Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2021-12-08 21:56
Čia tas elektrinis laivas kurį minėjo Imortal? 300 km ir 100 konteinerių? Didysis pasiekimas akumuliatorių startas laivuose? Backupas dyzelis... Parodo akumo vietą laivuose... Kaži sugebės atpirkt akumų + laivo išlaikymo kainą vs vėjo jėgainė sausumoje?
P.S.
Come On... ir dar japonai... Jau geriau būtų pagaminę iš tos elektros vandenilį ir švariai pargabenę ramiai sau pilstę į savo naujus mirai
Benediktas 2021-12-08 22:32
Pagooglink electric battery ships. Rasi daugiau
HardAxe 2021-12-08 23:16
Pvz Lietuvai perkant elektrin5 Nidos keltą kokio reikėtų elektrinio atstumo?
Turbūt be 500km užjuoktumėt?
Laivui atsarginė maitinimo įranga gali būti mirties ir gyvybės klausimas audringame vandenyje. Būtų visiška beprotystė nedėti backup generatoriaus.
Pažiūrėk kas darėsi kruiziniame laive prie norvegijos vien todėl, kad sustojo jo varikliai.
immortallt 2021-12-09 08:59
Taip, laivas kuris skirtas aptarnauti palei krantą išsidėsčiusias vėjo jėgaines turi galėti apiplaukti pasaulį.
Taip ir automobilis turi iki 100 km/h įsibėgėti per mažiau nei 5s, tikti persikraustymui, būti pigus, ir galėti nuvažiuoti bent 1000 km vienu "baku" (nors nei kraustėsti kada, nei važiavo be sustojimu 1000 km).
Tiesa, nesu tikras, kiek toks laivas realiai reikalingas, nes baterijų perkėlimas yra problematiškas, tiesa, mažesni elektros nuostoliai, nei perkelti krūvį. Bet gal paprasčiau būtų tiesiog kad visada laukia bent vienas laivas su tuščiomis baterijomis.
Kitas dalykas, kažkaip dvejoju, kad nutiesti tą kabelį tiek jau neišsprendžiama užduotis. Aplink Japoniją vėjo jėgainėms didesnis iššūkis yra taifūnai.
gytis13 2021-12-09 11:08
Čia toks žaidimas "atspėk ateitį" daroma kažkas kas dabar neapsimoka ir neekonomiška bet tikimasi kad ateityje pasidarys ekonomiška. Visgi "akumuliatorinė" energetikos ateitis ima atrodo nieko gero nelemianti, kainelės bus neblogos
conjurer 2021-12-09 11:54
Bet kelte nuo atstumo priklauso kiek per parą galima pergabenti klientų. Na nebent krautųsi nuo stiprios srovės, ir galėtų pasikrauti vienai kelionei kol visi sulipa.
HardAxe 2021-12-09 12:06
Nidos atveju turbūt pasikrautų.
laipinimo ir plaukimo laiko santykis dėkingas.
immortallt 2021-12-09 13:38
Keltas į Kuršių Neriją plaukia panašiai laiko, kiek vyksta išlaipinimas/įlaipinimas. Paimsi 2x didesnės talpos akumą nei reikia, krausi iki 75%, iškrausi iki 25% ir bėdų neturėsi. Akumas tarnaus labai ilgai, krovimas bus greitas. O didelės galios laidus pravesti irgi ne bėda. Dar žiūrėk kad nebūtų pigiau krovimą daryti tik Klaipėdos pusėje ir kad 50% akumo išnaudotų plaukiant į abi puses, ir nepakrautų akumuliatoriaus per vieną sustojimą, dviem plaukimams, kaip greičiausiai ir bus.
kestutisz 2021-12-09 14:06
Nidos kelto nėra. Ok, yra tekę vaikystėje tradiciniu keltu plaukt iki ten - praktiškai visa diena pirmyn atgal, su valanda laisvo laiko Nidoje, tai kiek suabejočiau jog užtektų baterijų :)
O šitiems iki Smiltynės.. - jei ne kokie aplinkosaugininkai tai turbūt užtektų aukštai pakabinto lyno ir traukti kaip funikulierių :) O dar geriau - tiltas.
Benediktas 2021-12-09 14:42
Kai trūksta laiko pasikrauti, visada galima sukeisti akumuliatorius, su jau ikrautais. Tik reikia patogios fizinio įkrovimo, iškrovimo sistemos.
immortallt 2021-12-09 22:41
Em, lietuvių pagaminti laivai plaukioja po 300 km, fiziškai, ir ne Baltijos jūroje, o daug atšiauresnėse.
