Automobilių pramonės griūtis Rusijoje: ar išgelbės kiniški „visureigiai“?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

donatasv 2022-03-17 10:46
Apie kiniškus auto smarkiai nupezėta. Jeigu lygintume kaip vertino kinišką auto daugiau nei prieš 5 metus, tai buvo šūdo gabalas ant ratų, čia ir tų pačių rusų atsiliepimai. Bet daugmaž prieš 5 metus viskas labai smarkiai pasikeitė. Visų pirma kinas prisikvietė Amerikos/Eu dizainerių, medžiagų specialistų ir t.t. tą patį Munro iš amerikos galima paminėt, kurio atsiliepimai vertinami skaitomi aukščiausio lygio kinai buvo pasikvietę į savo gamyklas, kad galėtų optimizuot procesus ir pagerint auto surinkimo kokybę. Po viso šito stebint net ir to pačio Munro atsiliepimus apie kiniškas auto, jo pasakymas pagal jų kainą ir kokybę mums visiems šakės, jeigu taip toliau jie greit dominuos auto pasaulyje. Kinas auganti jėga su dideliais tikslais, to tikslo jie sieke visais įmanomais būdais. Jei reikia gerint kokybe jie deda visas pastangas, kad ją pagerintų. To negali nuvertint pasaulis ir sėdėt kaip fordas atsipūtęs, kai į JAV rinką atėjo tojota/honda... Tapatį BYD paanalizuokit, pažiūrėkit, kas ten per augantis gigantas. Su savo batareikom lankstumu, efektyvumu, kokybe, auto gama ir kaina tikrai tuoj bus rimtas konkurentas tešlai, jau nekalbu apie sustagarėjusius vokiečius. Vien BYD blade batareikos, jų keitimo galimybės, saugumas, elementų kiekis per kwh jau daug ką pasako kas mūsų laukia ateityje.
lizunas 2022-03-17 12:49
Tai kad pas kinus kokybiškiausi tie, kurie gaminamo EU gamintojų, tik kad kinų vardu išleidžiami... Nenustebčiau jog iš tų gamyklų visas žinias ir išnešė vietiniams gamintojams...
donatasv 2022-03-17 21:52
Čia šiek tiek netiksliai gaminami kinų, projektuojami EU/JAV specialistų.