„The New York Times“ nuo 2011 metų apmokestins prieigą prie internetinės svetainės (8)
„The New York Times“ pranešė, jog nuo 2011 metų ketina pilnai apmokestinti prieigą prie savo internetinės svetainės. Tai rizikingas žingsnis, kuris gali leisti uždirbti daugiau pajamų, tačiau gali priversti pasitraukti reklamuotojus, siekiančius sulaukti didesnės auditorijos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Galimi sunkumai atbaido kitus laikraščius, norinčius imtis tokio pat žingsnio. Tačiau po mėnesius trukusių svarstymų „The Times“ trečiadienį pranešė, jog ji nusprendė imtis sistemos, leisiančios nemokamą prieigą prie tam tikro skaičiaus straipsnių, o vėliau lankytojai bus apmokestinami. Kol kas nepranešama, kiek straipsnių bus galima skaityti nemokamai ir koks bus mokestis už kitus straipsnius. Spausdinto laikraščio prenumeratoriai ir toliau turės nemokamą prieigą prie interneto svetainės.
Tai ne pirmas kartas, kai laikraštis bando apmokestinti straipsnius internete. Internetinė svetainė buvo apmokestinama nuo 1996 metų, tačiau tai leido pritraukti tik 4 000 prenumeratorių. Kitas eksperimentas buvo pavadintas „Times Select“ – už „Times“ straipsnių skaitymą reikėjo mokėti 50 dolerių per metus. Buvo pritraukta 221 000 klientų, tačiau 2007 metais šios paslaugos buvo atsisakyta, nes tai kliudė reklamos pardavimams. Paprastai reklamuotojai moka daugiau tuomet, kai sulaukiamas didesnis interneto srautas.
Naujasis žingsnis primena „The Financial Times“. Idėja paprasta: įprastiniai skaitytojai pritraukiami leidžiant skaityti tam tikrą skaičių straipsnių, o tie, kurie nori perskaityti daugiau, moka pinigus. Šis planas ir toliau leis pateikti straipsnių ištraukas paieškų rezultatuose.