Taip, reikia Kuršių Nerijai tilto - investuoti po kokius 60k€ į infrastruktūrą per gyventoją! Nu tikrai logiška, tam kad 4 savaitgalius per metus, su nudrožtomis mašinomis keliasdešimt tūktstančių turistų nereikėtų eilėje laukti. Ok, galim statyti, tik tiltu pervažiavimo mokestį kokį 1k€ įkalame, čia į vieną pusę.
AAA000 2021-12-09 22:51
o ko tau blogai laisvas pajuris? Latvijoj gali privaziuot ir naudotis be problemu. tik pas mus nesamones kazkokios. tiltas turi but nemokamas, ir ivaziavimas neribotas. jei nori 100k masinu vasara ivaziuot - reikia tiek stovejimo vietu ir padaryt. daba padare indenu rezervatus kazkokius ir issikalineja su beprasmem rinkliavom. o liaudis varineja i kitas salis ir Lietuva praranda pinigus. as galiu pasakyt jei ten surenka kokiu 50 milijonu is aiksteliu ir perkilojimo rinkliavu - tai praranda kokiu puse milijardo PVM vartojime. tas labai gerai pasimate per koronos epidemija, kai uzkiso sienas. visos kaimu baliavojimo sodybos-girdyklos atsigavo. net ziema per salcius savaitgaliais penktadieni srautai masinu i provincijas-sekmadieni atgal. neturi kur detis liaudis jau, pinigu vartojimui turi - bet isleist negali...
per tokius kaip tu buhalterius, sudinai gyvenam ir ES siknaskylej randames... nes tik visokius monopolius kuria ir tarpininkeliu firmeles. ivaziavimu ir stovejimu rinkliavos ir yra parazitiniai tarpininkai - kur nieko papildomo nekuria - tik jau esama infrtastruktura mirtinai nudrozia. kad statyt kelias papildomas aikstelias - stato kazkokias tvoras ir apskaitu sistemas ir dar stebejima viso sito savo sudo... tvoriniai kazkokie...
koks aplamai tikslas keliu pralaiduma didint? jei negali galiniam taske nieko nuveikt. nes nera kur sustot.
immortallt 2021-12-10 15:46
Išasfaltuoti reikia Kuršių Neriją ir užteks visiems vietos pasiparkuoti!
Pinigai neriboti! Tai kam mes dirbame? Kiekvienam Lietuvos piliečiui skiriame po milijoną eurų į mėnesį, ir gyvensime gerai, ir dar dirbti nereikės!
Antibuhalteris atsirado, su neribotais ištekliais, neaišku iš kur, kuris negali suprasti, kad viskas, įskaitant gamta, gražus kraštovaizdis, yra ribotas išteklis. Ir į Kuršių Neriją neribojant eismo, neliks ko ten važiuoti. Ai, bet tu antibuhalteris, tau gerai sąvartynai ir apleistos industrinės teritorijos vietoje gražių gamtos vietų.
Tie kurie važiuoja į Kuršių Neriją, arba visai nevažiuoja į užsienį, arba ir važiuoja į užsienį, arba į Kuršių Neriją važiuoja ne sezono metu, kai nėra žmonių kaip silkių. Tad čia būtent tavo buhalterinis mąstymas pasireiškia, jei galvoji, kad žmonės važiuoja į užsienį ilsėtis, o ne į Nidą, nes prie kelto eilės. Važiuoją į užsienį pakeisti aplinką, pamatyti daugiau pasaulio, o galų gale Kuršių Nerija yra maža teritorija, kurią suturistinus, praras savo grožį ir važiuos nebent geziukai palapinėse miegoti, prišikti į krūmus ir bambalių primėtyti.
kestutisz 2021-12-10 17:26
Pinigų yra kiek tik nori - berods kaip tik Smiltynės Perkėla pvz išmesti nori ar ne 20mln pinigų faktiškai išsidirbinėjimui - administracinio pastato statybai. Be to tiltas tai visgi kiaurą parą veikiantis - ta pačia dvirka užsinorėjęs jūros ar saulėtekio mariose galėtum nuvažiuot. Niekas ir nesitiki jo nemokamo - jei kainuotų tiek kiek keltas (ar net brangiau vien dėl laiko taupymo) nematau kad tai kažkaip labiau tų "nudrožtų mašinų" ten važinėtų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šis elektrinis laivas veiks kaip tanklaivis, bet plukdys ne dujas ar skystą kurą, o... elektrą: kaip tai įmanoma?