Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Robinis 2010-01-15 16:56
Manau teisingai daro.
Žmonėms įvarys baime kaip reikia. Ėmėsi rimtų sprendimų norint sukontroliuoti visuomene ir visus nukrypimus .
Jie netuščiažodžiauja, kad reiktų imtis priemonių pažabot viena ar kita problemą.
Paėmė dėjo BAN viskam ir rami galva,o nusikaltusius iškart baust ir blokuot, o ne durnių voliot ir tąsytis ir ieškot sprendimo kažkokio neaiškaus per akcijas,švietimą ir .t.t..
Aišku dabar sakysit žmogaus laisvė ir bla bla ... žmogus turi per daug laisvės, dėl to ir visokiausio brudo prisimasto ..
Kad visuomeninė būtų savam "kelį" t.y.. kad nesielgtų nekontroliuojamai ir kaip kam šauna į galvą, reik stebėti ir valdyti mases.
Tas pats kas vairuot mašina. Turi ja valdyti teisingai, kad nuvažiuotum kur reik. O tik paleisk vairą ir duok kelio laisvę tai tuoj "huj" bus.
Aišku valdymas ir kontrolė turi turėt savas ribas, kad per daug neprispausti tautos, nes tada jau robotukais virstama
Mano tokia nuomonė
ligonis 2010-01-15 17:06
drauge sugalvoja kazka intymaus, ir pabando apie tai uzsimint - banas tinkle + bauda ir teisme aiskintis
immortallt 2010-01-15 17:20
Seip ta pornografija ir losimai bei kiti dalykai yra tik priedanga cenzuruot politinius dalykus. Bet prisizais su tuo...
O vardas? 2010-01-15 17:21
+1
Iš kitos pusės, po tokių kontrolių žmonės tampa lygus prieš valdžią. Iš vienos pusės gerai, iš kitos, tai žmones į robotus daro. Va kaip Lietuvoj, darai ką nori ir viskas. Įstatymas vos ne 0. Paėmė prezidentė visoms mamytėms ir šušvelnino bausmę iki minimalios. O Kinijoj baną iškart. Kinijoj ir valstybės pareigūnus švaistančius valstybės lėšas miriop nuteisia.
Wolfy 2010-01-15 17:28
Nebutu kumunistine valstybe ta Kinija.Bet tokiam sprendimui ju tikrai nepritarciau,nes cia pazaidzia zmogaus privatuma.Juk neinam ir neziurim ,ka kiti raso per sms.Taigi kazkoks apsurdas cia.
Muskietininx 2010-01-15 17:51
Man įdpmu pasidarė, kaip jie per dieną patikrins 1,7 mlrd. žinučių. Suprasčiau jeigu automatiškai butų blokuojami kai kurie žodžiai, bet tada juk galima sugalvoti kaip išreikšti savo mintis kitaip. pvz "CBB, nx, b y b y. " ir pan. Juk visų tokių nesužiūrėsi, o čia juk 1,7 mlrd. per dieną. 8)
KeepGoing 2010-01-15 18:28
Neatsiprašau, o tavo nuomonė verta š...., nes joks žąsinas komunistas, respublikonas ar kitas galvijas man nenurodys kokiu keliu aš "turiu" eiti, kad būčiau doras ir geras žmogus. Geriau pagalvok ką šneki, nes jei žmonės neprisigalvotų "visokio brudo", dar dabar tamsiuosiuose viduramžiuose sedėtume ir visi tarnautume dievui. Gėda kartais klausyt būna pasaulio išsigandusių ir kontrolės maldaujančių žmonių.
O vardas? 2010-01-15 19:01
mhm 2010-01-15 19:01
Va va. Perskaitęs Robinio komentarą norėjau atsakymą rašyt. Bet KeepGoing jau parašė. Ačiū.
Wolfy 2010-01-15 19:05
Kas sneka apie policija?Policija reikalinga bendrai viesai tvarkai palaikyti,juk ji be orderiu neina i tavo namus ir nesiknisa rusyje,nes gal kokia bomba konstruoji ar kokius laiskus itartinus turi.
Robinis 2010-01-15 19:14
Prie ko dievas ir prie ko viduramžiai.
Jeigu tu dar nesuvoki, kad nuo pačių pirmų dienų esi kontroliuojamas tai čia tavo bėda tėvai, darželis, mokykla, darbas, policija, įstatymai ir t.t.. aš nekalbu apie mokslo progresą ir tavo viduramžių bažnyčia.
Šia kontrole yra siekiama pažabot smurtą,diskriminaciją,žeminimą ir t.t... <-- va kas buvo norima pasakyt "visoks brudas" . O kad žmogus turės mažiau laisvės, dėl saugesnės ir švaresnės visuomenės argi tai blogai ?
Tu pasižėk kas darosi pasaulyje kur nėra kontrolės. Karas, žudynės ir kitas biesas.
Kodėl JAV ir NATO kariauja,palaiko taiką Irake ir kitose skylėse ? Norėdami įvesti tvarką ir kontrolę, kad likes civilizuotas pasaulis galėtų ramiau gyventi.
Be kontrolės, būt chaosas.
Bent pripažink kito nuomonę ir prieštarauk kultūringai. O "šūdintis" tai gali ir kitur .
bla0 2010-01-15 19:38
Robini, žiūri per rožinius akinius. Nematai, nei priežasčių, nei tikslų. Interpretuoji tik patį faktą... Ir skaudžiai klysti. ;]
Wolfy 2010-01-15 19:40
JAV kariauja,nes tai jai apsimoka,o ne del tavo ar kitu saugumo tikrai. Tau reiketu daugiau pasigilinti i visa tai,o ne viska kisti i galva ,ka girdi ir matai.
