[Žinios trumpai] „FIIDO“ pristatė naują elektrinį dviratį - ką sugeba naujasis monstras ir kiek kainuos? (Video, FOTO, „FIIDO T1 Cargo Electric Bike“)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2022-01-28 21:37
Vis dviratis labiau panaseja i motocikla, mazesni ratai, bet platesni, svoris 35 kg, man gal butu persunkus, ypac jei reikia laiptais nesioti. Del placiu ratu geresnis sukibimas. 50 kmph greitis per didelis. Geriau tegul buna mazesnis greitis, bet didesnis nuvaziuojamas atstumas.
gytis13 2022-01-28 23:54
Netrauks tiek greičio šis daiktas, važinėju su 750W varikliu vos 40km/h viršiji ir tai beveik sportinės pozos reikia, o su šitu dviračiu nepasilenksi prie vairo. Apie nuvažiuojamą atstumą irgi pasakėlės su tiek ampervalandžių.Nebent mano dviračio akumo talpa neteisingai nurodyta.
Atk 2022-01-29 09:36
48 V ir 20 Ah, jei talpa tikra, tai čia 960 Wh. Aš su 220 wh nuvažiavęs buvau apie 20 kmph greičiu ir padedamas į kalnus pedalais su negalingu varikliu 44 kilometrus maždaug. Bet ten ratai didesni ir jų geresnis riedėjimas. Nors kelias ten ne visur buvo geras. kai kur ir per žvyrą važiavau. Internete visuotinai priimta taip skaičiuoti: Grubiai 1 km 10 Wh (čia daugiau skirta matuoti važiuojant 25 kmph greičiu ar lėčiau), tai su 960 wh galima nuvažiuot 96 km. Jeigu važiuot su pedalų asistentu tai bus ir 150 km ir dar daugiau, priklausomai koks asistento padėjimo stiprumas. Bet jeigu važiuot netaupant, padangos nestipriai pripūstos, bet komfortiškai, greitis iki 25-30 kmph, tai gali būti 15-16 wh kilometrui, o tai būtų 64 sąžiningi kilometrai, kuriems tikrai turėtų užtekti. Ir dar nuo svorio žmogaus priklauso, kai kas sveria 50 kg, kai kas 120 kg. Tai jei žmogus 120 sveria, tai į kalną be pedalais padėjimo varikliui gali būti labai sunku įvažiuot ir daug labai energijos eikvosis (variklis gali neefektyviai veikti su tokia apkrova) ir atstumas stipriai skirtis tarp 50 ir 120 kg žmonių.
Paprastas_zmogus 2022-01-29 23:26
Kai labai labai labai labai nori pareklamuoti daiktą, kad net su sveiku protu prasilenki... Daugeliui žinoma kompanija... Aha... Sorry, straipsnio autoriau, realybė tokia, kad šito smirdančio fuflo iš tikrųjų NIEKAS nežino. Ką jau kalbėt apie "daugumą"...
HardAxe 2022-01-30 02:02
Kai sakinį pradedi "visiem gerai žinomas..." akivaizdu, kad bus kalbama apie kažką, ko niekas nežino. Kada girdėjot "Visiem gerai žinomas Putinas/Tesla/Muskas"
AAA000 2022-01-30 07:22
be akumo manau lengvesnis. plius yra nesimo vamzdelis. visumoje gana neblogai padarytas. man tokia remo komponuote patinka. aisku jis letas. cia labiau tie pasivazinet saligatviais ir kavos pagert mini motoroleriai. o ne greituminiai plento ar kalnu dviraciai. stora padanga del minkstumo ir pravazumo i pievele ar ant zvyro uzvaziavus. pavara kaip padaryta tik nepatinka. tas lankstymas sedynes irgi kazkokia pieva. paminant kojytem iki 100km atstumas manau galimas - kol nauji akumai. kai nudrozti - ne daugiau 50km. storos bobos tokiu irgi manau vazinetu nesunkiai. geriau toks, nei elektrinis paspirtukas koks. i darba galimetu vazinet tokiu kai kada, jei sakykim masina uzsilenkia dar man nepatinka 48V standartas. geriau 36V dual koks nors butu. su standartizuota akumo deze. galetu ES priverst savo rinkoje standartizuot keiciamus akumus dviraciams-motoroleriams. dabar gamina visokias nesamones kaip kas nori su simtais jungciu ir ikroveju...
Paprastas_zmogus 2022-01-30 14:02
Tam, kuris savaitgalį važiuodamas kavos pagert sėda ne ant normalaus, o elektrinio dviračio, reiktų gerai pergalvoti savo gyvenimą... DDDD