Pradėjo veikti didžiausia Azijoje saulės elektrinė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nerkashis 2009-12-23 18:43
Ar aš matiekos nebemoku, ar taivanyje jie el. beveik nenaudoja? 1Mw / 1000 namų = 1000w. TV, kompas ir viena lempa....
Dvigubas nulis 2009-12-23 19:41
Tu moki matematiką, o jie moka taupiai naudoti elektros energiją
kionig 2009-12-23 19:59
Ir kiek tai kainavo jiems visa tai ?
aislandas 2009-12-23 20:05
Iki 10mln. litų, jei kainavo pagal dabartinius pasaulio standartus.
wilkas 2009-12-23 21:33
Laptopas 36W, taupi lempa 18W, taupus telikas ~150W...
immortallt 2009-12-24 01:56
Kompai, telikai, pas juos ?
Dvigubas nulis 2009-12-24 10:24
Deja, bet turiu nuliūdinti, čia Lietuva atsilikėlių šalis, lyginant su Taivanu, o ne atvirkščiai. Mums dar oi oi kaip toli iki tokios šalies...
Aurum 2009-12-24 10:24
o kur dar pristavkes (PS, XBOX etc.)?
Edcka 2009-12-25 11:57
Pasipiktinau moderatoriumi. Prašau neįsižeisti, bet Jums dar daug pasimokyti reiktų, tikras moderatorius, ypač tokio intelektualaus portalo kaip "Technologijos.lt", turėtų taisyti klaidas ir moksliškai tiksliai aiškinti straipsnių detales. Aukštąjį išsilavinimą turinčiam žmogui gėda nežinoti, kad 1MW = 1000000 W. Taigi, Ignalinos AE galingumas 1500 MW, ji aprūpina apie 70 proc. Lietuvos el. energijos poreikio. Išeitų, kad jei tokia kai Taivanyje saulės elektrinė veiktų Lietuvoje, ji aprūpintų apie 46 proc. Lietuvos el. energijos poreikio, t.y. užtektų ne tik "kompams, telikams", bet ir daliai gamyklų.
Dvigubas nulis 2009-12-25 12:29
W, niekaip pagal mano skaičiavimus neišeina 46 procentai. Taipogi, jeigu jau įsigilinant, 1MW energijos iš šios elektrinės neturėsime, kadangi, kaip parašyta straipsnyje: „Naujoji jėgainė pastatyta pietinėje salos dalyje, kur beveik nebūna apsiniaukusių dienų.“. Lietuvoje sunkiai rasi tokią vietą, kurioje būtų visus metus beveik neapsiniaukę. Jeigu klystu, prašau pataisyti.
Sokantis Debesis 2009-12-25 14:54
vyrukai skaičių ir raidžiu nuo vynuko nebematot hm 1MW = 1 000 000 W / 1000 namų = 1000 W/namui mažai ? su naujom technologijom mano galva visiškai pakankamai.
Edcka 2009-12-25 20:04
Atsiprašau, vis tik Kalėdos )) Rašiau pertraukoje tarp 1 ir antro butelio brendžiuko )))) Dėl Lietuvos suklydau, bet dėl kitų komentarų nesutinku. "1Mw / 1000 namų = 1000w. TV, kompas ir viena lempa...." visiškai neteisinga. Jeigu iš tų 1000 butų gyventojų niekas nedirbtų, ir tai nesunaudotų po 1000 30W. Realiai kokie 100 butų pastoviai naudoja po kokius 1500W, kiti tuo tarpu tik kokius Max 400 W / h, aš vidutiniškai sunaudoju po 347 W / h, taigi realiai jei pastoviai visi naudotų po 347W, tai ši elektrinė aprūpintų 2881 butą el. energija. Todėl ir sakau, kad užtektų ne tik 1000 butų, bet ir keletui įmonių. P.S. Beje, pas mane veikia pastoviai didelis šaldytuvas, naudoju elektrinę viryklę, elektrinį virdulį, turiu automatinį kavos aparatą ( kavą geria visa šeima tiek dieną tiek vakare), žmona dažnai siurbia su 1200W dulkių siurbliu, vaiko kompas sunaudoja apie 400W, mano su vandeniu aušinamu procu, motka, keturiais kietais diskais (RAID) ir vaizdo plokšte NV 260GTS (viskas aušinama vandeniu) sunaudoja apie 850W (maitblokis 1050W), 95% lempų taupiosios (išskyrus tualetą ir vonią), du televizoriai apie 200W, neskaitant smulkios technikos ( barzdaskutės, plaukų džiovintuvo, dažnai kraunu įvairius pakraunamu akumuliatorius (liaudiškai baterijas), ir viską sudėjus vidutiniškai išeina tik 347W.
gedas 2009-12-26 23:40
1000W nėra mažai, nes juk pusę laiko (naktį) energija nenaudojama. Jeigu mūsų Ignalinos AE pagamina 1500W, o taivaniečiai pasistatė beveik tokio pat galingumo saulės jėgainę tai iš tiesų labai didelis pasiekimas. Mes tokią turėtumėm, nereikėtų jokių atominių.
Jusc 2009-12-26 23:50
Sitos elektrines galia 1MW(1,000,000W), o Ignalinos AE 1500MW(1,500,000,000W). Manau mokesi suskaiciuot kiek tokiu elektriniu reiktu, kad pakeisti IAE
Strong_Bad 2010-01-03 12:29
Gal ir nereikejo taip smulkiai savo kompo aprasinet, butu uzteke ir Watus pateikt. Siaip daugelis prietaisu, kur pateikei realiai naudoji tik retkarciais, todel isdalinus ju suvartojama energija visam menesiui, ten gausis po kelis ar keliasdesim watu. Kad 1000W yra daugiau nei pakankamai vienam butui, tai cia pilnai sutinku. Taciau keletui imoniu? nemanau, kad cia pasvertas teiginys, aisku imone imonei nelygu, tai cia gincytis negaliu, nes kokia "popierine" imone palyginus su gamybine, tai labai jau didelis skirtumas, kur tas 1MW gali nuskest kaip i bedugne, bet tokiu imoniu netaip daug tera Galima gincytis iki begalybes, bet kiekvienam regione skirtingos salygos ir skirtingi poreikiai, todel paimt kazka nuo kaimyno, nukopijuot ir manyt, kad bus tokia pat nauda - negalima.