„Bobcat“ pristato pirmąjį elektrinį kompaktišką krautuvą pasaulyje - jis bus giriamas ne tik dėl aplinkosauginių priežasčių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ZeroFM 2022-01-07 18:44
Skidsteer hidraulinio skysčio telpa max 60l. Kai darbo dieną atlaikys baterija tada nice bus
Benediktas 2022-01-07 19:15
Nera taip mažai jau. Each charge can support common daily work operations for up to four hours of continuous operation time and a full day of operation during intermittent use. Bet aisku, lauke ir kur nesvarbu triuksmas geriau VDV kol kas. Bet viduj jau toks daiktas turi privaluma dėl tylos ir duju neiskyrimo.
radioaktyvas 2022-01-08 04:13
Aišku tai pirmoji versija. Vėliau gal leis per nusileidžiantį stalčių su europadėklo vežimuku įstumti ar ištraukti pakraunama akuma. Kaip bobcatas gaminantis statybine technika gali sukurti savo mobilaus akumo standarta. Jei reikia kur tokių akumų nuveža spec priekaba su akumais kuri gali būti ir pakrovimo stotelė. Jei reikia ta stotelė gali tarnauti su pniaumatiniais kūjais dirbantiems statybininkams kaip energijos šaltimis. Jei reikia tokia stotelė gali tarnauti kaip vežiojamas akumuliatorius pasijungti saulės paneles ūkyje. Jei reikia tokia priekaba su akumais pasijungi ir nusiveži jau pakrauta į savo trobele kur nors prie raisto energijos tiekimui. Aišku pajungimo standartai taptų atviri, nes galėtų kopijuoti ir kiti gamintojai tuo pačiu standartu pristatydami kokia preke pavadinimu leedog. Privalumas tas jei atsiras kopijuojančių pagal viena standarta tada pirkėjas bandys kombinuoti dalį technikos su originaliu bobcat kas leis neinvestuojant į rinką turėti ją intelektinės nuosavybės firfintojo sąskaita, o jei atsiras bandančių nukrypti nuo standarto visi žiūrės į tą gamintoja kuris palaiko standartą ir būs tikras, kad jo investicijos nesudegs su kištuko pasikeitimu ar akumo forma.
AAA000 2022-01-08 11:23
patys jie akumu negamina standarta is esmes ivedineja tie, kas celes gamina. o cia akuma tik uzsisako kaip paslauga. jie realiai tegali tik "pageidaut" kazkokios celiu komplektacijos. ir problema cia tame - kad jei jie parinks kvaila komplektacija - nesuderinama su dauguma - jie ilgalaikej perspektyvoj pralos klientus. va Tesla jau beveik gali standarta isivedinet - nes jie susipirko ir celiu linijas. bande beja - bet neisejo nes technologine nuosavybe ne ju, o Panasonic. tiesiog jie isskirtiniai labai stambus klientai su partnerio teisem. bobkatui to niekaip nepasiekt. jie nisinis sektorius. taip kad kis belenka ka pigiausiai gauna. ir neturi labai pasirinkimo. celes yra kaip kuro rusis. yra benzinas ir dyzelis. o savu modifikaciju nelabai isivesi. skirtingu oktaniniu laipsniu ir pan. celese lygiai taspats. 3,6-4,1 voltazo cele. jei licio. ir kazkokios populiaresnes komplektacijos - pvz 1/3/5/10 celiu blokai.
Benediktas 2022-01-08 11:36
Kas baterijas grynai gamina, nebutina jiems sugalvoti inžinerijos, kaip bobcatas, užsimaus batarke ir kaip nusimaus krovimui. Bobcatas duos duomenis, brezinius, kokios formos batarke turi but ir pasiulys visiems gamintojams. Kas pasiulys geriausia kaina/parametrai, tie ir gamins. Bobcatui visiskai nebuti paciam gamintis bateriju. Jei tu noriu gaminti elektrinius dviracius, tau nebuti paciam ir baterijas gaminti - tu jas nusiperki. Kaip ir dabar paimk bet kuri nesiojama elektrini prietaisa - kiekvienas turi savo akumuliatoriaus geometrijos forma. Bosho neuždėsi Makittai. Net nenori jie to standarto, nes nori uždirbti ant akumuliatorių. Bet isardzius ju akumus - tiek pas Bosha tiek pas Makitta, greiciausiai rasi standartines 18650 cilindrines celes. Tik dabar kita problema - kad truksta bateriju gaminimo pajegumu pasaulyje. Bet cia prasiples licio gavybos ir bateriju gamyklos pasistatys (kiek suprantu daug ju stato) ir isisispres. Bus daug ličio bateriju gamyklu - nesisvengiamai prades konkuruoti tarpusavyje, kas bus gerai vartotojams.