"Volvo" žada sukurti visiškai nuo sužeidimų apsaugantį automobilį iki 2020 metų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Bajoras 2008-05-06 13:28
Idėja graži bet.... Manau pirma reiktu žmogui pakeisti smegenis kad pradėtu mastyti o jau paskui pasirupinti ktom saugumo priemonėm beje straipsnyje buvo užsiminta apie tai
Anonymous 2008-05-06 13:35
Manau tikrai visiskai neapsaugos, gi yra daugiausia avariu kur nukencia nekalti, kai priespriesais vaziuojanti masina staigiai pasuka i juos...
Anonymous 2008-05-06 15:17
Vat man idomu kaip tas automobilis elgtusi greitkelyje kai per arti priartetum prie ta pacia kryptimi vaziuojancio automobilio negi jis taip pat imtu stabdyti taip sukurdamas dar pavojingesne situacija kazkaip cia viskas nelabai aisku
Mindė 2008-05-06 15:23
Muntas, įvertinamas ne tik atstumas, o ir greičių skirtumas tarp šio automobilio ir priekyje važiuojančio automobilio. Tai jei tas skirtumas 5km/h tai manau nereiktų spaust stabdžio iki galo, gal tik su varikliu pristabdyti
Paberzis 2008-05-06 17:46
Pirmiausias ir veiksmingiausias žingsnis tai būtų greičio ribotuvų privalomas naudojimas ir ne kitaip. Čia tik pamastymams, bet tarkime, kodėl nekuriama sistema, su ribotuvais kai mašinai įvažiavus į miestą automatiškai maximalus leistinas greitis taptu 50 ar 55 (čia tiem kas skustusi, kad 50 per letai ), o miesto gatvių, kuriose leistinas tarkime 70 ar 80km/h greitis, gatvės pradžioje ir pabaigoje būtų atitinkami davikliai, kurie padidintų ir vėl sumažintų greitį. Kita vertus ar ne šiame puslapyje kažkada rašė, jog GPS pagrindu veikiantis prietaisas, telefono turbūt dydžio, fiksuotų ir siųstų į duomenų analizavimo centrą kur mašina yra, kokiu greičiu važiuoja. tai ir neblogas variantas
Anonymous 2008-05-06 18:16
Tokios naujos mašinos sukūrimas turi blogų ir gerų savybių. visu pirma, man patiko paskutinė straipsnio mintis, jog kai žmogus žino kad mašina pati išvengs avarijos tai pas žmogų dings atsakomybės jausmas, atsiras noras važiuoti vis greičiau ir greičiau,nes bus žinoma kad pati mašina sugebės išvengti avarijos. daug kas iš jūsų mini kad problema keliuose išsispręstų įdiegus greičio ribotuvus, ir manau kad tai būtų gerai tik mieste, nes už miesto, kur kelias yra geras ir tuščias, greičio ribotuvas būtų absurdiškas. Manau , kad geriausia išeitis, greitkeliuose ir šiaip užmiesčio keliuose, būtų priverstinis greičio sumažinimas iki nepavojingo, tik tuomet kada prasilenkiama su priešpriešais važuojama mašina.
Mindė 2008-05-06 21:43
Paberzis, gal kompiuterijos forume skaitei Šiaip ar taip tokios sistemos nepalankios policijai, o ji gi Lietuvoj viską valdo O panašios sistemos berods jau Saudo Arabijoj diegiamos.
Anonymous 2008-05-06 21:58
Vistiek tuoj fordas parduos volvo Tata Motors ir labai abejoju ar kurs tokiu automobilius
Anonymous 2008-05-07 02:24
paberzis,kaip tu manai kiek tokia sistema kainuotu ir kiek ivairiausiu davikliu reiktu jai? o del volvo as abejoju ar labai jau atsipalaiduotu zmones,nes siaip ar taip nepigi masina ir dauzyti ja gaila
Vytautas 2008-05-07 07:48
Taip, šitame http://www.technologijos.lt/archyvas/au ... order/view
Mindė 2008-05-07 09:39
"Tačiau įdiegus privalomai į visus automobilius ir padarius centralizuotą automatinę greičio kontrolę, viršyto greičio problema būtų išspręsta akimirksniu..." Tai čia mano idėja MindaugasV – 14:29 ... O ar negalima būtų padaryti tokios sistemos bent jau miestuose ar pavojingose kelio atkarpose: sustatyti siųstuvus, kurie siųstų į automobilį signalą, kur koks greitis yra leidžiamas. Mašinoj įtaisyti imtuvus (naujose, nes vargu ar kas dės tokį daiktą savo noru į mašiną, nebent tai būtų privaloma, kad praeiti technikę). Jei mašina viršija nustatytą greitį, imamasi atitinkamų priemonių - garsiniai signalai salone, ar koks greičio ribotuvas, ar dar kas... Aišku ne į visus automobilius tokius reiktų sudėt (policija, greitoji...). O kartais ir paprastoms mašinoms reikia viršyti greitį (žmona gimdo ar dar kas ), tai gal ir nelabai gerai būtų greičio ribotuvas. Man atrodo sustatyti siųstuvus kainuotų pigiau, negu tie "fotoaparatai". O imtuvai tai jau mašinos savininko reikalas. Elvinas – 2006-12-17 19:06 Tokia sistema jau diegiama/gal jau veikia Saudo Arabijoje. Viršyjus toje atkarpoje leistiną greitį - tavo mašinos kompiuteris perspėja. Jei nereaguoji -- nusiunčia policijai duomenis. Kada kiek ir pan. Sugrįši iš kelionės -- susimokėsi.
