Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tadas 2009-12-23 11:15
Paskaičius iš karto matyti, kad Rimvydas Vaštakas arba gerai papirktas arba visiškai neišsilavinęs. Kokias nesąmones šneka: "elektromobiliai galėtų pasirodyti mūsų šalyje iš karto po to, kai tai bus pigiau už kitas transporto rūšis." Viceministro teigimu, kol kas elektriniai automobiliai yra per brangūs ir nepatikimi". Visai žmogus be proto, arba protas LT užkištas...
Bet pažiūrėkim ir kitur. Ką rašo straipsnio autorius: " Pastaraisiais metais amerikiečiai labiau domisi mažais automobiliais, tad "General Motors" nepagailėjo daugiau kaip milijardo dolerių investicijų ir sukūrė pirmą nedidelį JAV masinės gamybos elektromobilį". Kas per nesąmonė? Juk GM pirmą elektromobilį (EV1) masiškai pradėjo gaminti 1996 m. Bet po kelių metų viską sunaikino. Tuo tarpu straipsnio autorius apsimeta nieko nežinantis...
Beje - pasakykit kas nors - kokią dar prekę (išskyrus elektromobilį) pasaulyje įsigyti yra be galo sunku, kurios visi nori, kurią gaminti gali visi, bet tos prekės niekur nėra?
MarkizasBarabasas 2009-12-23 12:31
Gali keikti nekeikęs Vaštakio, bet jis sakė tiesą. Lietuva yra permaža šalis, kad galėtų finansuoti tokio dydžio projektą. Lietuvoje nuperkama permažai naujų automobilių ir pragyvenimo lygis gerokai mažesnis nei kitose, straipsnyje minėtose, šalyse. Jis pasakė karčią ir labai nemalonią, bet tiesą
Jobke 2009-12-23 12:50
Visiskai teisingai. Pas mus perkami dauguma naudoti automobiliai, o kaip zinome, tai tikrai nera elektromobiliai
karolism 2009-12-23 13:20
Man patiko jau tuningas jiems yra, pvz imituoja variklio darbo garsa (nes elektrinis be garso jei ka ;o)), gali pasirinkti variantus alia ferari ;o)
kiesza 2009-12-23 13:36
tu irgi toki tuninga gal isidejas ?
karolism 2009-12-23 13:46
Ne tik skaiciau, juk norisi kad garsas geras eitu, seniau tai uz varikli turejai pakloti keleta desimciu st, o dabar dinamikus isikalei ir kietas jau ;o)
Zebediejus 2009-12-23 14:12
Dabar tokiu "tiuninguotoju" - nors tvoras tverk. Nusiperka is Senuku duslintuvo gala (buna net su su "neonkemis"!), kabina ant savo kibiro ir jauciasi tikrais ralio meistrais. Ypac "meistrai" megsta ardytis kiemuose, kur nuo ju plerpimo suveikusios signalizacijos pabudina puse kvartalo. Todel dideles revoliucijos cia nematau, didele dalis pacuku jau "pasitiuningavo" savo kledarus..
kionig 2009-12-23 14:17
Baikit nesamones sneket, i elektromobilius tokiu nesamoniu nieks nedes, o dalis pacuku elektromobiliu tikrai neipirks. Ka rase Zebediejus, tai is tikruju, taip nervina kad nezinau ka norisi jam padaryti, kuris turi savo bimbala, o dar baubia kaip kibiru kibiras.
karolism 2009-12-23 14:37
http://www.nextautos.com/brabus-tuned-t ... -a-ray-gun
kionig 2009-12-23 14:39
Na tai bukagalviam amerikieciam reikia variklio gausmo, ant kurio eina brangi akumu energija
karolism 2009-12-23 14:43
Tai va ir sakau akd iprociu atsisakyti sunku;o)
BigMacai be riebalu
Blondines su silikonu
Elektros varikliai su garsu
kas toliau ;o)
tauttvisz 2009-12-23 15:32
taigi tas garsas tam kad nebutu toks nepastebimas automobilis..
bahuriux 2009-12-23 16:10
tesla roadsterio garsas kaip naikintuvo variklio ir mano ausiai labai malonus http://www.youtube.com/watch?v=C2jv39qUXeA nuo 1min drag lenktynes su kitu mano favoritu lotus elise, bet garsas man malonesnis tesla roadserio 14000 rpm
karolism 2009-12-23 16:32
Idomu ar nera kazkokiu generatoriu kad nuo sukimo gamintu enlektra? Ar isnaudojimas didesnis nei gavimas?
gedas 2009-12-23 16:46
priestarautu energijos tvermes desniui.
Dėl infrastruktūros kūrimo elektromobiliams kaip suprantu tereikia elektros kištuko.
sufas 2009-12-23 16:48
Straipsnis geras ir įdomus. Tik įdomu būtų sužinoti kaip elektra varomi automobiliai tarnautų mūsų klimato sąlygomis. Ar nepakenktų baterijai -20 C šaltis?
Be to garsas elektromobilyje yra būtinas, taip būtų užtikrinama, kad kelyje pėstieji išgirstų atvažiuojantį elektromobilį
karolism 2009-12-23 16:51
nu, nu papasakok kaip? juk ratai sukasi, pridejus generatoriu jis irgi suktusi ar ne? tik gal isnaudota energija neprilygtu gaunamai?
Tadas 2009-12-23 17:01
Ne, nu.., chebryte.., jūs ir mąstot...
Pirmiausia dėl "MarkizasBarabasas" pasakyto teksto. Tu bent perskaitei ką parašei? Kalba neina apie kažkokius grandiozinius projektus, reikia tik leist pardavinėt tuos elektromobilius ir viskas. Galvoji daug kainuoja pakrovimo stotelė? Jei, statyt kaip VC pas mus už 300 000, kaip stacionarius greičio matuoklius už 150 000 LT/vnt. tada jo, krachas totalus., bet realiai, tai pinigai visai kiti.
Galvoji žmonės nepirktų? Duok mašiną už 40 000 Lt., kurios sąnaudos 100km vos 3-4LT. GARANTUOJU visi pirks. Ims paskolas ir pirks. Nes apsimoka.
Kodėl pas mus perka naudotus automobilius, todėl, kad naujų kainos užkeltos nesveikai.
Be to, kam pirkt naują, jei kelių metų senumo kainuoja 2x mažiau.
O kaip būtų su elektromobiliais? Po kelių metų prasidėtų ir naudotų pardavimai ir viskas tada įsisiūbuotų ir būtų ok.., bet tokie "protingi" žmonės kaip Vaštakis.., jo... nesamdyčiau jo net gatvei šluot... nesamdyčiau... o gal... ;)
gedas 2009-12-23 17:14
tai būtent, mašiną stabdytų labiau, negu pagamintų energijos. Įsivaizduok, jog dar iš to prie rato pridėto generatoriaus pagamintą energiją naudotum tam pačiam automobiliui varyti... manau supratai.
karolism 2009-12-23 17:17
Ne, nesupratau kodel. dirzelis nuo variklio suka generatoriu. Kiek jis apkrauna varikti kw? Kiek generatorius pagamina Kw?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektriniai automobiliai veržiasi į dabartį