Įspūdingiausi automobiliai parodoje SEMA 2007  (5)

Neseniai baigėsi 2007 metų automobilių paroda "Specialty Equipment Market Association Show" (SEMA). Šiame šou demonstruoti įvairiausi originalios konstrukcijos modifikuoti automobiliai. Pateikiame Top-10 įspūdingiausių eksponatų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sunku patikėti, jog pačioje pirmoje nuotraukoje pavaizduotas "1963 Chevy Corvette" po visu išoriniu ištaigingumu slepia 6,5 litro V8 variklį su dvejais turbokompresoriais. Pilnas automobilio pajėgumas - "tik" 2200AG... Naujai "širdžiai" sutalpinti teko prailginti variklio skyrių ir modifikuoti jo dangtį. Savininkas Rod Saboury teigia, jog tai greičiausias legaliai gatvėmis galintis važinėti automobilis visame pasaulyje. Antroje nuotraukoje parodytas automobilis - tikras meno kūrinys. Automobilio ilgis 6 metrai, plotis - apie 2,4 metro. Užtenka pažvelgti į vamzdžius, išeinančius iš po variklio dangčio, kad susidarytumėte bendrą vaizdą apie V12 variklio galią. Automobilio kėbulas, odinis interjeras ir kiti aksesuarai - originalios gamybos. Australijoje perdarytas 1950 metų mėlynos spalvos "Mercury" per savy gyvavimą yra patyręs 175 modifikacijas, kol tapo tuo, kuo yra dabar. Viena modifikacijų - 10cm sumažintas kebulo aukštis. Automobilyje sumontuotas 6,8 litro V10 tipo variklis. Panašu, jog ir šio monstro širdies užtektų nemažai jėgainei išlaikyti... Ši "Pontiac" koncepcija atrodo tarsi moderni 1930 metų lenktyninių automobilių versija. Jame sumontuoti keturių taškų saugos diržai, metalinis karkasas vairuotojo apsaugai apsivertus. Į pasimatymus šiuo žaisliuku nepasivažinėsite, nes nėra numatyta vieta keleiviui, taip pat nesumontuotas priekinis stiklas. Sukibimą su kelio danga užtikrina 19" ratų komplektas su "Hoosier Racing" padangomis. "Turbo 2.0 Ecotec" variklis užtikrina beveik 300AG. Šį "Mercedes" automobilį buvo nelengva modifikuoti. Nors modelis demonstruojamas jau ne pirmą kartą, jis vis dar sulaukia gausybės dėmesio. Kaip galima praleisti tokį automobilį, padengtą daugiau nei 300000 "Swarovski" kristalų? Netgi interjeras papuoštas šiais blizgučiais... Tai - 1988 metų "Caprice", papuošta 30 colių "Asanti" ratais. Visi pakabos komponentai chromuoti arba nudažyti kėbulo dangos spalva. Interjeras padarytas iš baltos odos ir purpurinės zomšos. Po dangčiu slepiasi 6,5 litro variklis ir pora turbokompresorių. "Alpine Advanced Application R&D" komanda nenugalima, kai kalbama apie naujausių audio aksesuarų inovacijas ir diegimą. Šiais metais jie pasirinko "R500" modelį, kurio pagalba pademonstravo naujausius kompanijos pasiekimus signalų apdorojimo technologijose. "R500" taip pat buvo iššūkis inžinieriams, kuriems teko viską sutalpinti šiame automobilyje. Priekinės sėdynės yra pasukamos, kad būtų lengviau išlipti iš automobilio. Gale sumontuotas karkasas, laikantis 6 "Alpine PDX" stiprintuvus; karkasą demonstravimo tikslais sukioja elektrinis variklis. "Toyota Camry" nėra pirmasis modelis, patyręs ekstremalias modifikacijas, tačiau tai, panašu, jog suveikia. Priekinės durys prailgintos keliais coliais, o galinių durų visai atsisakyta. Perdarytos rankenos ir veidrodėliai. Grafinis apipavidalinimas atliktas kompanijos "OG Abel". Interjeras padarytas naudojant stiklo pluoštą, kėdžių apmušalai rankų gamybos, automobilyje sumontuota "Pioneer" garso sistema. Kuo ypatingas "Pontiac G8"? Kaip jums 500 arklio galių LSX-427 V8 variklis? Naujas "Pontiac" modelis G8 užims GTO vietą. Šis modifikuotas variantas - reperio "50-cent" idėja. Kai kurie pastebimesnių G8 aspektų - raudonos ir juodos spalvos odos apdaila, "A" klasės 800 vatų "JBL" garso sistema. G8 bus galima įsigyti nuo 2008 metų pradžios. Paskutinis, bet ne prasčiausias - kompanijos "Ford" "minivenas". Eksterjeras palyginti paprastas - pakeista tik stogo spalva, kuri dabar panaši į "Mini-Cooper" stilių ir forma, panaši į "Scion Xb". "Flex" unikalumas slypi interjere. Automobilyje sumontuotas šaldytuvas ir didžiulis stogo langas. Vidinį apšvietimą galima suprogramuoti skirtingiems poreikiams. Kitas įdomus faktas - "2009 Flex" bus pirmasis serijinis automobilis, kurio kuro bakas neturės tradicinio dangtelio. Kompanijos teigimu taip bus ne tik sumažinamos bendros teršalų emisijos, bet vairuotojams nebereikės rūpintis dangtelio užsukimu-atsukimu pilantis kurą.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: