Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
pirmas 2022-02-18 16:21
Skaičiau, kad 1940 metais traukinys, traukiamas garvežio, atvažiuodavo iš Kauno į Vilnių greičiau, nei dabar.
AAA000 2022-02-19 11:28
nebuvo gal tarpiniu ir visokiu nesamoningu stociu vidaus kontroliu. parkavimo nesamoniu su mokamom vietom.
problema tame - kad didejant greiciui turi didet tarpai tarp stociu. jei momentinis greitis 250-300km/h - tai is esmes Lietuvoje tegali but nebent ziedas tarp didesniuju miestu. nes per maza fiziskai teritorija. tarpas tarp Kauno ir Vilniaus jau faktiskai per trumpas... o su ta euro veze - tai dar kazkokia nereikalinga atsaka daro - kuri suletina viska...
maglev su tais 400-500km/h tai nebent butu vystyt tarp Klaipedos ir Vilniaus... ir tai per mazas tarpas jau... geriau koki Varsuva-Ryga-Vilnius su stotele Panevezy... o sakykim Panevezy kryzminis punktas su euro veze - nes maziau apkrautas. per Kauna neapsimoka - perkrautas bus. geriau tegu beldziasi paprastais iki Kauno. arba autotransportu ir palieka parkavime.
traukiniai aplamai turi dideli minusa - monopolis. suluzus keliui - ar jei didesne avarija - viskas - visi ruko kamputy...
plius kazkaip niekas neskaiciuoja tu gigantisku parkavimo vietu poreikio prie stambiu stociu. bereikalingo vaiksciojimo ir laukimo jose... problemu i jas patekt ir is ju issinesdint. sito laiko neitraukia - nors jo ismest niekaip negali. tik nuo isedimo traukini iki islipimo skaiciuoja ufonautai save galit kiek norit apknisinet... auto daugeliu atveju patogiau ir greiciau. o su traukiniais greiciau atvejai tik kai grybautojas pazista masinista ir issokineja pristabdzius
aplamai manau metro geriau. trumpesni traukinukai ir daznesni. dava pririnkineja 500-1000 keleiviu. kai turetu but geriau 5 traukiniai max 2-3 vagonai ne daugiau 50-200. faktiskai kiekvienas vagonas turetu but universalus ir su nuosavu varikliu. bet iskart problemos permetinejime ant begiu... nematau as dideles ateities begiuose... net jei ir begiai maglev. turetu but kazkaip kitaip - pvz maglev tipo kelias. panaikintu begiu sanduru problemas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Skraidymas be sparnų – greičiausi pasaulio traukiniai: nuo pirmojo Afrikos greitaeigio geležinkelio, iki 460 km/h greičio ir ypatingo Kinijos traukinio (Foto, Video)