Nemirštanti vandenilinė svajonė - automobilių sportas 2024 metais turės visiškai naują lenktynių seriją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

iPienius 2022-02-18 19:27
galima tobulint iki begalybes, bet jei naudingumo koeficientas niekada nebus didelis, o tuo labiau niekad neprilygs bateriju. su tuo, kad baka galima pripildyt per pora minuciu, tai joks ne privalumas, nes nebutina elektromobilio ikraudinet butinai iki 100% kiekviena karta.degalinese mazai kas visada pilna baka uzsipildineja. uztektu, kad elektromobilis greitojoje stotelej per 5 - 10 min galetu pasikraut 100-200 km.
AAA000 2022-02-18 23:26
furos pilnai gales. akumuliatorine elektrofura yra didelis fail siai dienai dar manau gales laivai ir galbut lektuvai. o akumuliatorius kolkas lengvajam transpiortui palikt. stebet tarsa.
immortallt 2022-02-19 10:07
Na degalinėje baką tai pilną užpylinėju, nebent planuoju išsirašyti komandiruotę ir iš darbo užsipilti kuro. Bet su elektromobiliais, tai būtent, krauti iki pilno nėra reikalo. Absoliuti dauguma ir taip per metus gal vieną kartą važiuoja didesnį nei 400km atstumą per dieną. Kas juokingiausia, kad iš tiesų daug važiuojantys kasdien, jau perėję ant elektromobilių ir jais džiaugiasi. Ir labai juokingi, kurie skaičiuoja laiką krovimo stotelėje, bet neskaičiuoja laiko degalinėje. Dauguma į viešą krovimo stotelę kelionės metu stos vos kelis kartus metuose, bet nereikės važinėti į degalinę - suskaičiuokit tą laiką. Dar pridėkite, kiek kainuoja kuras JŪSŲ laiko.
donatasv 2022-02-19 11:56
Pievas skaičiuoji. Du sykius per mėnesį važiuoju į kolonėlę 120 litrų salerkos. 15 min per mėnesį... Tiek pat laiko sugaišti galiu prijungiant/atjungiant krovimą kieme kasdien. Geriau parodyk padorų ir prieinamą šeimyninį elektromobilį kuris galėtų atstot man dyzeliuką, mielai iškeisiu. Hibsterių batų dėžės ant ratų nedomina. Tesla? Nežiūrint kainos lietuvoje oficialiai net nenupirksi, atstovybės nėr, remontuoti nelabai kur. Kartą į du mėnesiu nuvažiuojama iki varšuvos 900km pirmyn atgal. Kiek sėdėsiu ant laido tempdamas priekabą? Elektromobiliui dar toli iki padorios mašinos. kiek kainuoja kuras JŪSŲ laiko?? WTF nėra padoraus elektromobilio kiek tesla man kainuos kuria labai pasistengus gali temt, bet ir tai nebus taspats. Kur ten buvo straipsni jei dabar sugalvočiau pirk EV kibirą tai laukt jo tik pusantrų metų? P.S. Aš nenusistatęs prieš elektromobilius, man jokio skirtumo kuom važiuoti elektra/nafta/vandeniliu, laidas manęs neerzina, palaukt kraudamasis galiu. Mane erzina valdžia kuri kaip immortal gatava permesti visus į EV, arba apkrausime jus mokesčiais, nors realiai nėra į ką sėst. Dar nors nesipjautų su kinais kviestų kokį BYD kuris jau dabar turi neblogą gamą EV.
Staska 2022-02-19 17:21
Elektromobilis Lietuvoje, siuo metu yra didziuju miestu transporto priemone,vazineti is priemiescio i miesta ir po miesta, turint namu ukyje dar viena normalu auto su vdv,kelionems didesniu atstumu. Kitu atveju, tai uzkietejusiu zaliuju ir labiau finansiskai prakutusiu, visokiu technologiju entuziastu zaisliukas, siai dienai. Cia ziurint tik is naudojimosi patogumo ir ekonominiu kastu puses grynai.
immortallt 2022-02-19 19:14
Šiaip nežinau ką aš čia bandau įrodinėti, darykite ką norite, galėsite ir už dyzelį po to daugiau mokėti. Aiškinkite, kaip dauguma važinėjasi dažnai per dieną po 900km į dieną ir dar priekabą tempia. Ir taip, niekas čia nesikeičia ir po 10 metų niekas nebus pasikeitę. Juokinga, kai bandoma grįsti tuo, kad elektromobiliai niekam tikę ekstremaliais atvejais, todėl netinka daugumai. Ir kad netiks niekada. O šiaip Bjorn'as vos ne kasdien po 900km važinėja elektromobiliu, ir tuo tarpu 20% parduotų naujų automobilių ES buvo elektriniai 2021 m., ir 19% dyzeliniai. Ir savo poreikiams matau bent 2 elektromobilius dabar. Tiek kad prioritetai dar kol kas kiti. 1-2 metus teks palaukti naujo automobilio.