EIGIO 2008-05-07 12:30
Patinka man šita idėja su centralizuotu automatiniu greičio reguliavimu, +GPS greičio matavimas (dviguba apsauga, ot pasipiltų baudų jei žmogus nežinotų kad tokia sistema įjungta ) Nukrypstant truputi nuo temos, kadanors bus taip, kad vairuos tiktai automatinės sistemos ir žmonės neturės teisės vairuoti, nes bus laikoma, kad žmogaus reakcija per lėta, dėmesys nukrypsta į kitur nei į vairavimą, nemoka taupyti kuro, ir tt, hmm tik kokį čia terminą tam nustačius, gal sakyčiau kokia 60÷80 metų.
Mindė 2008-05-07 13:03
EIGIO, aš manau kokia 20-30 metų. Jau dabar atrodo per KMŽ rodė apie tokias sitemas, kai važiavo autostrada automobilis be žmogaus įsikišimo. Na pats žmogus sėdėjo viduj ir sekė kompiuterio darbą. Aišku mieste, kur automobilių daug, tai viskas sudėtingiau
EIGIO 2008-05-07 13:52
Aš tuos klipus pats jau seniai mačiau, bet visa tai nuo realybės dar toli, juk ten greitkelis ir sistema ypatingai paprasta, magnetai ar kiti davikliai sumontuoti kas kažkokį atstumą į žemę ir auto važiuoja ta linija. Dar yra kita sistema, kur jau tikrai yra kameros ir reaguoja kelyje pagal tai. O kada bus pilnavertė sistema? su vairavimu nepažymėtais ar sudėtingais keliais, miškų keliukais, tai toks ir spėjimas gaunasi tolimas. 30 metų technologijai išvystyti 10 metų teisiniam reikalam 20 metų paplist rinkoje (juk neišmes dauguma žmonių 2 ar 10 metų senumo mašinos kad atsirado su automatiniu vairavimu). Nu sakyčiau man dar įmanoma sulaukti prie gerų sąlygų
Sokantis Debesis 2008-05-07 17:12
-
Anonymous 2008-05-07 18:37
Niekas iš tavęs ir neatiminės, paprasčiausiai nedagyvensi iki to ir vistiek turėtų būti pereinamasis procesas, iš pradžių tai bus tik papildoma galimybė, visi apsipras, vėliau pereis į privalomą. Ne esmė ką aš daryčiau, esmė procentuose. Aš nekalbu, kad autopiloto sistema bus pagrįsta kameromis, iš esmės nesvarbu kuo ten pagrįsta, jei atsitiks taip kad tokios sistemos procentaliai padarys žymiai mažiau avarijų, sakykim 10% nuo dabartinių avarijų skaičiaus, tarkim per metus žus ne 1000 o 100, tai tokios sistemos ir bus naudojamos. Nemanau kad skraidau kažkur, manau kad tai tik laiko klausimas kada technologiją išvystys iki tokio lygio kad būtų žymiai pranašesnė už žmogaus vairavimą, arba bus kokios licenzijos specialios vairavimui ar bus išskirtos specialios erdvės kur bus galima vairuoti pačiam. Aš nekalbu apie už dešimt metų, gal už 60, 100 ar 150.
Mindė 2008-05-07 20:11
EIGIO, aš kiek apie kitokią sistemą kalbėjau. Ten mačiau kaip skenuojamas kelias, o tiksliau skiriamosios juostos, ir pagal jas automobilis orientuojasi kur yra važiuojamoji dalis. Aišku kas nors su kreida liniją į griovį... ir tu jau sėdi griovy Bet čia ne esmė. Džiugu bent tai, kad tuo keliu jau einama. O dar kai pasižiūri varžybas nepilotuojamų automobilių... Ten kur kas sudėtingiau jau viskas padaryta. Skenuoja jau ir kelio (tiksliau gal aplinkos) paviršių.
Anonymous 2008-06-26 23:14
planetoje yra virs 6 milijardu zmoniu jai ir toliau augs tai bus rieta daugeliui kai prasides karai as manau kad nereik jokiu automatiskai valdanciu automobili sistemu jai nori greicio ir nezinai ribu tai pats kaltas tik gaila kad del savo kvailumo uzmusi kitus zmones... Bet ka padarysi REIKIA BUTI ITIN ATIDZEM IR ATSARGEM IR VISIEMS BUS GERIAU :}