Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ilgasrimas 2008-08-07 11:21
Tarsa gal ir nuline,bet vartotojui tai atsieis nemazus pinigelius,o aptarnavimas ko gero bus brangesnis nei paprastu automobiliu.Akumuliatoriai bus velniskai brangus.Jau ir dabar uz gero vardo paprasta 1,2v 300mAh reikia ploti 40lt.O cia juk automobiliniai,80AG.Ir aisku bus gaminami isskirtinai tik automobiliams,o tai dar daugiau didins ir taip didele kaina.Zymiai geresne alternatyva butu spaustu oru varomas auto,bet kazkodel apie juos tyli.Gal todel kad nereiktu keisti ir aptarnauti oro balionu,juk jie neuzmusami
Anonymous 2008-08-07 12:05
Tamsta neskiria AG nuo kW
noname 2008-08-07 13:18
suspaustu oru varomi automobiliai pakolkas dar lb lėti, plius dar neišspresta problema dėl oro talpinimo bako, avarijos atvėju jis sprogsta su tokiu trenksmu, kad aplink esantiems žmonėms apkursti tikimybė kone 99%...
Anonymous 2008-08-07 15:12
"noname" ar girdėjai kada koks garsas kai sprogsta oro talpinimo bakas? Jei nežinai tai ir nesakyk. Tie bakai daromi ir anglies pluošto ir pan., todėl avarijos atveju, jei jie ir sutrūktų, nebūtų nei jokių skeveldrų, nei didelio "bum", juo labiau tokio, kad apkurstum. Ir apskritai - aukšto slėgio talpos nesproginėja. Žinoma jas įmanoma susprogdint, tik gal sunkiau nei benzino baką.
ilgasrimas 2008-08-07 16:04
HDi gerai pastebejai.Parasiau AG vietoj KW.Suklydau.Beje,AG isskirtinai automobiliu varikliu galios vienetas.Dar nuo tu laiku kai arkliais traukiamus vezimus pradejo keisti auto.80 KW bus 108 AG apytiksliai.
Anonymous 2008-08-07 16:14
pastebet pastebejau bet vistiek klaida darai rasydamas KW. Rasoma kW
mazeika 2008-08-07 17:52
ilgasrimai, taigi pamirsai paminet kad ir apie magnetinius variklius nutyli ar baigei samokslus isrezgineti?
ligonis 2008-08-07 18:45
as girdejau kas atsitiko mano dviracio padagai su 4-5 atmosferom, kai ji truko... skeveldru nebuvo (rofl), bet ausytes skaudejo ir spenge kuri laika. isivaizduoju kas butu jei ten butu buve 200 attmosferu(jei neklystu tiek i tuos oro bakus pripucia).
P.S. "Automobilis turės „unikalų dizainą“, nepanašų į jokį egzistuojantį modelį" kokio velnio jie galvoja, kad idijotiskai atrodatis automobilis su elektriniu varikliu vartotojui labiau patiks nei, kad paprastai atrodatis automobilis su dyzelini/benzininiu varikliu?!?!?
Anonymous 2008-08-07 19:38
Man tai idomu kaip su ta licio jonu baterija ,jei pvz kiek as žinau jos gali sprogti,tai jei sprogtu tokia tai butu ojojoj..nu bet as gal klystu
Anonymous 2008-08-07 20:29
sproginedavo senosios baterijos. dbr jas patobulino ir nebesprogineja.. nebekaista.. na seip dziugu kad apsiima nisanas gana stiprios iniciatyvos
Anonymous 2008-08-07 21:28
Nebukim naivus. Kol bus dar bent 1 lasas naftos, tokie automobiliai nevazines gatvem po $2000. Kainuo maziausiai $20.000.
Anonymous 2008-08-07 22:10
nebukim paranoikais, jei jau ir taip yra paleista tokiu automobiliu
ligonis 2008-08-07 22:47
Alfonsas: o tau $20k daug uz elektromobili? visai padori kaina kaip dabar.
Anonymous 2008-08-07 23:47
Elektromobilis- toks daiktas, kad kartą su juo pavažiavęs ir vėl norėsi, na, jausmas visai skiriasi nuo įprastinių. Ar kam jau teko išbandyti tokį transportą (aišku, ne troleibusą)?
Tas_pac 2008-08-08 01:01
Aš manau, kad „nulinės taršos“ transporto priemonės ateityje užims 99 proc. pasaulinės automobilių rinkos.
Ir kažkaip man atrodo kad automobilių gamintojai akli, nes niekas nenori tuo brangiu benzinu varomų automobilių...
Anonymous 2008-08-08 07:54
"ličio jonų baterijos /.../ esą talpina dvigubai daugiau energijos nei įprastinės nikelio-metalo baterijos". Ar cia kazkas naujo? Nissan vyrukai suprato, kad "licio jonu" baterijos talpina daugiau energijos, argi jie ne genijai? DDDD
ilgasrimas 2008-08-08 08:05
mazeika,as samokslu nerengiu.yra kas rengia ir be manes manai kad tu rupi auto gamintojams?.nu kad ne,manau.Tu rupi jiems kaip potencialus vartotojas Tas_pac,naftininkai sukise investicijas i auto gamintojus,nemanai kad 51% akciju viska keicia taip kaip nori naftininkai?Neims juk jie gaminti automobiliu kurie nerys ju taip isbrangintos naftos.
Nerkashis 2008-08-08 23:43
Gal jūs iš manęs ir juoksitės, bet turiu idėją. Mačiau youtubėj, kad kažkoks senukas susikonstravo velomobilį triratį. Žodžiu pedalai suka ne ratus, o generatorių, kurio pakanka el. varikliui - sukančiam ratus. Jokių batareikių, tik kontroleris. Rodos paprasta.
Dabar juokitės.
mazeika 2008-08-09 00:06
ilgasrimai, tai as ir klausiau ar vis dar narpliojat samokslus? .. o del to velomobilio tai idomiai.. juk norint pagamint elektros per genneratoriu bus energijos nuostoliu konvertuojant mechanine i elektra, o paskui elektra i mechanine taip pat nuostoliu.. siaip veiktu, tik sunkiau vaziuot butu.. nebent sukures ilgorimo minetus stebuklinga varikli.. tik neisizeiskit
ilgasrimas 2008-08-09 11:00
Velomobilis varomas elektros varikliu nuo minamo generatoriaus nelabai gera mintis.Nuostoliai didesni bus.Ko gero senukas seip sukonstravo ta velomobili nes norejo ir galejo panasiai kaip su tuo dviraciu varomu elektriniu suktuvu.mazeika,ten nieko stebuklingo nera.paprasti trumpi,galingi,staigus ir vienpusiai elektriniai impulsai sukelia papildomos energijos tekme.Jau 1889 metais Nikolas Tesla sita efekta zinojo.Edwin Gray gavo 1975 metai US patenta NO 3,890,548 "Pulsed capacitor discharge electric engine".Peter Lindemann parase knyga "The free energy secrets of cold electricity".Thomas Henry Moray 1936 metai pademonstravo aparata kuris generavo 4,174 kw be jokiu papildomu maitinimo saltiniu.Domekis gi pagaliau simtas metu tas efektas zinomas o mes simta metu vis dar nafta pliurpinam,nu ir kvailiui aisku kas valdo pasauli elektromobilis tik pakeis situacija o esme liks ta pati
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kompanija "Nissan" žengia į elektromobilių rinką