Internetas: ir pirmaujame, ir atsiliekame

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ligonis 2009-12-16 20:05
ant kiek padidetu tie sviesolaidinio interneto naudotoju skaiciai, jei tiesdami kabelius tarp 2ju daugiabuciu, pasiulytu ir tame tarpe esanciu nuosavu namu savininkams tikrai dauguma sutiktu. nes dabar apgailetina. mokam 40lt uz 4Mbps (dl) interneta, o zmones su kuriais gali pakalbet pro langa(kiekvienas savo namuose) moka tiekpat uz 40Mbps(dl) interneta. o kitu pasirinkimu nera...
Arwis 2009-12-16 20:45
Manau kad pirma ju tikslas yra aprupinti daugiabucius greitu internetu Veliau zinoma jie prades pletoti ir i paprastus namus. Dabar tiesiog pigiau pirma fokusuotis ties daugiabuciais nes tai pigiau.
studentas 2009-12-16 22:06
butent. teo is pradziu aprupina sviesolaidziu daugiabucius ir naujus namu kvartalus. del vieno ar dvieju abonentu montuoti iranga neapsimoka. jei kokie 30-40 asmenu pasirasytu sutartis kad noretu sviesolaidzio, manau esant galimybems teo su mielu noru juos pajungtu.
lizunas 2009-12-16 22:50
Jei veda šalia namo šviesolaidinį kabelį, užtenka susitarti su rangovu, kad jūs išsikasite griovį iki namo ir jie jums ta kabelį praves, o tada jau is TEO reiks laukti kad sulituotų kabelius
Sarunas 2009-12-17 01:41
Į pavienius anmus neinvestuos tiek daug... nes įranga gan brangi + daug darbo būtų kad siuntinėt į kiekvieną namą su svarke ir suvirint kiekvienam namui atskirai optiką
rwc 2009-12-17 01:48
[Disclaimer: tegul Smėlis ar kas nors banina mane kad ir 10 kartų, tegul uždbanina negyvai - kartosiu ir kartosiu: teisybė vieną kartą privalo būti pasakyta] Taigi. Visiems seniai žinma, kad IVPK - nesiadaptavusių šiuolaikinėje visuomenėje nenandertaliečių prieglauda. Ką gi matome dabar? Ogi vaizdan lenda brontozaurai, žinomai išnykę po Juros periodo. Kodėl? Nes jie vėl vėluoja 20 metų, nes vėl viską suka atvirkščiai. Statistika: Kaunas - vienas labiausiai internetizuotų miestų pasaulyje pagal GB/mėn vienam gyventojui. Statistika: įprastas planas namams turi 1:10 ratio lt/užsieniui. Statistika: lankomiausi prtalai - one.lt, delfi.lt, tai kur tie sodros, RC milijonai? Daugiausia nekešuojamo legalaus srauto ateina iš jūtūbės, wikipedijos ir panašių - vėlgi statistika... Tai kur gi tos paslaugos į kiekvieną būstą - tebūnie tai paprastu ADSL ar 3G, kurio užtenka bet kokiam mokesčiui apmokėti, dokumentui pasirašyti, e-paskaitai pažiūrėti? Nafik tas švieslaidinis lietuviškas gigabitas miestiečiui, jei jis NIEKUR NEPRITAIKOMAS? Jei 99% legalių paslaugų eina iš užsienio, ir tai matuojama palyginus menkais megabitais? Link ko mes orientuojamės: link kokybiškų paslaugų (kurias kol kas gauname tik iš užsienio), ar link statistikos - gigabitas kiekvienam traktoristui? Kur tie gražūs žodžiai apie lietuvišką e-vyriausybę, e-parašą, e-švietimą? Ar IVPK brontozaurai žada tai atpirkti lietuviškais torrent.lt ir greitais WoW servais?
AirDog 2009-12-17 02:04
Ne pigiau, o pelningiau.
c_ulrich 2009-12-17 13:11
nemanau kad yra skirtumas i pavieni nama atvesti ar i buta. sio metu musu mieste pradetas diegti sviesolaidis ir jis vedamas kiekvienam butui iki pat kompiuterio. Tai kaip ir jokio skirtumo pagal kaina, butas ar namas. Manyciau su laiku turetu ir privatiems namams vesti.
MAgNeTAS 2009-12-17 13:46
Gyvenu nuosava name, iki pat mano kambario ateina optika. Zinoma nepatikejau, kai pradejo visame rajone (Siauriu raj., Vijoliai) optika tampyni Teo, lietuvoje 10 megebitu parsiuntimas ir issiuntimas, i uzsieni 512 kb, mazokai, bet narsymui uzsienyje pakanka. Kai ivedinejo geziukai sake kitais metais prades teo tiekti 1 gbs, ka su juom daryti neisivaizduoju kolkas
FtBall 2009-12-17 15:06
Dziaugtumeisi. As moku 50 litu uz 1mb/s dl ir 256kb/s ul.
