Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tir4elis 2009-12-18 15:30
Klausimas tik kokia kaina bus viso šito automobiliuko. Bet pirmas įspūdis neblogas.
Tas_pac 2009-12-18 16:06
Ankščiau Honda dabar jau ir BMW stabdo vandeniliu varomų automobilių bandymus ir tyrimus
Man vandenilis kažkaip labiau patinka negu akumuletoriai ant ratų.
M.Mantas 2009-12-18 17:06
Kokia masė, tokie ir parametrai. Nesuprantu kam tokį griozdą kurt.
Nerkashis 2009-12-18 21:04
Man irgi užkliuvo masė. Mano "pilnametė" bulkikė tesveria 1050kg. Įdomu kiek ta batarkė ten sveria?
Manau svorį sumažinus iki 1200kg, kilometražas ir įsibėgėjimas pagerėtų. Galima atsisakyti visokių pribambasų kaip el. reguliuojamos sėdynės ar dar ten kokių nereikalingų būna...
studentas 2009-12-18 21:41
tikriausiai elektromobiliai saugesni uz vandenilio varomus. bet dziugu girdeti kad vis daugiau automobiliu gamintoju kuria "zaliuosius" automobilius.
bahuriux 2009-12-19 10:26
man malonu girdeti, kad stabdomi projektai su vandeniliu ir daromi elektromobiliai.
enternald 2009-12-19 14:06
O man nemalonu. Elektromobilinė ekonomika vėl bus nepalanki Lietuvai ir Europai, kaip ir dabartinė naftos. Busime priklausomi nuo kinų, kurie turi ličio, kaip dabar nuo rusų ar arabų naftos šeichų. Vandenilis yra išsigelbėjimas. Jis teršia mažiau nei akumuliatorius, bako užtenka ilgiau, resursų reikia mažiau (galvojat akumuliatoriai neteršia?). Š tie elektromobiliai. Saugūs ? Gal matėte kaip sprogsta ličio jonų akumuliatorius? Laptope jo energija lygi trotilui. Pagalvokite kam elektromobilio ličio jonų akumuliatorius butų lygus. Ir kaip talpa reaguotų į -15C šaltį. Kaip greitai jo talpa mažėtų? Vandeniliui vienas trūkumas: efektyvus būdas jį išgauti. Elektromobilis turi jų daug.
kionig 2009-12-19 16:45
O RLY ? Paieskojus butu galima atrast. Kas del ekonomijos atzvilgiu, tai H2 laimi kas be ko. Bet tavo tas issigelbejimas tai tik sapnuose, nes bus jo kaina lygiai tokia pati kaip ir dabartinio benzino. Akumuliatorius galima laisvai perdirbti. Bet elektromobiliui pakolkas tai didziausias kirvis. Beje, akumuliatoriai ne vien lyciu apsiriboja, bet pakolkas lytis kaip ir lyderiauja sioje nisoje talpos/mases santykiu tik tiek, kad kaina velniska.
immortallt 2009-12-20 00:08
Vandenilinis variklis is tikruju pakeicia akumuliatorius. Bet turi dideli trukuma del vandenilio papildymo ir tai sukurtu savotiska monopolija velgi, jugi negamins kiekvienas kas nores, nes jo gamyba nors ir nera sudetinga, bet pigus metodai yra labai brangus ir neefektyvus. Beje vandenilis geriau sprogsta nei licio jonu akumuliatoriai. O i juos galima idiegti apsaugos mechanizmus, kad jei akumas prades kaisti - reakcija butu nutraukiama. Prilyginimas trotilui ir juokingas Akumuliatoriai ne sprogsta, o uzsidega dazniausiai.
