Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Jomajo 2010-01-14 14:13
ydomu kiek kainuotu vienas ikrovimas jei reik 2val kraut 400v itampa...
kiesza 2010-01-14 14:18
Vokiecia visa laika mokejo Gamint GEriusias masinas o is geriausiu geriausios AUDI Na nauji modeliai man nelabai patinka bet Typ 81-85 tai legendiniai audi laikai .
Daugelis gamointoju net dabar nera pagamines greitesniu ir patvaresniu automobiliu negu audi 81-86 metais.
bahuriux 2010-01-14 14:28
nebloga masina ir nuvaziuojamas kelias ir svoriai padorus, kaina aisku kandziojasi, bet vistik iki tesla roadster uz100.000$ dar toloka sitam modeliui, gautu malku ant performanso visais atzvilgiais.
380V yra visi trifaziai ivadai i nama, realiai tai virs 400V jei islyginsim per 6 diodu tilta ir idesim kondensatoriu didesnes talpos. Ikrovimas labai patogus.
andriulis 2010-01-14 14:33
Na modelis tikrai grazus ir jau tikrai duomenys ispudingi. Bet galima biski pakoreguoti. Isemus toki galinga varikli ir panaudojus kur kas silpnesni,kad isibegetu iki 100km.h per 11sec. Tai manau tada automobilis galetu kur kas daugiau nuvaziuoti. Na aisku tada reiketu ir naujo kebulo,kad atitiktu paprasta miesto automobiliuka.
PWE 2010-01-14 14:51
turiu įtarimą, kad čia šitas 250km atstumas yra važinėjantis vidutiniu režimu (t.y. stabiliai važiuojant 90km/h greičiu) , o kiekvieną kartą nuo šviesoforo darant 0-100 per 5.9sek geriausiu atveju nuvažiuotu iki 100-125km
Mano pastebėjimas gerai atsispindėjo toje Top Gear laidoje kur "draskėsi" su Tesla Roader ir sugebėjo su pilnai įkrauta baterija nuvažiuoti tik iki ~100km, kai tuo tarpu gamintojai deklaruoja ~330km, kaip jos maksimalų nuotolį pilnu įkrovimu
andriulis 2010-01-14 15:10
Tai cia savaime aisku Cia kaip mobilus telefonas. Kuo daugiau naudosies ir visokiom programom tuo greiciau jis issikraus. Tai as ta ir noriu pasakyti,kad palikus visas tas baterijas ir t.t.,bet sumazinus automobilio galia galima butu tiketis kur kas didesnio nuvaziuoto kilometru skaiciaus.
bahuriux 2010-01-14 15:24
Ne ne masina yra visiskai teisinga nieko keisti joje nereikia, juk cia sportinis modelis, kam gadinti teisinga masina, gal netgi vertetu padidinti galia, protingai vaziuojant tas niekaip neatsilieptu atstumui. o nuvaziuoja 250km, tik jei vaziuosi mieste. Elektromobiliai preisingai nei VDV mieste yra zymiai ekonomiskesni, nes kai sukasi el variklis betkokiais RPM tai nieko nereiskia energija beveik nenaudojama, apsuku palaikymui. Nu pvz vaziuojam mieste ant 50 ir sunaudojam 5kw, kas reiskia per 100km sunaudosim 10kW/h, o vaziujant ant 100 reikes 15kW ir 100km 15kW/h. O VDV tik malasai mieste tusciai, o puse kuro dega beprasmiskai, tik tam kad palaikyri apsukas.
nikis 2010-01-14 16:13
Pastebėjimas: kaina labiau priklauso nuo Watt, ne nuo Volt. Juk skaitliukai matuoja galią per valandą, o ne įtampą.
immortallt 2010-01-14 18:54
Kiesza, automobiliui galios retai kada reikia isnaudot maksimaliai Dauguma sportiniu masinu po to vairuoja blondines ir auksciau antros ar trecios pavaros neijungia, nes net nezino kad tokiu yra. O, kad audi geriausia, tik jau nereikia Masina, kaip masina - nieko ypatingo.
O del variklio galingumo, kiek suprantu, tai kad ir 1000 arkliu butu, jei tos galios nenaudoji, tai akumo ir neeikvoja daugiau.
kiesza 2010-01-14 19:26
O kokia masyna zinai geresne uz audi ??? kad butu garbinga istorija ir niekas nepeiktu ju patikimumo ?? Apie blondines 100% sutinku Vien quattro ka reiskia nereikia nei Hamerio nei Lados kad per pusnis pirmas perliptum . Aisku kas tokios nevairavo sakys slamstas
bahuriux 2010-01-14 20:36
Audi patikimumas mane ziauriai nuvyle, nuo 1995 metu audi jau nebe vokiska kokibe, o kazkoks galvos skausmas.
