„Tesla“ sulaukė JAV institucijų dėmesio - elektromobilių gamintojas turės išjungti vieną funkciją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zaliaakis 2022-02-11 07:47
Kai pradėjo kurti elektromobilius, džiaugėsi kad mieste sumažės triukšmas kuris kenkia sveikatai. Dabar atvirkščiai, reikia daugiau triukšmo...
LinasB. 2022-02-11 08:54
Snowflakes
kestutisz 2022-02-11 10:05
Maniau, kad garsiakalbiais tiesiog maskuoja tą šlykštų troleibusinį garsą. Nemalonu net žiūrėt kažką iš RX2e, kažkoks pasityčiojimas iš autosporto... :)
immortallt 2022-02-11 12:36
Autosporto esmė - garsas. Nei trasos įveikimo greitis, nei manevravimas, nei techninės galimybės automobilio, efektyvumas energijos naudojimo ar dar kas, bet jam matai garsas esmė. O jei VDV būtų kaip blondinės kniaukiančios garso, tai jau būtų pasityčiojimas iš sporto, ar kadangi VDV, tai viskas ok? Dar juokingiau, kai žmonės pripratimą prie triukšmo laiko privalumu Čia kaip iš serijos, pripranti, kad miegant lovoje ant galvos vanduo laša, ir kai kas sutvarko stogą - skundiesi, kad nebelaša.
kukulis4 2022-02-11 13:48
Pripratimas - siaubingas dalykas. Va, sako furistai, kai gryzta is reiso, tai vietoj pagalves vaira po galva pasideda. Nes kitaip neuzmiega O jei rimtai, tai pestieji dabar vaiksto su mobiliakais, ausinem, tai negirdi ne tik kad elektriniu, bet ir vdv - jeigu vaziuoji kur prastesne gatve, kur nera normaliu saligatviu, ar manevruoji kokiam kieme, tai tikrai daznai pasitaiko, kad eina pestysis, klausosi muzikos, ir nei jis taves girdi, nei jis tave mato. Signalint kiekvienam - gal kiek per izulu, ir per daug garso. O va kazkoks foninis burzgimas is elektryckos, kai greitis tarkim iki 30, ar iki 20km/h - gal visai nieko.
kestutisz 2022-02-11 13:49
Ooo, buhalterizmas pačia blogiausia prasme :) Ne, greityje jau senokai niekas nieko nebeįrodinėja, na gal kokie dragsteriai? Dar prie Hitlerio viską įrodė (čia realiai, 400+km/h). Autosportas tai visų pirma emocija, šiaip jau. Ir turbūt niekad nesuprast kodėl pvz kokiam rayje daugiausia palaikymo sulaukia Samsonas ar Čiutelė. Ir taip, garsas yra gan didelė tos emocijos dalis - net man asmeniškai šiuo klausimu R5 jau nelabai. Či aišku OT, bet kaip žiūrovui ten jau ir per tylūs, ir per tiksliai važiuoja, ir per brangūs. O B lyga kaip ir numiro, deja.
Benediktas 2022-02-11 14:29
Dabar fiškė ne variklio riaumojime, o vaziavimo automatizavime, baterijose ir EV kainoje. Ir tuoj prasides, kas pagamins pigiau.
AAA000 2022-02-11 14:52
juokinga net skaityt, kaip veikejas nesuvokia - kad zemadaznis plerpimas keiciasi saiziu aukstadazniu cypimu... matyt jau nebeprigirdi - jei jam cia kazkokia tyla isivyrauja...
immortallt 2022-02-11 16:03
Supratau, kestutiz mano, kad ta komanda F1 laimi, kuri sukelia daugiausia emocijų. Kaip matuoja? Pagal publikos ovacijas? Bet tai kaip atskiria kuriai komandai ovacijos? Nesugebi net logiškos minties suregzti, ir kaip įžeidimą bandai pateikti "buhalterį", bet kad iki buhalterio pačiam dar kaip iki mėnulio. Greitis, tai ne 0-100 mph, bet trasos įveikimo greitis.
Kyborg 2022-02-11 18:42
Na šioje vietoje palaikysiu kestutį. Bet kuris sportas pritraukiantis žiūrovų visų pirma yra šou. Rezultatas yra svarbu, bet žiūrovams daug svarbiau emocija. Ir toje pačioje F1 dėl garso prieš kelis metus jau buvo kilusios diskusijos ir gamintojai ieškojo sprendimų kaip sugrąžint tą emocija. Kokretus F1 palyginimas iš tos pačios trasos, stebint iš tos pačios vietos. 2013m vs 2014m. https://www.youtube.com/watch?v=jS4Dh_E ... l=krookzeh Man asmeniškai stebėt įdomiau būtų 2013m lenktynes.
kukulis4 2022-02-12 06:50
Autosporto sakoje, kurioje varzosi geriausi pasaulio vairuotojai ir diegiamos naujausios technologijos, smagiausia dalis - kad gerai plerpia is dusliarkes. Mjo...