Robinis 2010-01-15 19:41
Klysti žmogiška Kiekvieno savitas supratimas
Kaimas007 2010-01-15 19:55
tam kuris nori buti kontroliuojamas
Ar zinai kur dar labai gerai kontroliuoja?
Kalejime.
Kinija virsta i "vientisa MILZINISKA kalejima"
Aurum 2010-01-15 21:45
Labai gerai pastebeta, jeigu tik galima pridurti, Kinija jau pavyrtus i "vientisa MILZINISKA kalejima", kuriame gyvenimo salygos tik grieztinamos.
Nera zmogaus ar institucijos, kuri zinotu, kaip kontroliuoti, kad zmogui geriau butu.
Ju kontroles tikslas yra valstybes siekiu siekimas. Filtruodami pornografija, jie tikisi, kad reguliuos taip gimstamuma. Filtruodami nusikeikimus, jie tikisi kontroliuoti agresija. Atsizvelgiant i tai, kad lytinis svietimas ir agresijos tramdymas mokomi pas juos nuo mazens ir tai jau tampa vertybemis, tai logiska manyti, kad tokiu dalyku (pornografija, keiksmai ir pns.) ju supratime neturetu buti, todel cia ir ivedama dar viena kontroles priemone suaugusiems ir tai turbut lies labiau zmones, kurie bendrauja su uzsieniu.
Mums to nesuprasti!!! Gal, jei kas pagyventu kelis metus kinijoje, kazkiek suprastu ka reiskia tokie draudimai is tikruju.
Galim isivaizduoti, kad eiliniam kinieciui yra tik kinija ir visas kitas blogas pasaulis, jis net bijo isvaziuoti uz kinijos sienu, kadangi jam atrodo, kad iskart ji nusaus, isprievartaus, apgaus ir pns.
dmexciter 2010-01-16 05:14
niu jau tikrai nebijo jie niekur vaziuot,kitaip is kur tiek kinu pasaulyje??? Ka is dangaus nukrito??
enternald 2010-01-16 11:04
Nežinau kodėl bet nuojauta sako kad Kinija kažkada nudegs su savo nesąmonėm......
Mitas 2010-01-16 12:12
Visai neseniai per Euronews rodė apie kinų gyvenimą ir apie kinų ir europiečių tarpusavio santykius. Europiečiai, vykstantys į Kiniją plėtoti savo verslo, pasakojo, kad Kinija iš Europos mažai ko gali pasimokyti, o Europa iš Kinijos - labai daug. Kinijoje verslui palankios visos sąlygos. Pats kinų mąstymas labai lankstus. Jeigu Europoje tas pats verslo modelis taikomas vienoje visoje šalyje ar keliose šalyse, tai Kinijoje taip nėra. Jei kažkoks verslo modelis naudojamas, pvz., Honkonge, tai jis negali būti naudojamas Pekine. Europiečiai, kai pradeda kalbėti apie verslą, jie tikisi rezultato jau nuo pirmos dienos. Tačiau Kinijoje visai kitaip. Kad atsirastų verslo santykis tarp kino ir europiečio, pirmiausia turi atsirasti pasitikėjimas. Kol kinas nepajus, kad gali savo partneriu pasitikėti, tol nebus kalbama apie jokį verslo santykį. Todėl europiečiai čia susiduria su visai kitokiu požiūriu. Europoje, jei matai, kad tavo verslo partneris su tavimi yra nesąžiningas, tu negali tiesiog imti ir nutraukti sandorio. Kinijoje kitaip. Jei kinas pajus, kad jo partneris daro kažką nešvaraus, jis nedelsiant gali suplėšyti verslo sutartį, jis turi tokią teisę, jei partneris yra nesąžiningas. Kai kinas atvyksta į Europą, čia jis mokosi „europietiškojo“ verslo pagrindų ir galvoja, kaip galėtų pasitarnauti rinkai, kad ji klestėtų. Europiečiai paprastai galvoja priešingai, kaip jie galėtų praturtinti savo asmeninį gyvenimą iš to, ką jie daro. O kinas pirmiausia galvoja apie kitus, tada apie save. Kinų mąstymas labai lankstus. Atvykę į Europą, jie labai noriai priima naujas žinias, jie bando jas panaudoti Kinijoje, įdiegti naujovių. Kinijoje gyvenantys europiečiai sako, kad Europoje visi įpratę prie to, kas yra pastovu, nekinta. Europoje žinios kaip konstanta, jei europiečiai kažką sužinojo, jie ties tuo užsiciklino, jie nepakeis savo požiūrio, jie visada laikysis tos vienintelės tiesos, kurią kartą sužinojo. Kinijoje kitaip, jie nesilaiko pastovumo. Jų manymu, viskas nuolat keičiasi, tad visą laiką laikytis to paties ir neieškoti nieko naujo yra neprotinga. Europiečiai sako, kad būtent šito turi būti mokoma Europos mokyklose, nes, pasimokius iš kinų, galima labai daug pasiekti.
KeepGoing 2010-01-16 12:51
Ir su straipsnio tema kaip tai susiję?? Po tokio ilgo skaitymo norėtūsi, kad apibendrintum ką pasakyt norėjai...
O Robinis, tai visiškai kontroliuojamas televizijos matosi, nes jei manai, kad karai vyksta dėl žmonių gerovės... Gal dar myliesi už nekaltybę?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kinija ėmėsi ir trumpųjų žinučių cenzūros