Tai, kas atrodė neįsivaizduojama - tampa realybe: baterijų keitimo stotelių Taivane greitai bus daugiau nei degalinių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Marius.brn 2022-01-14 19:32
Ir čia yra tikras indelis i ekologiska transporta ir svaresni rytoju.
Benediktas 2022-01-14 20:14
Žinoma gerai. Tik dar kad nereiktu pačiam kilnot. Viena pakeisti motoroleriui ir tai labai gerai, kita lengvajam automobiliui. Butų gerai kat privažiavus prie kažkokio aparato, jis pakeistų automatiškai. Manau tai galima padaryti.
Marius.brn 2022-01-14 20:45
Viena baterija sveria 9kg, islaidos automatizavimui, kaip tokiom baterijom, tiesiog manau neekonomiska. Kas del EV, tai beabejo, genialu. Norvegijoje NIO jau pastate pirmaja keitimo stotele ir siemet zada 20 keitimo stoteliu.
Benediktas 2022-01-14 21:21
Tai tu cia kalbi apie motorolelio baterijas, dabartines. As bandau isivaizduoti masinos baterijas ir kai vairuoja glezna moteris dzipa, kuri pati sveria 45kg ir jai reiktu koki 150kg pakeisti bateriju ir nesuprakaituot, neissipurvinti. Neimanoma tokiam zmogui ispildyti tokias salygas paciam. Bet automatizuoti galima. Ivedus bateriju standarta. Taip butu issprestas pagrindinis bateriju minusas - laukimo laikas, jei nenori sustoti pusvalandziui, jei labai skubi.
Marius.brn 2022-01-14 22:01
Buvo izraelio imone "better place" bande padaryti bateriju keitimo standarta, nepamenu, bet tada nepaejo, del keletos esminiu klaidu ir greiciausiai todel, kad tiesiog per anksti bande. Paskui ir tesla bande kalbet, bet greit pasislepe krumuose, tai realiai vienintelis iki siol pasisekes yra NIO bateriju keitimo stoteliu projektas.
Benediktas 2022-01-14 22:26
Taip, dar per anksti dabar. Dar kokia 10 meteliu, visi optimizuos savaip, ivairiomis kryptimis, chemijomis. Gims dar ivairus sprendimai. Neina pagreitinti sio proceso, nes jis ir pats labai dabar jau greitai vystosi. Metami milziniski pinigai i baterijas, jų R&D. Ir jei EV jau šiuo metu nebūtų pardavinėjami ir labai perkami, tai baterijos ir nesivystytų, nebūtų skiriama tam tiek resursų
AAA000 2022-01-15 08:53
be svorio kartu eina kitas minusas. baterijos verte. nes jos sudinai padarytos ir stimpancios. ir niekas nenores keist savo nauja baterija uz 15k€ is salono i imortalo baterija, kuria priduot i siukslyna dar primokant reikia su superkondencatoriais toks variantas gal ir veiktu keitimo - nes jie ilgaamziai. bet ten greicio problema irgi isspresta su dviraciais veikia labiau - nes dviraciams tik apie 1-2kwh baterijos tereikia. jos verte nelabai didele - daznai nuoma galbut yra - tu jau pirmaja isigyji pigiai ir ne nauja - tai tokia sistema ir veikia. aplamai kam automobiliui keist baterija - jei galima keist visa automobili i kita ikrauta - jei jis vienodas... plius kitas pliusas (svoris mazas) - nesiojama baterija - tu ir namie gali ja nesiotis - skirta dviraciams. automobilinei reikia ISKELIMO irangos - ir daug vietos irangai. garazo minimum, kad lauke ziema nesiknist. nelabai namie isemimo iranga nores visi pirktis... kai realiai isemimas irgi gali komplikuotas but. ir tu jokio greicio nebesutaupysi...
Marius.brn 2022-01-15 12:56
Tai cia problema, jei tu esi baterijos savininkas. Tiek Gogoro tai vadina "bateriju dalijimosi sistema", kas reiskia, kad realiai tu tik nuomuoji baterija tiek NIO, kuri duoda galimybe arba pirkti masina su baterija arba pirkti menesine paslauga "baterija kaip servisas". Kitaip tariant, tu perki TP be baterijos ir tau nerupi nusidevejimas, esant reikalui gali isimesti didesne baterija (tarkim atostogoms ir ilgom kelionem) uz atitinkama menesini mokesti. Tai kad tokiomis sistemomis kaip gogoro is viso atkrenta visi "nusidevejimo" ar "nuvertejimo" klausimai, nes uz ta butent atsakys paslaugos teikejas.
AAA000 2022-01-15 17:07
tai kainas ir salygas prasom i studija bateriju nuomos o ne beletristikas - kaip gali but. as pilnai nuomuociausi ir nenoriu but joks akumu savininkas, jei tik pigu. man tinka - jei sakysim priminu savo dviraciu be baterijos iki tokio punkto. ir issinuomaves baterija - nuvaziavau kazkur, kur tingiu mint. ir pridaviau tuscia. ir toliau numiniau su savo dviraciu savo reikalais be baterijos. jei toks variantas - cia puiku. bet jei reikes tampytis visur tuscia baterija ir skaiciuos man visokius abonentus pagal laika - tegu jie eina toli toli...
Marius.brn 2022-01-15 22:24
Kadangi Norvegija yra be abejojo pirmoji europoje valstybe i kuria ateina EV gamintojai, tai artimiausios musu krastui kainos atrodo sitaip: 75kWh baterijos nuoma 140EUR 100kWh baterijos nuoma 200EUR 150KWh baterija pasirodys 2023 ir kaina dar nepristatyta. Pardavimai prasideda nuo NIO ES8, kurie riedes NO keliais jau si pavasari ir pradine masinos kaina be baterijos 52.800 EUR. Baterijos kaina, jei neiimi nuomos: 75kWh - 9.000 EUR 100kWh - 16.000 EUR. 150KWh - infinity. Tai kad jei imi 75Kwh baterija, tai reikes 62 menesiu, kad perliptum baterijos kaina. Arba virs 5 metu. Bet kadangi i kaina ieina 6 pilni bateriju pakeitimai, tai jau stipriai padidina baterijos nuomos pozicijas. O jei imi 100kWh baterija, tai reikes visu 80 menesiu arba 6.6metu kad menesinemis imokomis perliptum baterijos pirkimo kaina ir cia velgi neiskaiciuota visa nemokama elektra su 6 nemokamais bateriju pakeitimais. I kaina/paslauga ieina: -6/600kWh bateriju pakeitimai nemokamai per menesi (suprask, atvarai su tuscia baterija ir gauni iki 6 pilnu pakrautu bateriju per menesi keitimo stoteleje) pirmiesiems signature klientams, arba 2 pakeitimai/200kWh standartiskai. -kokybe, degradacija ir visa kita yra paslaugu tiekejo atsakomybe. -Galimybe trumpam laikui pasikeisti i didesne baterija. Tai bent jau youtuberis Tesla Bjørn teigia, kad cia yra absoliutus no brainer imti baterija kaip paslauga.
Marius.brn 2022-01-15 22:33
https://www.youtube.com/watch?v=0FpOxbn ... B8rnNyland