Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sigun 2022-01-14 23:01
Bėgiai žymiai brangesni ir nelankstesni už kelius, bet užtai bėginės transporto priemonės žymiai efektyvesnės. Ir tai apsprendžia jų panaudojimą: kur didelis fiksuotas srautas - bėgiai, kur per mažas - keliai. Viskas aišku su mikroautobuso role - išvežioti žmones iki jų namų. Bet jeigu jam dar tenka važiuoti bėgiais, tai rodo, jog bėgiai realiai nepanaudojami, jeigu lieka laiko ir vietos tokiems mikriukams. T.y. geriausiu atveju čia taisomos planuotojų padarytos klaidos pavadinimu "bėgiai į niekur". Blogiausiu - bus bandoma panaudoti valdiškus pinigus bėgių tiesimui į niekur.
AAA000 2022-01-15 01:15
pagal mane protingiau yra perveziot busus ir furas gelezinkelio platformom, kaip daroma eurotunelyje i Anglija. sita paslauga normaliau isplest. standartizuot ten kokius uztvirtinimus. naudot ir laivuose.
suleist auto tiesiogiai ant begiu gana kvaila - nes ten yra centralizuotas srauto valdymas. masinistai "priristi". keliai yra chaosine sistema. dvipuse. tektu begius dvigubint visur kaip minimum. kazkaip sprest apvaziavima - jei rimtesne avarija... kvaila gana ideja. pas japonus tiesiog labai isvystyta begiai (del kalnu - nes begiai pigiau nei tuest auto kelias) ir daug apleistu ar neaktyviu trasu - tai kaimuose gal ir pritaikoma. sibiruose irgi yra tokiu variantu, nes keliai nepravaziuojami tampa per kelis men ar savaites. begiai tik po desimtmeciu "issikecia".
immortallt 2022-01-17 17:38
Nu dar gali tiesiog bandyti spręsti kitą planavimo ydą - autobusų ir traukinių tvarkaraščių prastą suderinamumą, ar tiesiog, per ilgą laiką pasikeitė labai stipriai demografinis pasiskirstymas šalyje, kaip ir pas mus, ir tiesiog bando prisitaikyti.
Tiesa, 60 km/h greitis yra žiauriai jau lėtai kaip bėginiam transportui.
O šiaip klausimas, kiek tokia transporto priemonė kainuoja, tiksliau, galėtų kainuoti, padidinus gamybą tarkime iki 1000 vnt. per metus. Na ir dar tą priemonę elektrifikavus.
AAA000 2022-01-18 01:37
tu aiskiai nesuvoki problemos esmes vel savo buhalterizma bandai kist. atseit "tvarkarascius" reikia paderint. autobusu ir traukiniu taip tik grynas buhalteris gali sugalvot. nes visos tavo "idejos" neperzengia buhalterizmo siauraprotiskumo ribos...
gelezinkeli sugalvojo tikrai ne buhalteris. bet buhalteris - kai jau pastatyta ir sukurta infrastruktura - pradeda "optimizuot". psiaudo sutaupymo mentalitetas. ubagavimas - jei lietuviskai. kai neprivalgai - pradedi ta maista dar labiau taupyt... vartoji pagal "tvarkarascius" ir grafikus, - "laimi" kazkoki neesmini rodikli pries "netaupancius" ir pasijauti kazkokiu genijum...
va cia ir yra "tvarkarasciu" derinimas
kai japonai ne tvarkarasti derina - o sukure iranki, kuris deda ant tvarkarasciu... nes yra nebenaudojami keliai (likutinis resursas) kur tvarkarasciu ivedinetojai - riboto intelekto buhalteriai - galutinai sufailino...
o tau cia jau aplamai vaidenasi kazkoks transporto renesansas... kai cia nisinis buhalterizmas kazkoks, lavono apiplesinejimas...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Po 10 metų darbo - Japonijoje startuoja neįprasta transporto priemonė: panašių bandymų būta ir prieš šimtmetį (Video)