Japonija planuoja sukurti greičiausią pasaulyje traukinį  (4)

Japonijos geležinkelių kompanija "JR Central" paskelbė planus artimiausių dviejų dešimtmečių bėgyje sukurti greičiausią pasaulyje traukinį. Tai bus naujos kartos magnetinės levitacijos ("Maglev") sistemos pagrindu veikianti transporto priemonė, kurios projektavimas Japonijos vyriausybei ir verslininkams kainuos 45 milijardus dolerių. Vienintelis tokio tipo komercinis traukinys veikia Šanchajuje (Kinija). Jis pradėjo veikti 2002 metais, jo greitis 430km/h, o trasos ilgis 30,5km. Naujasis rekordininkas turėtų keleivius saugiai vežti 500km/h greičiu, o trasos ilgis turėtų siekti 290km. "JR Central" teigimu, jų traukinio prototipas dar 2003 metais atliktų bandymų metu sugebėjo pasiekti maksimalų 581km/h greitį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

"Maglev," arba magnetinės levitacijos traukiniai pasitelkia atstumiančiąsias magnetines jėgas, kai sukuriamas magnetinis laukas neleidžia traukiniui prisiliesti prie paviršiaus ir taip eliminuoja trinties jėgas. Japonija šiuo metu ieško įpėdinio žymiesiems "Shinkansen" traukiniams, kurie pirmą kartą buvo pristatyti pasauliui 1964, Tokijo Olimpinių žaidynių proga. Šie traukiniai pasiekia 300km/h greitį.

Pirmoji trasa turėtų sujungti Tokijo ir Nagoya (ketvirtasis pagal dydį Japonijoje) miestus, vėliau trasa turėtų būti pratęsta iki Osakos (antrasis pagal dydį Japonijoje). Esminė priežastis, dėl kurios nepradedami realūs darbai yra ta, kad reikiamas lėšų kiekis kol kas yra "ne pagal kišenę" net pačiai šalies vyriausybei. Be to, iki 2025 metų (planuojama projekto užbaigimo data) gali atsirasti greitesnių konkurentų, nes tokius traukinius savo ilgalaikiuose planuose yra numačiusios Vokietija, Kinija ir JAV.
(1)
(0)
(1)

Komentarai (4)