Ko nori moterys? Mažiau rožinės spalvos, daugiau technologijos (8)
Sociologiniai tyrimai rodo, jog tik 9 procentai dailiosios lyties atstovių pageidauja "moteriškai" atrodančių elektronikos produktų, tokių kaip rožiniai kompiuteriai ar mobilūs telefonai. Likę 91% pageidauja ko nors stilingo ir pakankamai sudėtingo. Tokius rezultatus gavo Didžiosios Britanijos reklamos kompanija "Saatchi & Saatchi", apklaususi 750 moterų nuo 24 iki 45 metų amžiaus. Panašu, jog metas pamiršti rožinės spalvos mitą...
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
"Saatchi" planavimo direktorės Belindos Parmar teigė, jog "rinkoje yra protingų ir progresyviai mąstančių marketingo kompanijų, tačiau dėl kažkokių priežasčių reikalai su moterims skirtais produktais visiškai nejuda į priekį. Dauguma moterų jaučiasi apgautos, kai parduotuvėse arba joms skirtose reklamose mato tik vaikišką rožinę spalvą ir blizgučiais papuoštus gaminius".
Tačiau tai netrukdo modernioms ledi susipirkti tai, ko išties reikia. 37% visų tyrime dalyvavusių moterų turėjo vidutiniškai 6 elektroninius prietaisus, tokius kaip skaitmeninis fotoaparatas, stacionarus arba nešiojamas kompiuteris, "protingasis" mobilusis telefonas, MP3 grotuvas, skaitmeninis televizorius arba nešiojamas žaidimų kompiuteris. Bendrai vertinant, Didžiosios Britanijos moterys turi tik 11% mažiau technologinių gaminių nei vyrai. Tokia tendencija gali rodyti, jog moterys naujas technologijas įsisavina greičiau nei vyrai.
Tačiau šiandieninės parduotuvės dar nėra prisitaikiusios prie pakitusių poreikių - daugiau nei pusė tyrime dalyvavusių moterų technikos parduotuvėse ne visada randa to, ko nori. Dažniausiai tokios parduotuvės daro prielaidą, jog moterys yra neinformuotos ir neteikia didelės reikšmės technologijai. Koks rezultatas? Tyrimai rodo, jog abejojančios moterys išleidžia 35% mažiau nei nutuokiančios technologijose jų kolegės. Ekonominiu požiūriu tai vertinama kaip 1,2 milijardo USD nuostolis Didžiosios Britanijos technologijų rinkai.
Studijos autoriai ir kiti tyrinėtojai teigia, jog norint padidinti moterų pasitikėjimą savimi šioje srityje, būtina technologinius produktus daryti "draugiškesnius", o ne puošnius - jei norite sukurti moterims įspūdį darančią technologiją, ji turi veikti iškart ir be priekaištų tik išpakavus ir visą tolimesnį laiką.
Tačiau tai netrukdo modernioms ledi susipirkti tai, ko išties reikia. 37% visų tyrime dalyvavusių moterų turėjo vidutiniškai 6 elektroninius prietaisus, tokius kaip skaitmeninis fotoaparatas, stacionarus arba nešiojamas kompiuteris, "protingasis" mobilusis telefonas, MP3 grotuvas, skaitmeninis televizorius arba nešiojamas žaidimų kompiuteris. Bendrai vertinant, Didžiosios Britanijos moterys turi tik 11% mažiau technologinių gaminių nei vyrai. Tokia tendencija gali rodyti, jog moterys naujas technologijas įsisavina greičiau nei vyrai.
Tačiau šiandieninės parduotuvės dar nėra prisitaikiusios prie pakitusių poreikių - daugiau nei pusė tyrime dalyvavusių moterų technikos parduotuvėse ne visada randa to, ko nori. Dažniausiai tokios parduotuvės daro prielaidą, jog moterys yra neinformuotos ir neteikia didelės reikšmės technologijai. Koks rezultatas? Tyrimai rodo, jog abejojančios moterys išleidžia 35% mažiau nei nutuokiančios technologijose jų kolegės. Ekonominiu požiūriu tai vertinama kaip 1,2 milijardo USD nuostolis Didžiosios Britanijos technologijų rinkai.
Studijos autoriai ir kiti tyrinėtojai teigia, jog norint padidinti moterų pasitikėjimą savimi šioje srityje, būtina technologinius produktus daryti "draugiškesnius", o ne puošnius - jei norite sukurti moterims įspūdį darančią technologiją, ji turi veikti iškart ir be priekaištų tik išpakavus ir visą tolimesnį laiką.
(0)
(0)
(0)