Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2007-11-15 11:59
negražios mašinos.
Smėlis 2007-11-15 12:44
Blastolene B-702 tai bent ORIGINALIAI atrodo. o kitos - vien brangus tiuningas.
1963 Chevy Corvette - gal ir greičiausia pasaulyje (dar klausimas), bet bijau, kad toli ji tuo maksimaliu greičiu nenuvažiuotų - subyrėtų. bugatti veyron bent jau tikrai "street leagal car", o čia tik žaisliukas. brangus ir juokingas.
Ta 2007-11-15 13:22
O kas ciais laikais grazias masinas gamina...
Anonymous 2007-12-14 16:11
Na ok, cia zmones stengiasi del tu automobiliu, yra isradingi. Taciau neprotinga etalonu laikyti super galinga varikli. Vien galios neuztenka automobiliui. Su galios didinimu katu turi buti dirbama ir aerodinamikos pusej. Su 2200ag tas aparatas pirmuosiuose posukiuose taps nevaldomas. Bet siaip gerai kad zmones realizuoja kurybiskuma.
qazedx 2007-12-14 21:26
beto su tuo 2200 ag po kiekvieno greitesnio pavaziavimo autorius daro ispekcija, su veyron gali 2500 nuvaziuoti. aisku maksimliu greiciu padangos sudegs per 15 min, bet skirtumas akivaizdus, ten tik galingas variklis su ratais, o veyron tai sedevras.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įspūdingiausi automobiliai parodoje SEMA 2007