Wolfy 2009-12-17 15:23
Pas mane gyvenvieteje iveda sviesolaidini TEO i daugiabucius,bet i privacius namus kol kas neveda.Tai cia nezinia ar isvis ves sviesolaidini internera i privacius namus.
rwc 2009-12-19 01:48
Manai, kad šviesolaidis pagelbėtų? Juk joks ISP nenutemps šviesolaidžio nuo tavo kompo iki pat jūtūbės. Apskritai, paskutinė grandis dažniausiai būna RJ-45 arba USB. Kokiais būdais signalas ateina iki jų - ne vartotojo reikalas. Kam tau gigabitas, jei RJ-45 palaiko tik 100 Mb/s (turiu omeny Mbit, ne MB)? Arba: kas trukdo tavo ISP girtis, kad atitempė šviesolaidį, bet vis tiek lupti tiek pat už tą patį srautą + papildomai "už amortizacines išlaidas"? Spėju, kad pas tave ADSL. Jis palaiko iki 24Mb/s - kur kas daugiau nei tamstos planas, ir tam nereikia jokių šviesolaidžių. Iki kaimyno optiką gali nusitempti pats - ar būsi laimingesnis? Pas mane kurį laiką buvo "šviesolaidis" - nei aš jo mačiau, nei ką. Grįžau prie tiekėjo, kuris šviesolaidžiais nesigiria, bet duoda daugiau Mb/s už tą pačią kainą, mažiau nulūžimų ir t.t. per paprastą varį+radijo bangas. Reziumuojant: ISP, duokit vartotojams normalius Mb/s, ypač į užsienį, ir nereikia blevyzgų apie visokias optikas. Ypač šlykštu kai tokia demagogija užsiima valstybinės įstaigos kaip IVPK. Kai bet kas, elementariai raukiantis, aiškiai mato, kad tai tėra tam tikrų tiekėjų reklama ir "otmazas" nuo problemų, kurių jie yra nepajėgūs išspręsti (nes yra net ne neandertaliečiai pagal žinias, o geriausiu atveju brontozaurai).
studentas 2009-12-19 17:02
persudei cia biskeli. ka as moku uz 1mb, uz ta pacia kaina vartotojas su optika gauna 10mb. + turedamas optika nebutina moket uz telefono abonentini. sutaupai dar 20lt! nesvarbu iki kiek mb palaiko adsl, nes greitis priklauso nuo linojos prie kurios esi prisijunges. kuo toliau nuo stoties tuo prastesnis rysys, ir linijos pralaidumas. mano atveju max linijos pralaidumas tik 4mb. maziau luzimu per vari? klysti. tam teo ir diegia optines linijas kad kuo maziau linijos gedimu butu. varines linijos jau ne naujos ir negali uztikrinti kokybisko rysio. siuo metu nera galimybiu kiekviena norinti pajungt prie sviesolaidzio, bet begant laikui tai issispres, kaip buvo kazkada su varinem linijom.
kionig 2009-12-19 17:29
Brontozaurai... gerai cia pasakyta rwc Tik rwc supranta, o gal ne, emociju apimtas taip ir parasei, nu negi nesimato, kad tiem brontozaurams reikia pinigu "naujiems tyrimams" ir paskelbti, kad mes esame marijos zemes runkeliai ir traktoristai su variniais laidais UTP kabelis jau savo atgyveno, kadangi varis brangsta. Ir isvis jau naudojamos tik 2 gyslos is 8 tai va bandome su optika isaugti is neandartalieciu. Optika gerai tuom, kad ja gali tiesti simtais kilometru, o mat UTP jau kad iki 100 m be spec dar dar, bet jei daugiau tai ir prasideda burtai, na zinoma statoma spec iranga. O siaip is kitos puses, optika tam, kad pritraukti daugiau chlamo seederiu ir melzti juos, nes mat lietuvoje duoda beveik maks greiciu ganytis, o i uzsieni, jei nori didesnio up/dl tai ir mokek daugiau, uz sita reiktu kastruoti pacius ISP, bet jie tau greiciausiai pasiulys kitas duris, o jei visi ateitu ir pradetu reikalaut tai butu galima kazka ir issireikalaut. Siaip statiskta tai paskutinis shudas, ten mum marijos zemelei lygintis su tokiais kaip japonais ir kitom aukstesnio lygio salimis, jei esame ir busime runkeliais visa likusi gyvenima, kad ir su ta pacia optika - paradoksalu Aisku, vartotojui iki lemputes kaip ateina tas inetas iki tavo namu duru, kaip ir visiems svarbu greitai, neribotai(ka optika leidzia), ir pigiai. Man tai isvis ar optika ar kiti laidai tai jau kosmaras issivedziot butu ir sudaryti su kazkuom ilgalaike sutarti, o su tokiais kaip teo niekada. Norisi imti 4G, bet kad kastai ir daugybe kitu niuansu atbaido O dar lietuviskoje ineto erdveje nieko gudro.. P.S Galiu be ineto isbuti laisvai savaite, kaip ir cia jau beapsilankau tik savaitgaliais
studentas 2009-12-19 20:08
simtais kilometru utp nieks nekloja. sita kabeli veda pastato viduje jau, prijungiant prie magistralinio kabelio(arba tos pacios optikos per optoelektronini keitikli). o del 100m tu teisus, tai daugmaz maksimumas jo "nuogo". optine skaidula, priklausomai nuo lazerio tipo, gali veikti be regeneratoriu iki 30km. vel pranasumas sviesolaidziui
rwc 2009-12-19 20:22
projektus - visuotinio nemokamo e-parašo, e-tapatybės, e-valdžios, lokalizacijos, DB integracijos, lietuviškų domenų, lietuviškos rašvedybos priemonių ir t.t.. Ir dar, šitas straipsnis baisiai trenkia Zebros "už litą" reklama. IVPK neturėtų reklamuoti komercinės paslaugos ar konkrečios technologijos (šiuo atveju - šviesolaidžio).
studentas 2009-12-20 01:47
giliai cia knisi. tikriausia neverta su tavim gincytis