Svarbus pokytis: katalizatorius servisuose bus galima tik pakeisti, o ne išpjauti. Kodėl toks sprendimas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2021-12-29 13:42
Dar viena nesąmonė. Vistiek senas katalizatorius neveikia, tai kam jį laikyti. O naujo efektyvaus neįpirksi taip lengvai. Gal dėl to dalelių filtro tai teisybė, tas tikrai nuo taršos saugo.Bet irgi brangus.
immortallt 2021-12-29 13:55
Tai kad neišgali, nepateisina kažko nedarymo ar darymo: "Aš neišgaliu eiti į šaudyklą, todėl šaudau į antivakserius". Tiek kad toks sprendimas realiai palies nebent didžiuosius oficialius servisus.
sigun 2021-12-29 20:31
Jeigu būtų daroma ne dėl varnelės, o protingai, tada tikrintų tech apžiūroje. Tada pats nenorėsi išpjaut, nes žinosi, kad nei technikinės nepraeisi, nei kam parduosi Lietuvoje. Tereikia automobilių modelių-modifikacijų-metų lentelės kaip su co2. Ir duoti dar kelis metus atsikratyt iki 2010m pagamintų automobilių parduodant rusams ar dar toliau į rytus. O tada jau tikrinti visus (išskyrus rudus numerius) kaip turinčius pagal sumažintas leistinas normas. Pvz. Anglijoje nuo 2018m vidurio pradėjo tikrinti DPF filtro buvimą pagal dalelių kiekį. Nuo tos dienos apžiūros nepraeinančių dyzelių kiekis padvigubėjo. Katalizatorių ir brangiųjų metalų apskaita irgi neblogai, kai turėtum dokumentais pagrįsti nuo kurio automobilio nuimta ir iš kur gauti metalai, bet ji žymiai brangesnė ir lengviau pasislėpt.
kestutisz 2021-12-30 12:12
Jei tikrins ir "visuomeninį" (tiesa, nžn kokokios ten visuomenės, bet dažniasuiai labai privilegijuotos) transportą - ok.
immortallt 2021-12-30 12:36
Ką visuomeninį? Transportą? Nėra tokio, yra viešasis. Jam TA taikoma ta pati.
Pumper 2021-12-30 14:10
Seniai reikėjo tokio sprendimo, su išpjautu katalizatorium/dpf važinėti nelegalu, bet jį servise pašalinti kažkodėl legalu. Nulis logikos, kaip ir su diplominių darbų pardavinėjimu: pristatyti universitete kaip savo darbą nelegalu, bet pirkti/parduoti legalu.