Elektromobiliu atstumas priklauso tik nuo akumuliatoriu talpos, kuriu lygis kol kas vis dar labai primityvus.
hydrogenet 2009-12-20 00:25
Tikriausiai uz viena pakrovima sitom baterijom sumoketi tektu 2x daugiau nei uz kokia 20l benzo ar dyzelio..... Nes elektra pas mus tikrai ne pigiausia.
andriulis 2009-12-20 18:18
Viskas tvarkoje su tais elektromobiliais! Kai isrado pirmaji vidaus degimo varikli jis buvo ne ka primetyvesnis nei siuolaikiniai akumai. Manau labai gera paskata automobiliu gamintojams judeti i prieki! Db automobiliai prikisti visko! Pagrindinis kriterijus bus per kiek laiko pasikrauna,kiek gali nuvaziuoti ir automobilio kaina!
enternald 2009-12-20 21:53
Kaina kaip benzino priimtina. Ypač turint galvoje, kad vandenilio šaltinio (nekalbant apie vandenį, iš kurio gavimas butu utopinis) yra daug (metanas, kitos dujos, biošaltiniai). Argi nenaudingiau elektrą gaminti ir naudoti iš vienų šaltinių (atominė enegija, natūralus šaltiniai), o transportui vandenilį. Taip elektros kainos nukristų, jei jos nereiktų vandenilio gamybai. Jau vandenilinis automobilis pasiekia 450 km važiavimo atstumą, o kur automobiliai.
pinkiss 2009-12-21 15:50
blogiausia kad batareikas per 5 metus turbut praras puse sava talpos,plius saltis gal uzkalt jas iki vasaras jei pasaltu -20 kelias dienas ir daug kitu minusu,beje kaina paprastiems zmonems vis tiek butu beveik neprieinama,zinant kad lietuvoj tik rets kuris nauja auto gal ypirkt,taigi ar negeriau nusipirkt masina su 1lt varikliu ir neverkt del benzina kainu.
kionig 2009-12-22 01:31
Matai akumai irgi siokioj tokioj aklavieteje stovi kaip ir vandenilines talpos, bet kol vandenilinis taps ateities issigelbejimu tai teks luktelt tau tikrai.
Reziumujant nesiulyciau skirstyti kastas, nes vistiek pasaulis eina link taupymo, taip kad vienu ar kitu nereiktu visiskai peikti, ka kiekvienas dabar darome Bus tie desimciu perejimai ir visos kitos tendencijos.
P.S Peace 8)
Smėlis 2009-12-22 09:00
aš čia norėčiau kai ką patikslinti. vandeniliniai automobiliai nebūtinai varomi vidaus degimo variklių. nelabai suprantu, kam jie tokie reikalingi.
litis ir kiti panašūs metalai naudojami baterijose nėra neriboti. jei nebus sugalvota kažkokia nauja technologija, tai šioje vietoje irgi gali būti tupikas. be to, gavyba/perdirbimas tikrai nėra labai ekologiškas procesas. ypač kai litis sąlyginai retas metalas. ta prasme, jis randamas daugelyje uolienų ir teoriškai yra labai paplitęs, tačiau koncentracijos labai mažos ir gavyba ekonomiškai visiškai neapsimoka. jūros vandenyje irgi yra ličio, bet iš ten jo tikrai netrauks. jau geriau vandenilis.
bijot vandenilio monopolijos? o nebijot ličio gavybos, ličio tiekimo, baterijų gamybos monopolijos? man ji irgi baisoka.
beje, anksčiau buvau už vandenilį, tačiau dabar esu kažkiek skeptiškas ir jo atžvilgiu. kol kas abu būdai man kažkokie nedadirbti.
kionig 2009-12-22 13:07
Nu taip, bet jau gali nuodotis tik reikia biski $$. Lietuvoje su elektromobiliais irgi uzsiimineja kai kas tai, jei turi $$ gali nusipirkt iranga ir susimontuot i savaji auto.
Is tikruju pakolkas turi dideli pranasuma nebent tik hibridai, zinoma ne tokie kaip toyota priusai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
BMW pristatė pirmąjį savo elektromobilį “Concept ActivE”