Sunkūs laikai FIS ir „Fortako" bendrovėms

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-11-19 18:20
GKS naudoju jau daug metu ir niekada neturejua jokiu problemu, kai tuo metu dauguma kibiru pasaulio prekes pirko
Darius55555 2008-11-20 19:26
Fortakas subankrutavo , nes buvo išvogtas darbininkų, buvo visiškas bardakas ir dar vis tiek būtu atsilaikęs jei nebūtų pirkęs programos už milijoną, tiesiai prieš krizę . Dėl to jis save pardavė FIS, o kad nereitų mokėt svetimų pinigų viskas kas įmanoma buvo išplauta, o galų gale pasamdyta likvidavimo įmonė.
Nerkashis 2008-11-21 20:45
Blin kaip tik ketinu iš fortako kompą imt. Tai daba nzn gal neverta, o tai niekas garantinio nebeves...?
Redakcija 2008-11-21 20:51
Na, esant tokiai situacijai, reikalas rizikingas...iš kitos pusės, jei niekas nepirks, bendrovės tikrai bankrutuos. Žodžiu, reikalas delikatus...
Alius N. 2008-11-21 21:10
Kaip tik dabar dabartinio 'BeON' garantiniam servisui esu palikęs kompiuterį su kaip įtariu sugedusia motinine plokšte. Ateinančią savaitę bandysiu pasiteirauti, koks progresas, galėsiu pranešti kokia situacija Nežinau tiksliai dėl ko įmonės situacija pablogėjo. Mano asmeninė nuomonė tokia - įmonė pastaruoju metu pakankamai neblogai atrodė su tokiais plėtros tempais ir pakankamai gera internetinės prekybos sistema. Jei dabartiniams įmonės savininkams bent kiek rūpi jos ateitis, jie tikrai turėtų sugebėti išsikapanoti iš dabartinės padėties ir neleisti analogiškų "pinigų plovimų". Tarp kitko, ne pirmą kartą girdžiu apie buhalterinės programos pirkimą, kuri tik pablogina prieš tai buvusią situaciją. Kaip čia yra?
Anonymous 2008-11-21 21:52
jo man tai pasisekė,kaip tik prieš 2 savaites padaviau taisyti garantiniam remontui kompiuterį ir ką jūs galvojate-prapuolė su galais,be policijos ar teismo neatsimsiu
Smėlis 2008-11-21 21:59
na, mano nuomonė apie šią "įmonelę" visad buvo nelabai teigiama...
Anonymous 2008-11-23 15:59
GKS Pranas yra jega
Anonymous 2008-12-01 00:59
kaip jie gali nepatirt sunkumu taip blogai dirbdami? savaites klientai laukia prekiu, juk "tiekejai neatveza"... och tie tiekejai ...
Alius N. 2008-12-16 12:50
Kaip ir žadėjau, turiu naujos informacijos apie dabartinę "BeON" situaciją. Pasirodo, "BeON" bankroto byla jau iškelta. Savąjį kompiuterį iš garantinio aptarnavimo skyriaus atsiėmiau po maždaug pusantro mėnesio, papildomai nesistengdamas "pagreitinti" procesą. Kompiuteris lyg ir sutvarkytas, tik rimčiau jį išbandysiu ne anksčiau kaip savaitgalį. Bylos rezultatas turėtų būti aiškus maždaug mėnesio bėgyje, tačiau dėl garantinio aptarnavimo ateityje pirkėjams greičiausiai teks kreiptis tiesiogiai į kompiuterių ir jų komponentų tiekėjus. Žinoma, informacijos teisingumą arba klaidingumą turėtų oficialiai patvirtinti pati bendrovė.
Anonymous 2009-01-14 18:27
kur yra fis kompiuteriu garantinio aptarnavimo servisai. buciau labai dekinga,jeigu atsakytumet greitu laiku