Taip elektromobiliai, kad ir 1000kW jei neminsi pedalo tai ir neeikvosi akumu energijos. energija bus eikvojama tik iveikti riediejimo trinti, vidaus mechanizmu trinti ir oro pasipriesinima, kuris dideja kvadratu nuo greicio.
Bet nuvaziavus i dragus su kokiu tesla roadster darytum visus benzus su dvigubom trigubom galiom, tas mane zavi elektromobiliuose.
Jomajo 2010-01-14 22:27
antras golfas geresnis visais atzvilgiais uz bet kokia senesne tavo audi na gal tik komforto truksta
Mikis 2010-01-15 13:22
Na kai pamačiau šy modeli tai iskart Nissan 350z
O del to kad galingas variklis nenaudoja daugiau elektros nei mazesnis, nenoreciau su tuom sutikti (gal ir klystu nzn).
Na pvz paimkim elektrini varikli galinga kuriam reikia trifazes ir mazesi. Man tereikia maziau ennergijos ir maziau apsuku, bet tas didelis variklis vistiek daugiau ims energijos nes jis bus didesnis jo detales didesnes ir .tt.t. nu nepriversi trifazio motoro (zeimeriuose, svarkese) imti tiek pat elektros kaip ir koks graztas (drele) nors man tereikia nedideles galios (greicio).
Na tikiuosi supratote ka norejau pasakyt ir jei klystu laukiu pataisymu.
Del tos audi Tai kodel vokieciu populiariausias zurnalas tris metus is eiles renka mazda kaip geriausia patvariausia automobili????????????????
kiesza 2010-01-16 09:33
2 golpynas nera automobilis kaip ir 3.4,5,6 is golfu vienintelis vykes modelis tai tik 1 o antras su 3 suterse visa golfu varda.. todel juos vairuoja arba kaimo vaikaia arba savigarbos neturintys asmenys dar isideje 2 koloneles ir iki galo atsisuke popsa
Nerkashis 2010-01-16 14:18
Na čia jau nuo temos nukrypai.
Iš dalies neverta statyt galingo variklio jei neketini dragint. Jam pradėti sukti sunaudojama daugiau en. nei silpnesniam. Pas mane darbe kompresorius suka 5 po 40kW el. varikliai. Iškart leidžiasi 3, bet paeiliui. Tai taip 3 kart ir prigęsta šviesos, nors ir nuo skirtingų šynų sekcijų veikia.
Iš kitos pusės, vien jau Audi išvaizda reikalauja dėt didesnės galios variklį.
Taip pat sutinku su Bachuriux, kad Audi senesnės buvo legendinės, patvarios ir neužmušamos - nuo 84 iki 97.
Linas000 2010-01-17 23:01
ei, ar komentuojantys bent kiek pamaste kur sita masina bus naudojama? Blandines supavarom, silpnas variklis... Kliedesiai.
Kam masinai su akumais keturi varomi ratai, jei ziema ji nevaziuos? Kam jai pavaros, jei cia elektromobilis. O dabar dar geriau - kaip su silpna masina i vokietija vaziuoti? Autobane maziau 50kW masinu geriau nei nekisti, o jei susiruosei vaziuoti, tai buk malonus tureti 100+kW.
O dabar apie isvaizda. Keista, kad niekam neuzkliuvo ypatingai aukstas buferis. Masina atrodo kaip sniego stumdykle.
Kur raso, kad greiti aprobojo del akumuliatoriaus taupymo, tai akivaizdus melas! Bent kiek pamascius aisku, kad jie bijo perkaitinti akumuliatorius, nes jau buvo benzininiu audi deganciu prototipu, tai dar kai elektrokaras uzsikurs, niekas nebepirks sportines audi. 200kW is akumuliatoriaus siurbiant jis turetu gerokai susilti
geruks 2010-01-25 11:42
.
O audinukė visai nieko,tik va rupkele,kainą tai kandžiojasi.Kol skaičiau straipsnį,svarščiau kur trifazę rozetę statyt .Ale daskaičius iki galo,atšoko fantazija.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Parodoje "Detroit Motor Show" pristatytas elektrinis "Audi e-tron MK2"