elektronika nusminga. arba issijungia ir nebegali paleist. problemos pagrinde tik sistemu suderinamume - o ne suvaldomume. tie "atnaujimai" dazniausiai buna butent cia. kokie nors papildymai - kur itraukia papildomas galimybes ar naujus suderinamumus. nu pvz buvo tik is konsoles + is "firminio" distancinio pulto . o pridejo dar ka nors distancinio ir is telefono. ar is dar kur nors, kas atsirado kai didieji sofro gamintojai pridejo funkciju. ko nebuvo pirminiam variante. valdomumo esmes paprastai jau niekaip nebepakeicia. kas ideta mechaniskai. klaidas dar kokias pataiso. jei islenda laike. nieko ten nera sudetingo - kai susipazisti pirmines softo versijos buna tipo "zalios" - grubus valdymas. jei tu tobulinsi iki idealo - niekada neisleisi i pardavima elektromobiliu terminai gi buna. dazniausiai isvis koki suda tepatobulina - isvaizda tipo... neverta net diegtis - jei tave sena versija tenkina. va su grynai mechaniniais sprendimais sito negali isvis but. ten vienas variantas, JAU PARINKTAS IS ANKSTO. ir tu "suristas" su juo. jei tu galvoji kad sito sprendimo kompiuterizuotose sistemose nebera - tai klysti. jei imt paprastai -cia panasiai kaip su sakykim valdoma sklende. mechaniskai buna tiesiog parinkta skyle. ir sklende arba uzdaryta, arba atidaryta. o elektroniskai ta pati sklende. bet dar ir pradarymo laipsnis kontroliuojamas. yra tarpines fiksuotos bukles (norimo didumo intervalais - kas jau keiciama TIK softu). jei stimpa elektronika - tai tarpiniu bukliu nebelieka. lieka tik mechanines padetys. uzdaryta arba atvira. va kazkas tokio... softas tiesiog pasidaro neaktyvus tos dalies. o ne "sugenda" o tie kur atstatineja/derina - tiesiog uz mane ir tave geriau zino kur kas nustipo. ir kaip aktyvuot. arba buna gamykliniai/remontininku softai - su platesnem reguliavimo galimybem, bet su sansais "uzlenkt" iranga - jei nepatyres naudoja prilenda prie tokio as arba tu, ir "sugenda"
kestutisz 2021-12-07 12:42
Čia aišku šakėm ant vandens kol neparodyta konkreti schema, bet jei tarkim 4 nepriklausomi varikliai tai kam išvis transmisija su diferencialais kurie galbūt išgelbėtų softo problemos atveju, bet nuostolius generuotų visada. O softas.. na nžn, perdaug matau jo rašomo arba rašinėju pats :) Va turiu su pora variklių riedlentę, paspirtuką - ir visai nenorėčiau, kad kitaicai su kokiu updeitu įdėtų kokį nors "AI" kad man pagelbėtų posūkyje - garantuotai kelionę baičiau greitosios pagalbos ar paskutinio atodūsio autobusiuke. Mechanika jėga! :) Edit - tiesa, jau ir paprastam auto ABS/ESC/ir pan jau visą tą daro, patys pristabdo ratus, "visureigiuose" galą įjungia elektroninė mova, bet niekas į posūkių medžius netikėtai neišsilaksto tai gal ir viskas atidirbta. (jei nepradės daryt nuo nulio savo :)
AAA000 2021-12-07 20:24
softas niekada negali daugiau nei yra prikista mechanikos. o mecanika niekur nedingo. tiesiog ji pradedama naudot kitaip. atsisakoma ne pacios mechanikos, o tiesioginiu mechaniniu valdymo budu. nes jie riboti. tu matyt neteisingai isivaizduoji procesa. isivaizduoji, kad viskas pasalinama. o is tikro pakeiciama tik kitu principu. ir tiek. is esmes sudetingesniu dar. pvz sakykim greicio valdymas. gali but tik du pedalai - tik didinimas. o kitas tik mazinimas. ir kai nera pavaru ar greicio deziu - tas daroma labai greitai. bet zmogui toks principas per sudetinga valdyt. jam reikia atokvepio momentu - tarpinese padetyse. pvz leti greiciai- kai nereikia sutelkt koncentracijos i tikslu vairavima. arba dideli greiciai - tu nepradesi sukiot vairo staigiai - nors galetum su mechanika. softas cia pakeicia situacija. sistema tik su greicio davikliu. ir perjungiami rezimai. nori patikimumo - dubliuoji. jei sugenda elektroninis valdymas - pereinama prie "bazinio" - leto greicio reguliavimo. kad spety zmogus reguot i situacija. jei sugenda net "bazinis" - greicio reguliavimas nebevyksta - atjungiama isvis. ir viskas. visiskai saugu. mechaniniai viso sito "analogai" po puse tonos sveria... aisku galima pagamint, kad veiktu ir nesaugiai, kaip Teslos - kur kala i siena jei spalva neidentifikuota - bet nemanau, kad tuo uzsiimines normalus automobiliu gamintojai