Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-07-24 13:36
Užstatau namą, imu paskolą ir perku!
Anonymous 2008-07-24 14:08
Musu laukia nuostabi ateitis
ligonis 2008-07-24 14:25
jo... atsimenu kazkada raset apie zadamas gamint baterijas kurios yra viskuo tobulesnes ir pigiau gaminamos su anglies nanovamzdeliais kazkas ten buvo. gal cia pagaliau jas pritaike
Wenu$ 2008-07-24 14:42
Taigi rasho, jog tai nanotitanato baterijos - nemanau, kad anglies nanovamzdeliu ten aptiksi. Nors kas ten juos zhino - neatskleis, gi komercine paslaptis
Anonymous 2008-07-24 14:48
Bet jauciu sugedus vienam is tu varikliu, tai prasikeiktum negyvai suzinojes kiek kainuoja pakeitimas i nauja, o be vieno is keturiu ir vaziuot negali:)))
Anonymous 2008-07-24 14:57
teoriskai vaziuoti turetum galet, paprasciausiai reiktu atjungti kitoj pusej varikli, gautum galiniais arba pirekiniais varoma masina ir viskas, aisku galia sumazetu perpus, bet iki serviso nuvaziuot galetum
Anonymous 2008-07-24 15:32
Ši kompanija yra vieša ir listinguojama Nasdq biržoje, jeigu informacija būtų melaginga tai kaltinikams tektų už tai atsakyti, technologija yra aprašyta kompanijos tinklalpyje.
Anonymous 2008-07-24 15:46
pagaliau kazkas pradeda darytis sioje srityje, bo jau tos atgyvenos, vidaus degimo variklai, uzkniso juodai...viskas turetu judeti i ta puse ir niekas (naftos magnatai ir jos pakalikai) nesugebes sustabdyti sios sroves
Tas_pac 2008-07-24 16:45
Triskart valio elektormobilių perversmui! Lenda yla iš arabų maišo! Galėtų jau ir sunkvežimius ir traktorius autobusus elektrinius gamint pradėt tada vėl viskas dėl konkurencijos atpigtų apsoliučiai viskas! Tokios naujienos man visuomet pakele nuotaika
PS: Dėl to sugedimo jaigu normaliai sugenda (neužsikerta koki dantračiai ar pan) Tai tiesiog atjungus kitą variklį kad ir dvigubai sumažėja galingumas bet vistiek 350 Arklio galių pilnai užtektų pvz: Raliui paruošta Subaru Impreza tai patyrė 1995 ir 1996 metais, ... 4 varomi ratai, 2.5 litrų, 165 arklių galios. Nors neaišku kiek ten ji svers nes baterijos ne lengvos manau.
Anonymous 2008-07-24 17:13
Išties labai džiugu, labai pakele nuotaiką ir man toekie dalykai.
Nes man baisu jau daros dėl išmetamų teršalų į gamtą. Pasaulinė krizė dėl naftos kainų ir pan. Tai lyg visų problemų išsprendimas, tik manau elektros energijos prireiktu žymiai daugiau. Jau galvoju ateityje ir savo privačia saulės jėgainę daryt sau
Tik vat reikia kantrybės ir laiko kol šios technologijos atpiks ir dar labiau patobulės.
Tik iškilo klausimas kur dėti visus vidaus degimo automobilius? Gal juos būtu galima kaip ir restauruoti į tokio pobūdžio varomą principą. Na aišku turbūt taip greit ir nišstums tokius automobilius, naujos kartos automobiliai, bet manau naftos kaina bus priversta kristi ateityje
Anonymous 2008-07-24 19:06
Kiek supratau iš aprašymo ten yra panašios baterijos į kitas ličio jonų baterijas tik grafitas negatyviam elektrodui pakeistas jų sukurta medžiaga, kurią vadina "nano-titanate", medžiaga kardinaliai pakeičia baterijos savybes į gerąją pusę pagal visus esminius parametrus, panašios medžiagos yra žinomos jau apie 50 metų. Matyt gaminti tokias baterijas galėtų ir su esamčiom ličio baterijų gamybos technologijom, bet pirmiau reikia pagaminti tą medžiagą elektrodui, daug, pigiai, kokybiškai ir saugiai.
Procesas tobulinamas jau 10 metų, yra daug žadantis, bet konkrečių išėjimo į rinką datų kolkas nėra, yra eksperimentinės linijos. Ši medžiaga turi daugybę panaudojimo būdų, tačiau sukomercinimo statijoje bus naudojama kompanijos Sherwin-Williams elektriniams automobiliams, kuri išsipiko eksliuzivinę teisę naudoti šias technologias kaškuriam laikui.
Čia tiek kiek man pasirodė svarbu iš to kas parašyta tinklalapyje.
Tas_pac 2008-07-24 19:10
Nemanau kad naftos kaina kris tik kils dar labiau, o automobilius su vidaus degimo varikleis tiesiog perdirbti, kadangi keisti sistemą nemanau kad apsimokės, jau vien naftos kainos adbaidys pirkėjus nuo automobilių su vidaus degimo varikleis, o tada į konkurencingą kova sušoks visi automobilių gamintojai gigandtai kaip: WV grupė, Mercedes-Benz (kurie daugiausiai investuoja į technologijas) Ford, GM. Tada šių technologijų tobulinimas šautų į viršų
Tas_pac 2008-07-24 19:50
Štai daugiau jos nuotraukų http://uk.cars.yahoo.com/22072008/36/t1 ... don-0.html Nežinau kaip jums, bet man tai jos galas nelabai patiko.
Smėlis 2008-07-24 20:57
, tai šitas išvis atrodo įspūdingai
Tas_pac 2008-07-24 21:23
Kad šitas tavo H2O varomas kiek žinau, o ta Lightning GT tai 700AG, turi sprotiškai atrodyti
Smėlis 2008-07-24 21:49
tokio dalyko kaip H2O varomos mašinos - nėra
o čia gi G-Wizz (Power: 8 x 6v Lead Acid Batteries connected in series, 200 Amp-hr). daugiau info čia:
Anonymous 2008-07-24 22:55
Keisti jūs. Gi jau daug tiek britiškų, tiek amerikietiškų elektromobilių. Ar jum tik šita alternatyva tinka? Nenorit savo bugačių į "kubizdalius" keist? Kam tokios auto, jei net nėra kur važiuot su ja? Lietuvos salygom pirmą dieną visus buferius pamesit
Anonymous 2008-07-24 22:57
Smėlis, gi Šiauliuose tokį pagamino H2O varomą..
Tas_pac 2008-07-24 23:08
Na tik taip sako "H2O Power" ten užpila vandens o sistema pati išskaido į deguonį ir vandenilį
Anonymous 2008-07-25 04:40
na jai toks automobiliukas pralekia 320 km. ikrautomis baterijomis, tai dar galetu ir 320 km greiti pasiekti tada pradedu kaupti pinigus :D
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
"Lightning GT" - 320 kilometrų rida su 10 minučių trunkančia baterijų įkrova