„Peugeot“ pristatė naują aplinkai draugišką furgoną - 400 km be žalingų emisijų, o energijos papildymui reikės tik 3 minučių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

evaldosia 2021-12-16 17:47
perteklinės energijos žiemą nėra lietuvos sąlygomis.gamina na gal 40 procentų kurių reikėtu vartojimui padengti.kitas kilovatvalandes perka iš kitų šalių.ar čia energetinė priklausomybę taip panaikinome nuo rytų kaimynės? ar auto maitinamas gamtinėmis dujomis labai kenks orui miesto centre? aš manau kad nekenks.gamtinės dujos varys variklį ir žiemos laikotarpiu šildys saloną.vasarą geriau būtu baterijos.
Benediktas 2021-12-16 18:08
Kiek pamenu, tai dujomis varomo variklio išmetamos dujos ypatingai smirda, plius tas pats C02. Plius importuojamas kuras. Kaip supratu jau paruošti dideli vėjo jėgainių parkų projektai Lietuvoje.
Xdmin 2021-12-16 18:16
Gal dar pastatykit zaibolaidi salia, irgi nemokama energija. Tiketis kad vandenilis bus pigus nes elektros yra perteklius manyciau trumparegiska, nes tai neturetu buti labai daznai, tai reiskia ir neiseis pagaminti jo visada ir dideliais kiekiais uz zema kaina. Taip pat ta nemokama energija manau greitai bus pradeta saugoti baterijose, tai to sanso pigiai gauti elektros isvis gali nelikti.
immortallt 2021-12-16 20:16
Lietuva elektros šiaip pakankamai nepasigamina, kol kas. Elektros trūkumas juntamas dabar dėl to, kad dujos subrango ir pasimatė, kiek elektros gaminama dujomis. Realiai trūkumo rinkoje nėra, o neužilgo bus ir perteklius, tik tą perteklių galima prasmingiau naudoti. Elektros pertekliaus tiek, kad patenkinti viso transporto poreikius niekada nebus, nes tai reikštų, kad reikėtų pastatyti 2,5 karto daugiau atsinaujinančios energijos tam, kad užtektų ir vandeniliui gaminti. O koks tikslas tau bus statyti 2,5 karto daugiau nei reikia rinkai ir gaminti elektrą vandeniliui gaminti nemokamai? Omeny, vandenilio patenkinti tik kelių transporto, vien Lietuvoje reikia 120% kitų elektros poreikių tenkinimui ko reikia. Jei reikėtų kokių 10-20%, tada ok, gali naudoti kokią naktinę ar šiaip kada perteklius susidaro, kai turi 120% - tu tampi pagrindiniu elektros vartotoju. Elektros energijos sąnaudos vandenilio gamyboje sudaro mažą dalį kaštų, užtat įranga kainuoja daug. Elementariai pasaulyje dar nėra net didelės galios elektrolaizerių ar įrangos, keli MW yra didžiausi. Dabar turėtų iki 2025 ES pastatyti 100 MW elektrolaizerį, su 90% ES subsidija... Ir tai nėra kalbos apie komerciškai pelningą veiklą. Visos vandenilio papildymo stotelės statomos su subsidijomis, nes vieno automobilio papildymas stotelėje turėtų kainuoti 25€ vien už pačios stotelės įrengimo kaštų atpirkimą, bet palūkanų, be žemės kainų, bet jokių ten stoginių, apšvietimo, žmonių, aptarnavimo kaštų, ir be kuro kainų, be slėgių keitimo kaštų, įrangos remonto ir t.t. 25€ už baką vandenilio, kuriuo nuvažiuosi 700km. Pridėk vandenilį, veiklos kaštus, ir dar pridėk žalio vandenilio gamybos įrangą. Gausi už 700km kokius 150€ vien tik kaštų, dar be pelno.
Benediktas 2021-12-16 20:46
Vandenilio vienintelis privalumas, kad gali greičiau prisipilt, kol negalvoji apie kainą. Žinoma greitis patrauklu, kiti gal pasirengę už tai 3x mokėti. Tubut i tai Toyota deda viltis. Ok bus 2 tipu masinos, vieni 3x pigiau vazines, retais atvejais sugaisdami 3x daugiau laiko uzsipildumui, nes visais kitais kartais krausis per nakti namuose arba prie darbo.
immortallt 2021-12-16 21:25
Jo, tik vandenilio papildymo stoteles įrenginėti turės per 5 km nuo kitų pastatų ir per kilomėtrą nuo pagrindinių kelių, nes pradės masiškai protestuoti, kai kokia viena į orą išlėks. O išlekia. Toje pačioje Norvegijoje irgi uždarė vandenilio stoteles po to, kai viena išlėkė į orą. Jei jau norėsi greito "pakrovimo" tai bus akumuliatorių keitimas ant konkurencijos. Kaina daug mažesnė. Vandenilio teorinis pranašumas, kad gali dideles talpas turėti palyginus pigiai, t.y. jų talpa santykinai pigi, čia jei stacionariam naudojimui. Bet vėlgi, stacionariam naudojimui yra vystomos natrio jonų baterijos, kurių svoris bus kokius 2x didesnis, o kaina 2-3x mažesnė potencialiai. Ir tada suskaičiavus visą įrangą, vandenilis ir tada neaišku kada atsipirks, ypač turint omeny ypač mažą efektyvumą tokios sistemos. Realiai vandenilį matau kaip reikalingą chemijos pramonėje (jei CO2 laidojimas nebus pigesnė alternatyva, o panašu taip ir gali būti, ypač jei pavyks iš CO2 pradėti gaminti kokius kietus produktus, tada atpigtų stipriai logistika), ir dar galbūt lėktuvams. Net laivams nelabai tinkama.